quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Remzz het volgende:
Ik had ook nog op Margot 1-3 2 euro ingezet
quote:De resultaten van 2014 zijn nog niet helemaal zeker omdat er waarschijnlijk doping is gevonden.
Ik heb het vermoeden dat ook dáár een FOK!ker achter zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Redefine het volgende:
Nu houdt Zhang weer van (matige) leuke grappen
Terwijl ik mijzelf toch op de dijen sla van mijn leuke grap.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Zometeen dus aardig wat kleuterscholen die niet meer wikipedia kunnen aanpassen.
Wat is de winst?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Remzz het volgende:
De spoiler weghalenquote:
Maar goed, daarvoor zaten ze toen ook nog op de middelbare hè?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een kwajongens xD Bananen. Dat is net zoiets als perziksap. Mexicanobakker vindt dat leuk.
XDquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga de Wikipagina van Toine van Peperstraten maar aanpassen. Toine aka de huilende autocue.![]()
![]()
![]()
Ik heb het vermoeden dat alles is aangepast door mensen van hierquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ook dáár een FOK!ker achter zit
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik dan wel weer waarderen.
Precies, na een paar keer blokken ze je vanzelfquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Montov het volgende:
[..]
Zometeen dus aardig wat kleuterscholen die niet meer wikipedia kunnen aanpassen.
Bij de Engelse moeten ze wijzigingen eerst goedkeurenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:43 schreef Kowloon het volgende:
Whehe, en bij Wikipedia zitten ze maar braaf terug te editten.Verder prima uitslag, beter dan ik vooraf dacht eigenlijk
, en toch weer de Noord-Amerikanen die door het ijs zakken.
Zouden ze bij meer sites moeten doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, na een paar keer blokken ze je vanzelf![]()
![]()
Positieve discriminatie. Jwz.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Max23 het volgende:
NOS is ook racistisch met "Een oranje gekleurd podium" en dan een foto met die oranjekop van Zhang in het midden
Goed idee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zouden ze bij meer sites moeten doen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik dan wel weer waarderen.
Ik heb maar liefst 4 euro winst gemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Remzz het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |