SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Let eens op litmanenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik geloof niet dat ik ooit zoiets doms heb gelezen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
All about the money.
En voetbal gaat nou eenmaal om geld want zonder geld zou Ajax niet eens meer bestaan dus je kan wel krampachtig willen volhouden aan een oud logo maar dat schiet ook niet op.![]()
Lees nou eens wat je zegt man:
En voetbal gaat nou eenmaal om geld want zonder geld zou Ajax niet eens meer bestaan dus je kan wel krampachtig willen volhouden aan een oud logo maar dat schiet ook niet op.
WTF.Je denkt dat Ajax met het oude logo nooit geld had kunnen krijgen ofzo? Je denkt dat Ajax ineens een middenmotor wordt en alle sponsors hun contracten opzeggen als we teruggaan naar het enige echte Ajax-logo?
Waarom word je niet gewoon voor Vitesse?Daar draait namelijk alles om geld.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Kom op Silenus, ik ben beter van je gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het gros van de users natuurlijk gewoon opgegroeid met het lelijke logo van nu. Het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit welk logo het is (Tenzij sponsorinvloeden aanwezig zijn), ik blijf toch wel fan van Ajax met of zonder lelijk logo.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met de modernisering van het voetbal en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o praktisch onmogelijk om het oude logo mooi erin terug te verwerken.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Kom op Silenus, ik ben beter van je gewend.Heb ook weinig met het oude logo, ik weet dat het bestond, maar bij mijn geboorte werd het al vervangen door het nieuwe. Voor mij is Ajax altijd al het nieuwe logo geweest. Natuurlijk lijkt het nieuwe logo meer op een tuinkabouter dan op een halfgod, maar heb me er nooit aan gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het gros van de users natuurlijk gewoon opgegroeid met het lelijke logo van nu. Het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit welk logo het is (Tenzij sponsorinvloeden aanwezig zijn), ik blijf toch wel fan van Ajax met of zonder lelijk logo.![]()
Nog zo'n reactie waarvan ik me afvraag of je dit wel serieus kan menen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Met de modernisering van het voetbal en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o praktisch onmogelijk om het oude logo mooi erin terug te verwerken.
'Met de modernisering van het voetbal'. Ja eh, dus? Is het 'nieuwe logo' een bepaald bedrijf wat ons per jaar 2 miljoen euro geeft ofzo?
'en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o'. praktisch onmogelijk'...GAST?!met meer verfijnde technieken is het JUIST MEER MOGELIJK om het oude logo erin te verwerken.
Dat was godverdomme in de jaren 70 toch ook gewoon mogelijk?
Echt what the fuck, ik weet gewoon niet wat ik lees.Gourmetten of steengrillen?![]()
Stijn lult gewoon wat mensen na en heeft morgen weer een andere mening.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog zo'n reactie waarvan ik me afvraag of je dit wel serieus kan menen.
'Met de modernisering van het voetbal'. Ja eh, dus? Is het 'nieuwe logo' een bepaald bedrijf wat ons per jaar 2 miljoen euro geeft ofzo?
'en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o'. praktisch onmogelijk'...GAST?!met meer verfijnde technieken is het JUIST MEER MOGELIJK om het oude logo erin te verwerken.
Echt what the fuck, ik weet gewoon niet wat ik lees.Oh.![]()
HAHAHA of niet jezus manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog zo'n reactie waarvan ik me afvraag of je dit wel serieus kan menen.
Echt what the fuck, ik weet gewoon niet wat ik lees.![]()
Over 2 jaar spelen we lekker in groene shirts en bouwen we een nieuw stadion in Alphen a/d Rijn. Komt kostentechnisch het beste uitquote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Gelijk tegen zwolle en utrecht en dan over t logo janken...
Dat doe je als je vier ronden voor t einde kampioen ben. Niet als je in een malaise zit.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ik kijk al weken geërgerd naar ajax, ik weet niet hoe t met jou zit hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven zeg...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Als andere clubs wel normaal speelden, stonden we nu gewoon vierdeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
In de eerste helft gaat het vaak goed. Alleen verzuimt Ajax het af te maken en dan wordt het de tweede helft erg lastig. Nu hoef je niet te gaan doen alsof dat er sinds korte tijd ingeslopen is, maar dat is al veel langer het riedeltje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kijk al weken geërgerd naar ajax, ik weet niet hoe t met jou zit hoor.![]()
De realiteit is dat Ajax eerste staat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Catch22- het volgende:
Als andere clubs wel normaal speelden, stonden we nu gewoon vierde![]()
Maar dat is dan toch ook op Ajax van toepassing?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Catch22- het volgende:
Als andere clubs wel normaal speelden, stonden we nu gewoon vierdeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:'Haal politie van kerntop voor RKC - Ajax'
Als het aan de burgemeester van Waalwijk ligt, wordt de inzet van politie rond de nucleaire top in Den Haag aangepast zodat de wedstrijd RKC - Ajax op 22 maart toch door kan gaan. Dat schrijven burgemeester Nol Kleijngeld en wethouder Ronald Bakker (Sport) in een brief aan minster Ivo Opstelten (Veiligheid), meldde de gemeente donderdag.
Door de top is er niet meer voldoende politiepersoneel van korps Zeeland-West-Brabant beschikbaar voor de risicowedstrijd RKC Waalwijk - Ajax. Indien Opstelten de inzet heroverweegt en er tóch weer ME beschikbaar komt, kan de wedstrijd alsnog doorgaan, aldus Kleijngeld. De alternatieve datum, donderdagmiddag 3 april, is namelijk financieel flink nadelig voor de club.
Bij een doordeweeks duel overdag zullen veel minder toeschouwers aanwezig zijn, vreest RKC Waalwijk. Ook is het veel lastiger om benodigde vrijwilligers op de been te krijgen en worden sponsors benadeeld. „De wedstrijd tegen Ajax is voor RKC normaal gesproken een uitverkocht huis. Nu zal de club fors verlies lijden in een periode dat ze moeite heeft alle financiële eindjes aan elkaar te knopen”, aldus Kleijngeld en Bakker in hun brief aan Opstelten.
De KNVB besloot vorige week om wegens gebrek aan politiemensen in totaal vijf wedstrijden te verplaatsen. De competitieduels Heracles Almelo - Feyenoord, FC Twente - ADO Den Haag, Go Ahead Eagles - NAC Breda, FC Utrecht - SC Cambuur moeten op donderdag 2 april worden ingehaald.![]()
Ja, dat dus. Beetje simpele gedachte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch ook op Ajax van toepassing?![]()
Ja we doen dus nu of het lekker gaat terwijl het niet om aan te zien is, omdat we eerste staanHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jij bent zondag niet aanwezig geweest hier merk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Catch22- het volgende:
Ja we doen dus nu of het lekker gaat![]()
Nee hoor, lekker gaat het absoluut niet. Dramatisch echter ook bij lange na niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Catch22- het volgende:
Ja we doen dus nu of het lekker gaat terwijl het niet om aan te zien is, omdat we eerste staanWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
nee. Ik zat bij mijn ouders op mijn moeders verjaardag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent zondag niet aanwezig geweest hier merk ik.
Met de laptop op schoot ajax te kijkenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het oude logo een fundament noemen is ook wat raar. Dat is ook op een moment verzonnen ter vervanging van een ander logo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef 16meter het volgende:
Er is geen malaise.
En de fundamenten van de club zijn altijd van belang.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Gewoon op het shirt verwerken op een manier zoals Liverpool het nu heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het oude logo ook veel mooier. En ik zal maar niet beginnen over de shirts.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die is mooi ja. Al vond ik het eerste shirt met sponsoring ook niet eens verkeerd, die met TDK.quote:
En dan ook meteen alleen TDK bandjes gebruiken he![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is mooi ja. Al vond ik het eerste shirt met sponsoring ook niet eens verkeerd, die met TDK.
En dan ook meteen alleen TDK bandjes gebruiken he![]()
![]()
Gestikt ziet er meteen veel 'netter' uit. Vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeker. Al vind ik zo'n gestikt logo ook wel wat hebben icm oude logo
[ afbeelding ]![]()
Ah, je probeert het weer te verdraaien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Catch22- het volgende:
Ja we doen dus nu of het lekker gaat terwijl het niet om aan te zien is, omdat we eerste staan![]()
Oude logo is wel beetje rommelig, heeft de tand des tijd niet helemaal overleefd. Alsnog veel beter dan nieuwe logo hoor, die is echt gemaakt door een of andere lul met een prius, 11 lijntjes ook echt.![]()
![]()
Ik heb het over het clublogo in z'n algemeenheid. Daar waar Ajax samen met het shirt en de rijke historie z'n bekendheid aan ontleent, z'n bestaansrecht. Dat wordt hier door een aantal simpele zielen afgedaan als onbelangrijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het oude logo een fundament noemen is ook wat raar. Dat is ook op een moment verzonnen ter vervanging van een ander logo.![]()
ik heb een slecht gevoel voor zondag
die gasten kunnen met hun katapult voetbal heel gevaarlijk voor onze jongens wordenGroot fan van User Wotte![]()
Gewoon scoren, dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Tjacka het volgende:
ik heb een slecht gevoel voor zondag
die gasten kunnen met hun katapult voetbal heel gevaarlijk voor onze jongens worden![]()
Siggy in de spits?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gewoon scoren, dan is er niks aan de hand.
Groot fan van User Wotte![]()
Hopelijk schoffelen ze die Basacikoglu een aantal keer flink onderuit
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Klopt allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:55 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ajax is maar een naam.
Amsterdam is maar een stad.
Voetbal is maar een spelletje.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Geen idee, maar z'n ballen vliegen er vanzelf een keer in. Ik heb er wel vertrouwen in dat dat zondag is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom zou hij nu wel ineens fatsoenlijk spelen?![]()
Iedereen dacht/denkt dat wij een hele goede loting hebben voor de Europa League. Maar niets in minder waar helaas.
Ik volg de wedstrijden van Red Bull Salzburg op de voet, en dat is echt een wonderbaarlijk goed elftal. Mits zij geen slechte dag hebben en wij een hele goede hebben we geen schijn van kans helaas.![]()
Dat dacht ik van Barca ook![]()
A.s. zondag;
Neemt Eriksen afscheid
Krijgt Cruijf de UEFA President's Award
Debuteert Kishna (!?)![]()
Ik denk niet dat Kishna 1/2/3 bij de selectie zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:10 schreef Class het volgende:
A.s. zondag;
Neemt Eriksen afscheid
Debuteert Kishna (!?)![]()
Komt Platini zondag ook het veld op?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:10 schreef Class het volgende:
A.s. zondag;
Neemt Eriksen afscheid
Debuteert Kishna (!?)
En ja, tegen Barca hadden wij een top dag en zij een mindere. Laten we daar maar op hopen tegen Salzburg.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:08 schreef GwaiLow het volgende:
Iedereen dacht/denkt dat wij een hele goede loting hebben voor de Europa League. Maar niets in minder waar helaas.
Ik volg de wedstrijden van Red Bull Salzburg op de voet, en dat is echt een wonderbaarlijk goed elftal. Mits zij geen slechte dag hebben en wij een hele goede hebben we geen schijn van kans helaas.![]()
![]()
Volg jij Red bull Salzburg? Ze zijn echt heel erg goed namelijk. Worden zwaar onderschat omdat de club qua naam niet heel bekend is.quote:![]()
Ik heb er even over nagedacht en het gaat heerlijk inderdaad. Ik heb bij nader inzien genoten de afgelopen wedstrijdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, je probeert het weer te verdraaien.
what up met dat kutlogo? AKKENST MODDER VOETBAL!Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Correct. Dit legde ik uit aan o.a. Chase_Utley, dat de winstpartijen van Ajax enkel te wijten waren aan het dubbeltje dat net even goed viel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Catch22- het volgende:
Ja we doen dus nu of het lekker gaat terwijl het niet om aan te zien is, omdat we eerste staan
Afgelopen pot liet de daadwerkelijke kwaliteiten van Ajax zien; niet boven een andere eredivisieploeg uitstijgend op dit moment.
Kreeg ik me toch een hoop gebral joh![]()
![]()
Jij overschat Salzburg en onderschat Ajax. Ik kan je niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Volg jij Red bull Salzburg? Ze zijn echt heel erg goed namelijk. Worden zwaar onderschat omdat de club qua naam niet heel bekend is.![]()
Ooit gehoord van Steaua Boekarest?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij overschat Salzburg en onderschat Ajax. Ik kan je niet meer serieus nemen.![]()
![]()
Oke, ik ben het met HMF eens. Ik ga hulp zoekenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Correct. Dit legde ik uit aan o.a. Chase_Utley, dat de winstpartijen van Ajax enkel te wijten waren aan het dubbeltje dat net even goed viel.
Afgelopen pot liet de daadwerkelijke kwaliteiten van Ajax zien; niet boven een andere eredivisieploeg uitstijgend op dit moment.
Kreeg ik me toch een hoop gebral joh
Met GHB nooit meer nee
Ajax kan goed voetballen. Maar de vorm waarin ze nu steken is de kans echt heel erg klein dat we door deze ronde komen hoor. We moeten realistisch blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij overschat Salzburg en onderschat Ajax. Ik kan je niet meer serieus nemen.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax kan goed voetballen. Maar de vorm waarin ze nu steken is de kans echt heel erg klein dat we door deze ronde komen hoor. We moeten realistisch blijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer serieus nemen.![]()
Jij overdrijft negatief, het zal elkaar in kwaliteit niet veel ontlopen en zij zijn de ploeg in vorm maar geen schijn van kans slaat nergens opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Goed dat je alles zo graag positief wilt bekijken. We zullen zien wie er gelijk heeft.![]()
Omdat het ook niet klopt wat je steltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Correct. Dit legde ik uit aan o.a. Chase_Utley, dat de winstpartijen van Ajax enkel te wijten waren aan het dubbeltje dat net even goed viel.
Kreeg ik me toch een hoop gebral joh![]()
Nee, je hebt een meningsverschil met mij. Jij onderbouwde het overigens wel, dus daar heb ik allang vrede meequote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het ook niet klopt wat je stelt.
Ik blijf erbij dat Ajax bij PEC, Cambuur en Groningen de onderliggende partij is. Dan kun je wel 40-45 kansen gehad hebben, met een gebrek aan een goede spits zegt dat niets. Feyenoord zou ook zoveel kansen hebben, zonder Pellé zou de helft er maar in gaan.
Dat zegt dus niets over de "kwaliteit" van Feyenoord, die kansen. Pas met een afmaker, wordt het iets waard. Bij Ajax gebeurde dat keer op keer met enorme frommeltjes van goals of echt pareltjes van goals die 99 van de 100 keer mis zouden gaan.
Dat zegt niets over kwaliteit, maar over geluk op die momenten. En dat geluk ontbrak duidelijk tegen PEC. Hoewel... Misschien was dat verkregen punt nog wel aan geluk te wijden, gezien de flipperkast op de paal en lat vanuit PEC gezien.![]()
Ik ga niet weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, je hebt een meningsverschil met mij. Jij onderbouwde het overigens wel, dus daar heb ik allang vrede mee.
Ik blijf erbij dat Ajax bij PEC, Cambuur en Groningen de onderliggende partij is. Dan kun je wel 40-45 kansen gehad hebben, met een gebrek aan een goede spits zegt dat niets. Feyenoord zou ook zoveel kansen hebben, zonder Pellé zou de helft er maar in gaan.
Dat zegt dus niets over de "kwaliteit" van Feyenoord, die kansen. Pas met een afmaker, wordt het iets waard. Bij Ajax gebeurde dat keer op keer met enorme frommeltjes van goals of echt pareltjes van goals die 99 van de 100 keer mis zouden gaan.
Dat zegt niets over kwaliteit, maar over geluk op die momenten. En dat geluk ontbrak duidelijk tegen PEC. Hoewel... Misschien was dat verkregen punt nog wel aan geluk te wijden, gezien de flipperkast op de paal en lat vanuit PEC gezien., dat het niet overhoudt momenteel is wel zo maar er zijn gewoon geen betere ploegen in Nederland, ook de jouwe niet.
![]()
scorebordjournalistiek. Het gaat niet slecht omdat de rest beter is...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Qua team zijn er geen betere ploegen. Alhoewel dat voornamelijk te danken is aan Frank de Boer. Twente komt overigens dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga niet weer opnieuw beginnen, dat het niet overhoudt momenteel is wel zo maar er zijn gewoon geen betere ploegen in Nederland, ook de jouwe niet.
Qua individuele klasse zijn Feyenoord, Vitesse jullie dit seizoen ruimschoots voorbij. De vraag is wat de doorslag gaat geven: de optelsom van matige voetballers in een systeem dat perfect functioneert (Ajax), de optelsom van matige voetballers met enkele lichtpuntjes in een systeem dat lang niet altijd goed staat (Feyenoord, Twente) of de optelsom van extreem getalenteerde voetballers in een club zonder ziel en een trainer die het op sommige momenten echt niet meer weet (Vitesse).
Ik zelf neig naar 1, maar als Ajax zo blijft schutteren ... Dan wordt het een ander.
De race is allesbehalve gelopen en als er één jaar is waarin ik het Ajax zie verspelen, is het dit jaar. Waar vroeger een Verthongen of Eriksen rondliepen, zijn nu Siem de Jong en Blind de toppers.
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Qua team zijn er geen betere ploegen. Alhoewel dat voornamelijk te danken is aan Frank de Boer. Twente komt overigens dicht in de buurt.
Qua individuele klasse zijn Feyenoord, Vitesse jullie dit seizoen ruimschoots voorbij. De vraag is wat de doorslag gaat geven: de optelsom van matige voetballers in een systeem dat perfect functioneert (Ajax), de optelsom van matige voetballers met enkele lichtpuntjes in een systeem dat lang niet altijd goed staat (Feyenoord, Twente) of de optelsom van extreem getalenteerde voetballers in een club zonder ziel en een trainer die het op sommige momenten echt niet meer weet (Vitesse).
Ik zelf neig naar 1, maar als Ajax zo blijft schutteren ... Dan wordt het een ander.
De race is allesbehalve gelopen en als er één jaar is waarin ik het Ajax zie verspelen, is het dit jaar. Waar vroeger een Verthongen of Eriksen rondliepen, zijn nu Siem de Jong en Blind de toppers.
![]()
ruimschoots nog wel, er is maar 1 speler met klasse bij Feyenoord momenteel en dat is Boetius, maak je geen illusie over de rest, dat is allemaal niet zo geweldig
![]()
Correct. En een spits die er 30 maakt helpt natuurlijk ook wel. Wie doet dat ook alweer bij Ajax? O ja, wacht, dat lukt er geen een, zie PEC, Groningen, Cambuur.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
ruimschoots nog wel, er is maar 1 speler met klasse bij Feyenoord momenteel en dat is Boetius
Klopt. Al spreekt het aantal doelpunten dat we gemaakt hebben t.o.v. Ajax boekdelen. Alleen de verdediging is zo lek als een mandje.quote:maak je geen illusie over de rest, dat is allemaal niet zo geweldig![]()
De laatste 3 jaar hadden we ook geen spits die er 30 maakte. Heeft ook geen problemen opgeleverd he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Correct. En een spits die er 30 maakt helpt natuurlijk ook wel. Wie doet dat ook alweer bij Ajax? O ja, wacht, dat lukt er geen een, zie PEC, Groningen, Cambuur.
[..]Haha wat een mannetje ben je ook. Tot vorige week had Ajax nog meer doelpunten gemaakt, maar door de uitschieter bij NEC is Feyenoord Ajax nu voorbij.quote:Klopt. Al spreekt het aantal doelpunten dat we gemaakt hebben t.o.v. Ajax boekdelen. Alleen de verdediging is zo lek als een mandje.
Dan heb ik een andere statistiek voor je: Ajax heeft 48 punten en Feyenoord er maar 43. En de ploeg die het minste tegen krijgt wordt in de regel kampioen.
Verder moet je natuurlijk vooral doorgaan met je zogenaamde analyse, ik vermaak mij prima met je posts.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wow, vier doelpunten meer inderdaad! Respect! Dat krijg je nogal snel met een spits die er 30 maakt inderdaad...heb je er al snel 4 meer inliggen dan dat kneuzenteam met individueel waardeloze spelers.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
Klopt. Al spreekt het aantal doelpunten dat we gemaakt hebben t.o.v. Ajax boekdelen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Hiermee doelend op Ajax toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wow, vier doelpunten meer inderdaad! Respect! Dat krijg je nogal snel met een spits die er 30 maakt inderdaad...heb je er al snel 4 meer inliggen dan dat kneuzenteam met individueel waardeloze spelers.. Klopt.
![]()
Ik doel inderdaad op dat team met de meeste verschillende doelpuntenmakers en wat al drie jaar op rij landskampioen is geworden zonder topscorer inderdaad.Gourmetten of steengrillen?![]()
Het zegt natuurlijk heel veel over de rest dat Ajax eigenlijk zonder voorhoede bovenaan staat maar de organisatie is gewoon het beste, dat zie je ook aan de weinige tegengoals.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Correct. En een spits die er 30 maakt helpt natuurlijk ook wel. Wie doet dat ook alweer bij Ajax? O ja, wacht, dat lukt er geen een, zie PEC, Groningen, Cambuur.
[..]
Klopt. Al spreekt het aantal doelpunten dat we gemaakt hebben t.o.v. Ajax boekdelen. Alleen de verdediging is zo lek als een mandje.
En 4 goals meer vind ik ook niet echt indrukwekkend, 12 minder tegen zegt wat dat betreft meer![]()
![]()
Organisatie staat inderdaad goed, al is die de afgelopen potten - ik zeg het wederom - dramatisch bij Ajax. Opbouwen van achteruit lukt helemaal niet. Een gebrek aan een speler met individuele klasse die dan de doorslag kan geven, ga je vaak zien. Ajax is tot voor PEC een aantal keer goed weggekomen. PEC laat mij zien dat Frankie de boel snel op scherp moet krijgen, anders gaat dit nog veel vaker voorkomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zegt natuurlijk heel veel over de rest dat Ajax eigenlijk zonder voorhoede bovenaan staat maar de organisatie is gewoon het beste, dat zie je ook aan de weinige tegengoals.Plaagknijpjes joh. Maak je niet zo druk. Verdedigend is Ajax inderdaad imposant.quote:En 4 goals meer vind ik ook niet echt indrukwekkend, 12 minder tegen zegt wat dat betreft meer![]()
Klopt niet over die opbouw, wat ik wel een probleem vind is dat ze het vaak maar 1 helft volhouden, dat is de ene keer de 1e, de andere keer de 2e helft, dat moet er wel uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Organisatie staat inderdaad goed, al is die de afgelopen potten - ik zeg het wederom - dramatisch bij Ajax. Opbouwen van achteruit lukt helemaal niet. Een gebrek aan een speler met individuele klasse die dan de doorslag kan geven, ga je vaak zien. Ajax is tot voor PEC een aantal keer goed weggekomen. PEC laat mij zien dat Frankie de boel snel op scherp moet krijgen, anders gaat dit nog veel vaker voorkomen.
[..]
Plaagknijpjes joh. Maak je niet zo druk. Verdedigend is Ajax inderdaad imposant.![]()
Groningen lukte het enkel de eerste helft. Cambuur en PEC lukte het totaal niet (oké, PEC de eerste helft bij wat vlagen).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt niet over die opbouw, wat ik wel een probleem vind is dat ze het vaak maar 1 helft volhouden, dat is de ene keer de 1e, de andere keer de 2e helft, dat moet er wel uit.
Als hij dan niet valt, krijgt Ajax het gewoon extreem moeilijk. Is al een aantal potten te zien.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2014 11:53:30 ]![]()
Nou ja moeilijk, je weet dat ze niet gaan verliezenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Groningen lukte het enkel de eerste helft. Cambuur en PEC lukte het totaal niet (oké, PEC de eerste helft bij wat vlagen).
Als hij dan niet valt, krijgt Ajax het gewoon extreem moeilijk. Is al een aantal potten te zien.![]()
Gelijkspel is in de huidige competitietop moordend.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja moeilijk, je weet dat ze niet gaan verliezen![]()
Nee hoor. Ajax heeft meer gelijke spelen dan Feyenoord en staat nog ruim boven ze.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelijkspel is in de huidige competitietop moordend.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gelijkspel is in de huidige competitietop moordend.![]()
![]()
Again: je kijkt naar het verleden. Zou je niet eens gaan kijken wat er - nu - speelt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee hoor. Ajax heeft meer gelijke spelen dan Feyenoord en staat nog ruim boven ze.![]()
Ja, en dat kan komend weekend al weer anders zijn. Jij kijkt toch ook steeds na het verleden als je wedstrijden als Cambuur noemt. Maar dan komt het jou wel goed uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Again: je kijkt naar het verleden. Zou je niet eens gaan kijken wat er - nu - speelt?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Feit: Over de laatste 5 competitieduels heeft Ajax het hoogste puntenaantal gehaald in de Eredivisie.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik zie bij Feyenoord en Twente een stijgende lijn de afgelopen wedstrijden (Feyenoord met NEC, Utrecht en Vitesse als stijgende lijn, ADO een zeperd, Roda matig; bekerpot telt niet want beker en ArenA; de wedstrijden van Twente mag je zelf opzoeken).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, en dat kan komend weekend al weer anders zijn. Jij kijkt toch ook steeds na het verleden als je wedstrijden als Cambuur noemt. Maar dan komt het jou wel goed uit.
Ajax wordt met de week matiger..
![]()
Feit: dat was meer geluk dan wijsheid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Feit: Over de laatste 5 competitieduels heeft Ajax het hoogste puntenaantal gehaald in de Eredivisie.![]()
Haha komediant. Beker telt dan weer nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie bij Feyenoord en Twente een stijgende lijn de afgelopen wedstrijden (Feyenoord met NEC, Utrecht en Vitesse als stijgende lijn, ADO een zeperd, Roda matig; bekerpot telt niet want beker en ArenA; de wedstrijden van Twente mag je zelf opzoeken).
. Zoals ik al zeg, alleen maar dingen in je eigen straatje recht lullen.
Dat is geen feit maar een mening. Maar goed, ik laat je maar weer verder raaskallen. Ik vind het wel weer prima zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feit: dat was meer geluk dan wijsheid.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De wens is de vader van de gedachte zegt men danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zie bij Feyenoord en Twente een stijgende lijn de afgelopen wedstrijden (Feyenoord met NEC, Utrecht en Vitesse als stijgende lijn, ADO een zeperd, Roda matig; bekerpot telt niet want beker en ArenA; de wedstrijden van Twente mag je zelf opzoeken).
![]()
![]()
Marinkovic trouwens weg bij Ajax. Dat is er ook nooit uitgekomen he. Beetje een Toivoimaki verhaal. Als veelbelovend talent binnen gehaald, uiteindelijk toch niet zo goed (mede door blessures maar vooral ook door het ontbreken van kwaliteit.)Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Pot tel ik inderdaad niet mee. De laatste keer dat wij in de ArenA normaal speelden, had ik nog geen schaamhaar op mijn ballen. Die pot zegt werkelijk geen reet over het niveau van Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha komediant. Beker telt dan weer niet. Zoals ik al zeg, alleen maar dingen in je eigen straatje recht lullen.
Beste Feyenoord de afgelopen vijf jaar tegen het slechtste Ajax de afgelopen vijf jaar in de ArenA, een rode kaart voor de keeper en nóg komen ze 1-1 gelijk. Zegt genoeg over het feit dat Ajax in die wedstrijd al-tijd de betere is. Zegt niets over het niveau van Feyenoord verder dat seizoen, noch Ajax.![]()
De laatste keer dat jullie boven Ajax eindigden in de competitie (2001) had je ook nog geen schaamhaar op je ballen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
De laatste keer dat wij in de ArenA normaal speelden, had ik nog geen schaamhaar op mijn ballen.Gourmetten of steengrillen?![]()
Dat boeit echt niemand. Om met de woorden van flappie te spreken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
De laatste keer dat jullie boven Ajax eindigden in de competitie (2001) had je ook nog geen schaamhaar op je ballen.![]()
Jouw geleuter boeit verder ook niet echt iemand, eigenlijk. Althans, het is wel grappig om te lezen natuurlijk. In al jullie zelfpijperij wat het legioen al jaren tentoonspreidt vergeten jullie één klein detail: jullie winnen nooit wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat boeit echt niemand. Om met de woorden van flappie te spreken.Gourmetten of steengrillen?![]()
Amenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jouw geleuter boeit verder ook niet echt iemand, eigenlijk. Althans, het is wel grappig om te lezen natuurlijk. In al jullie zelfpijperij wat het legioen al jaren tentoonspreidt vergeten jullie één klein detail: jullie winnen nooit wat.![]()
![]()
Ze winnen eens in de zoveel tijd is wel is van het grote Ajax (in de Kuip), daar kunnen ze weer een paar jaar op teren. Dat ze verder niets presteren, so be it.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jouw geleuter boeit verder ook niet echt iemand, eigenlijk. Althans, het is wel grappig om te lezen natuurlijk. In al jullie zelfpijperij wat het legioen al jaren tentoonspreidt vergeten jullie één klein detail: jullie winnen nooit wat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat vraag ik me bij jou nou ook vaak afquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou die Helpmefok zijn eigen gezever nou ook nog echt geloven![]()
![]()
Er zijn er hier ook maar weinig die verstandige dingen zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou nou ook vaak af![]()
Scheelt een hoop dat ik bijna nooit serieus ben in dit topicquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou nou ook vaak af![]()
Harder dissen dan dit kan niet. Wedden dat hij gewoon hier weer zijn onzin komt spuien?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jouw geleuter boeit verder ook niet echt iemand, eigenlijk. Althans, het is wel grappig om te lezen natuurlijk. In al jullie zelfpijperij wat het legioen al jaren tentoonspreidt vergeten jullie één klein detail: jullie winnen nooit wat.![]()
Het is gewoon een troll. Niemand is zo dom, alhoewel, hij komt uit Rotterdam, en we weten allemaal dat er daar nou niet echt bepaald genieën rondlopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou die Helpmefok zijn eigen gezever nou ook nog echt geloven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feit: dat was meer geluk dan wijsheid.Als Ajax eens met moeite een westrijd wint is het altijd maar lucky Ajax. Die opmerking heeft echt een baard waar Sinterklaas jaloers op is. Als je hier zelf nog in gelooft dan heeft het calimero complex je echt in zijn greep.
![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:28:03De Boer: 'Ik kies op dit moment voor @SiemdeJong in de spits. En ik ben blij dat ik iemand als Kolbeinn achter de hand heb.' #ajahee reageer retweet
![]()
naarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook steeds na het verleden![]()
Jammer genoeg noemde hij Sigthorsson ook weer een optie voor de buitenkant.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:36 schreef Syntix het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:28:03De Boer: 'Ik kies op dit moment voor @SiemdeJong in de spits. En ik ben blij dat ik iemand als Kolbeinn achter de hand heb.' #ajahee reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:36:15De Boer: 'Verschil tussen Fischer en Bojan is klein. Voor wie ik kies, kan per week verschillen.' #ajahee reageer retweet
![]()
Sja Bojan is een waardeloze teamspeler en slecht, Fischer uit vorm dus dan ontlopen ze elkaar vrij weinigquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:36:15De Boer: 'Verschil tussen Fischer en Bojan is klein. Voor wie ik kies, kan per week verschillen.' #ajahee reageer retweet
![]()
Lekker laten gaan joh. "Alle ballen lang op Pelle en af en toe er eentje aan Boetius meegeven." klinkt wel degelijk als een gevarieerde tactiek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Koeman is wel enorm druk bezig met Ajax: ''Wij spelen aantrekkelijker en gevarieerder''.
Hopelijk weet Kishna vanavond weer een goede pot tegen Dordrecht neer te zetten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dordrecht v Ajax is niet live op FOX helaasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh. "Alle ballen lang op Pelle en af en toe er eentje aan Boetius meegeven." klinkt wel degelijk als een gevarieerde tactiek.
Hopelijk weet Kishna vanavond weer een goede pot tegen Dordrecht neer te zetten.![]()
twitter:mennopot twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:50:37#Vermeer vs. #Cillessen: de cijfers in de eredivisie. #Ajax Ajax met Kenneth Vermeer in de eredivisie: 9 (cont) http://t.co/4eET5Wxgkh reageer retweet
quote:#Vermeer vs. #Cillessen: de cijfers in de eredivisie. #Ajax
Ajax met Kenneth Vermeer in de eredivisie:
9 wedstrijden
15 tegengoals
Gemiddeld: 1,67 per wedstrijd
1 x clean sheet
Ajax met Jasper Cillessen in de eredivisie:
14 wedstrijden
5 tegengoals
Gemiddeld: 0,36 per wedstrijd
9 x clean sheet (!)Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Beetje oneerlijke vergelijking natuurlijk. Heel het team van Ajax speelde in de Vermeer periode gewoon erg matig waardoor hij ook veel meer te doen kreeg. Jasper is echt wel een betere keeperquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]twitter:mennopot twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 13:50:37#Vermeer vs. #Cillessen: de cijfers in de eredivisie. #Ajax Ajax met Kenneth Vermeer in de eredivisie: 9 (cont) http://t.co/4eET5Wxgkh reageer retweet
![]()
het verschil is iets te groot om het daarop te gooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:19 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Beetje oneerlijke vergelijking natuurlijk. Heel het team van Ajax speelde in de Vermeer periode gewoon erg matig waardoor hij ook veel meer te doen kreeg. Jasper is echt wel een betere keeperHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jaspertje terug is toch wel fijn
Ondanks dat Vermeer goede 2de keeper is. We zijn nog kampioen geworden met Jeroen Verhoeven
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Niks mis met Jeroentjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:55 schreef Stiggie het volgende:
Jaspertje terug is toch wel fijn
Ondanks dat Vermeer goede 2de keeper is. We zijn nog kampioen geworden met Jeroen Verhoeven
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Tot slot ging het nog over de jonge aanvaller Ricardo Kishna, die afgelopen maandag een sterke indruk maakte bij Jong Ajax tegen VVV. ,,Ik weet dat hij dit kan’’, aldus De Boer over diens spel. ,,De vorige twee duels waren weer minder goed, maar Ricardo moet geduld hebben. In de Jupiler League gaat het een tandje sneller en is het fysieker. Wat hij maandag liet zien, verwacht ik dat hij wekelijks laat zien.’’
De Boer vindt de Jupiler League een ideale leerschool voor talenten zoals Kishna. ,,Moet hij dan tien minuten voetballen in het eerste? Ik heb liever dat hij met Jong Ajax tegen koploper FC Dordrecht voetbalt. Dat is een grotere uitdaging. We moeten ook nog niet te hard van stapel lopen. Zijn kans komt nog wel. Of hij zijn debuut zal maken dit seizoen? Als hij zo blijft spelen als tegen VVV, denk ik van wel.’’![]()
Jong Ajax:
Van der Hart; Ligeon, Tete, Denswil, Riedewald; Van den Boomen, Andersen, El Hasnaoui; Becker, Kishna, Sana![]()
Mag toch hopen dat hij ook wel ziet dat we kwaliteit missen op het middenveld en vooral voorinquote:![]()
Ziyech gaat daarin alleen echt niet de oplossing zijn. Dan kan je net zo goed Andersen houden. Ziyech vind ik ook echt weer een hype.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat hij ook wel ziet dat we kwaliteit missen op het middenveld en vooral voorinWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
In Andersen zie ik al helemaal nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:48 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ziyech gaat daarin alleen echt niet de oplossing zijn. Dan kan je net zo goed Andersen houden. Ziyech vind ik ook echt weer een hype.![]()
quote voor het nageslachtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Andersen zie ik al helemaal niets![]()
Ik zie het hem ook voorlopig niet redden bij Ajax. Ziyech net zo min.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Andersen zie ik al helemaal nietsWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sja liever een aankoop dan volgend seizoen weer aanmodderen met dit middenveldquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zie het hem ook voorlopig niet redden bij Ajax. Ziyech net zo min.![]()
Dan hopelijk een goede aankoop en niet fucking Ziyech. Dan kan je net zo goed geen aankoop doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja liever een aankoop dan volgend seizoen weer aanmodderen met dit middenveldWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
het laatste wat we nodig hebben is nog een middenvelderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja liever een aankoop dan volgend seizoen weer aanmodderen met dit middenveld
ik dacht dat jij op duarte fapte trouwens?![]()
Ja Duarte moet ook gewoon eens een reeks wedstrijden spelen aan dat invallen heb je ook niks en van Klaassen moeten we ook nog maar zien of die het niveau door trekt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
het laatste wat we nodig hebben is nog een middenvelder
ik dacht dat jij op duarte fapte trouwens?![]()
@AFCAjax: Jong Ajax is in de 57e minuut langszij gekomen. Een prachtige goal van Ricardo Kishna betekent 1-1 in Dordrecht! #dorajaquote:![]()
Het is alweer gelijk. Kishna neemt knap aan en schiet beheerst langs Hahn de gelijkmaker binnen. #fcdordrecht #doraja![]()
Heerenveen achterin problemen, Otigba geschorst en Zomer en Kruiswijk geblesseerd. Otigba zal wel een gemis zijn voor ze, die andere 2 missen ze weinig aan.
Tegen Kums moet Siem kunnen profiteren, die kan er niet veel van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:47 schreef Pedroso het volgende:
Heerenveen achterin problemen, Otigba geschorst en Zomer en Kruiswijk geblesseerd. Otigba zal wel een gemis zijn voor ze, die andere 2 missen ze weinig aan.
Tegen Kums moet Siem kunnen profiteren, die kan er niet veel van.![]()
Nee hoor, ook met Otigba gaat Ajax wel winnen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Siem vecht momenteel meer tegen zichzelf volgens mij"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Niet zo gek als je het hele seizoen al met blessures kwakkelt. Heeft een paar wedstrijden nodig om weer de oude te worden. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:26 schreef Stiggie het volgende:
Siem vecht momenteel meer tegen zichzelf volgens mijAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lekker goaltje hoor, hopelijk blijft die jongen fit en maakt hij zijn debuut bij een comfortabele voorsprong.Snelle Egel![]()
Mooie goal, beloofd veel goeds. Als die echt zo goed is als men doet vermoeden zal die over twee jaar wel vertrekken.![]()
Elk talent krijgt een terugval, de vraag is hoe hij daar mee omgaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:25 schreef Gruisman het volgende:
Mooie goal, beloofd veel goeds. Als die echt zo goed is als men doet vermoeden zal die over twee jaar wel vertrekken.
Verder is speelt hij pas in Jong Ajax, laten we eerst even kijken hoe hij het doet tegen de verdedigers van eredivisieclubs als FC Twente, Vitesse, Feyenoord etc.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Laten we hopen dat Kishna weer zo'n pareltje wordt. Het is al te lang geleden dat er weer een fenomeen uit de jeugd doorstroomde, met Fischer had je dat gevoel heel even maar dat is ingestort, en Eriksen was eigenlijk ook heel wisselvallig.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als je een beetje techniek hebt..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna is nu al beter dan Siggy en De Jong![]()
Eriksen moest ook nog 'doorbreken', hij kreeg ook een terugval. Fischer moet daar maar eens uit zien te komen. Maar de de bodem van de gifbeker is voor hem nog ver weg vrees ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:13 schreef Mani89 het volgende:
Laten we hopen dat Kishna weer zo'n pareltje wordt. Het is al te lang geleden dat er weer een fenomeen uit de jeugd doorstroomde, met Fischer had je dat gevoel heel even maar dat is ingestort, en Eriksen was ook heel wisselvallig.![]()
talent is hij zeker, vind jouw conclusie wat voorbarig, als dat zo was stelde De Boer hem wel opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kishna is nu al beter dan Siggy en De Jong![]()
Ik zei ook maar wat joh, hij is wel erg talentvol maar hij moet gewoon heel blijven dan komt het allemaal vanzelf welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
talent is hij zeker, vind jouw conclusie wat voorbarig, als dat zo was stelde De Boer hem wel op![]()
![]()
De Boer wil hem iig niet wekelijks 10 minuten laten spelen, . Eerst ervaring op laten doen in de jeugd/jong ajax. Niet te snel mee werken aangezien hij ook twee keer een zware knieblessure had.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
talent is hij zeker, vind jouw conclusie wat voorbarig, als dat zo was stelde De Boer hem wel op![]()
Komende zondag
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, de Jong, Bojan/Fischer![]()
Oke frankHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee het is nogal een open deur heHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het kan niet anders dan dat Frank de Boer een overeenkomst heeft met FC Barcelona. Het is kennelijk afgesproken dat Bojan een x aantal wedstrijden moet spelen of in de basis moet staan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Komende zondag
Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, de Jong, Bojan/Fischer
Zo slecht als hij presteert en nog steeds kan spelen is schokkend en een slecht signaal naar de andere spelers.
De voorhoede moet bestaan uit: Schöne, De Jong, Fischer. Sigthorsson in plaats van De Jong. De Sa in plaats van Schöne, vanaf volgend week Kishna in plaats van Fischer. Bojan naar de tribune.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De spelers die Bojan op de bank houdt zijn ook zo goed bezigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat Frank de Boer een overeenkomst heeft met FC Barcelona. Het is kennelijk afgesproken dat Bojan een x aantal wedstrijden moet spelen of in de basis moet staan.
Zo slecht als hij presteert en nog steeds kan spelen is schokkend en een slecht signaal naar de andere spelers.
De voorhoede moet bestaan uit: Schöne, De Jong, Fischer. Sigthorsson in plaats van De Jong. De Sa in plaats van Schöne, vanaf volgend week Kishna in plaats van Fischer. Bojan naar de tribune.![]()
![]()
Die spelers zijn eredivisieniveau. Bojan mag blij zijn als hij speeltijd zou krijgen in de topklasse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
De spelers die Bojan op de bank houdt zijn ook zo goed bezigOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt maar die zijn iig nog van "ons"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
De spelers die Bojan op de bank houdt zijn ook zo goed bezig![]()
Zie hier weer een klassiek voorbeeld van je blindheid. De spelers die op de bank zitten zijn momenteel niet veel beter. Fischer is zwaar uit vorm, Sana moet zijn wedstrijdjes spelen bij Jong Ajax en dan kiest Frank nog liever voor Siggy linksbuiten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelers zijn eredivisieniveau. Bojan mag blij zijn als hij speeltijd zou krijgen in de topklasse.![]()
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Bojan maar op de bank moet zitten en dat geld lekker verbrand mag worden wat je voor Bojan op tafel legt? Ook al is de rest 100^slechter dan Bojan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar die zijn iig nog van "ons"![]()
Van alle voorhoede spelers heeft Bojan nog de beste indruk gemaakt dit seizoen, zegt veel over de anderenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die spelers zijn eredivisieniveau. Bojan mag blij zijn als hij speeltijd zou krijgen in de topklasse.![]()
Met veel Ajacieden valt niet te praten over de situatie Bojan en jij bent daar één van. Bojan is zo langzamerhand heilig verklaart en hoe slecht hij ook speelt, hij behoudt krediet. Waarom is mij volstrekt onduidelijk. Maar laten we wel wezen, Bojan heeft van al die bankzitters die momenteel niet veel beter zijn volgens jou, verreweg de meeste speeltijd gekregen en het nooit waargemaakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie hier weer een klassiek voorbeeld van je blindheid. De spelers die op de bank zitten zijn momenteel niet veel beter. Fischer is zwaar uit vorm, Sana moet zijn wedstrijdjes spelen bij Jong Ajax en dan kiest Frank nog liever voor Siggy linksbuiten.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wanneer er geen noemenswaardig verschil is je altijd voor je eigen spelers moet kiezen ipv een speler die niet voor Ajax speelt maar voor FC Bojanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Bojan maar op de bank moet zitten en dat geld lekker verbrand mag worden wat je voor Bojan op tafel legt? Ook al is de rest 100^slechter dan Bojan?![]()
De anderen hebben ook genoeg krediet gekregen maar presteren ook niet? En zoals Tarado zegt, is bojan de speler die de beste indruk maakt van alle concurrentie op die plek.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met veel Ajacieden valt niet te praten over de situatie Bojan en jij bent daar één van. Bojan is zo langzamerhand heilig verklaart en hoe slecht hij ook speelt, hij behoudt krediet. Waarom is mij volstrekt onduidelijk. Maar laten we wel wezen, Bojan heeft van al die bankzitters die momenteel niet veel beter zijn volgens jou, verreweg de meeste speeltijd gekregen en het nooit waargemaakt.
Bojan speelt in ieder geval iedere week iets beter.![]()
Wat een onzin man, hij is gewoon de minst slechte in voorhoedequote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met veel Ajacieden valt niet te praten over de situatie Bojan en jij bent daar één van. Bojan is zo langzamerhand heilig verklaart en hoe slecht hij ook speelt, hij behoudt krediet. Waarom is mij volstrekt onduidelijk. Maar laten we wel wezen, Bojan heeft van al die bankzitters die momenteel niet veel beter zijn volgens jou, verreweg de meeste speeltijd gekregen en het nooit waargemaakt.![]()
In spelers als Kishna, de Sa en Fischer kun je nog investeren ja, bovendien kun je ze ook verkopen. Het is dus van belang dat juist die spelers veel speeltijd krijgen, zich ontwikkelen en de kans krijgen zich in de kijker te spelen van andere clubs. Ajax zal nooit geld verdienen aan Bojan, de huur is toch al betaald, dus daar hoef je het niet om te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat Bojan maar op de bank moet zitten en dat geld lekker verbrand mag worden wat je voor Bojan op tafel legt? Ook al is de rest 100^slechter dan Bojan?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Fischer speelt ook het liefst voor FC Fischer. Sigthorsson speelt met niemand, ook niet met zichzelf want hij kan er gewoon helemaal niets van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wanneer er geen noemenswaardig verschil is je altijd voor je eigen spelers moet kiezen ipv een speler die niet voor Ajax speelt maar voor FC Bojan![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De anderen hebben ook genoeg krediet gekregen maar presteren ook niet? En zoals Tarado zegt, is bojan de speler die de beste indruk maakt van alle concurrentie op die plek.
Bojan speelt in ieder geval iedere week iets beter.Jeetje manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin man, hij is gewoon de minst slechte in voorhoede![]()
Niet normaal dat je dit nog durft te beweren.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bojan mag blij zijn als hij een kwart van het talent van Sigthorsson heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer speelt ook het liefst voor FC Fischer. Sigthorsson speelt met niemand, ook niet met zichzelf want hij kan er gewoon helemaal niets van.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal mee eens, ik zie ook liever eigen dan huur maar dan moeten ze het wel laten zienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat wanneer er geen noemenswaardig verschil is je altijd voor je eigen spelers moet kiezen ipv een speler die niet voor Ajax speelt maar voor FC Bojan![]()
Meer bezetting nodig en niet tevreden over de huidige? Iedereen zat toch te schreeuwen dat er een buitenspeler bij moest komen want dat was zo rampzalig slecht. Is die buitenspeler er gekomen, is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In spelers als Kishna, de Sa en Fischer kun je nog investeren ja, bovendien kun je ze ook verkopen. Het is dus van belang dat juist die spelers veel speeltijd krijgen, zich ontwikkelen en de kans krijgen zich in de kijker te spelen van andere clubs. Ajax zal nooit geld verdienen aan Bojan, de huur is toch al betaald, dus daar hoef je het niet om te doen.![]()
Groot verschil is dan weer dat Fischer "eigendom" is van Ajax en Bojan hier hopelijk volgend seizoen niet meer speelt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fischer speelt ook het liefst voor FC Fischer. Sigthorsson speelt met niemand, ook niet met zichzelf want hij kan er gewoon helemaal niets van.![]()
Dat hebben wij vaak genoeg bij jouw post.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Jeetje man![]()
Niet normaal dat je dit nog durft te beweren.![]()
ik ben niet zo blind als jij blijkbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Jeetje man![]()
Niet normaal dat je dit nog durft te beweren.![]()
Met dat hele huren moeten ze maar gewoon stoppen daar heb je helemaal niets aanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik zie ook liever eigen dan huur maar dan moeten ze het wel laten zien![]()
Waar heb je het over? Bojan is noch spits, noch buitenspeler en noch een noemenswaardige voetballer. Hij kan gewoon echt niets, nergens op geen enkele positie. Sana was nog beter.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer bezetting nodig en niet tevreden over de huidige? Iedereen zat toch te schreeuwen dat er een buitenspeler bij moest komen want dat was zo rampzalig slecht. Is die buitenspeler er gekomen, is het weer niet goed.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussenstap om het gat met het jeugd een jaar te dichten, denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met dat hele huren moeten ze maar gewoon stoppen daar heb je helemaal niets aan![]()
En dan zeg je dat wij blind voor de waarheid zijn..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Bojan is noch spits, noch buitenspeler en noch een noemenswaardige voetballer. Hij kan gewoon echt niets, nergens op geen enkele positie. Sana was nog beter.![]()
En dan huur je iemand die nog slechter is dan de slechtste jeugdspeler....dan heeft het geen zin natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussenstap om het gat met het jeugd een jaar te dichten, denk ik.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap wat de bedoeling er van is maar het is een feit dat Bojan en Cuenca niets toevoegen uiteindelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussenstap om het gat met het jeugd een jaar te dichten, denk ik.![]()
Ook mee eens maar als je zo;n speler hebt moet je hem gebruiken tenzij je beter hebt en dat is nog niet het gevalquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met dat hele huren moeten ze maar gewoon stoppen daar heb je helemaal niets aan![]()
Ik beoordeel een speler als Bojan op z'n prestaties, dat hij bij Barcelona of Milan heeft gespeeld (en gefaald) is niet relevant.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan zeg je dat wij blind voor de waarheid zijn..Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Cuenca heeft vooral te maken gehad met veel blessures en maar korte invalbeurten. Vind het ook weer jammer dat die zo makkelijk afgeschreven is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap wat de bedoeling er van is maar het is een feit dat Bojan en Cuenca niets toevoegen uiteindelijk.
Maar dat zit in de aard van de Ajaxsupporter, denk ik.![]()
Dat is wel het geval. Alleen nogmaals, Frank de Boer kan het denk ik niet maken ten opzichte van Barcelona om Bojan definitief tribuneklant te maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook mee eens maar als je zo;n speler hebt moet je hem gebruiken tenzij je beter hebt en dat is nog niet het gevalOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat hele huren van Cuenca was al een lachertje maar laten we eerlijk zijn die heeft ook niets laten zien uiteindelijk en toch redelijk wat minuutjes bij elkaar geharktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cuenca heeft vooral te maken gehad met veel blessures en maar korte invalbeurten. Vind het ook weer jammer dat die zo makkelijk afgeschreven is.
Maar dat zit in de aard van de Ajaxsupporter, denk ik.![]()
is ook zo maar dan blijft staan dat hij bij Ajax nog steeds één van de beteren is voorinquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik beoordeel een speler als Bojan op z'n prestaties, dat hij bij Barcelona of Milan heeft gespeeld (en gefaald) is niet relevant.![]()
Welke wedstrijden kijk jij manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook zo maar dan blijft staan dat hij bij Ajax nog steeds één van de beteren is voorin
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin, was er maar iemand beterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is wel het geval. Alleen nogmaals, Frank de Boer kan het denk ik niet maken ten opzichte van Barcelona om Bojan definitief tribuneklant te maken.![]()
Die moest vooral weer terug in vorm komen na zijn blessures en tot overmaat van ramp nog weer wat extra blessures erbij. Dat hij er niets van kan blijf ik een vage bewering vinden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat hele huren van Cuenca was al een lachertje maar laten we eerlijk zijn die heeft ook niets laten zien uiteindelijk en toch redelijk wat minuutjes bij elkaar geharkt![]()
Dit inderdaad. Maar het verschil tussen Bojan en Fischer uit vorm is nou ook weer niet zo grootquote:![]()
![]()
Dit ben ik met je eens. Cuenca heeft nooit topfit gespeeld bij Ajax en is vrij snel afgeschreven. Ondanks dat maakte hij een veel betere indruk dan Bojan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moest vooral weer terug in vorm komen na zijn blessures en tot overmaat van ramp nog weer wat extra blessures erbij. Dat hij er niets van kan blijf ik een vage bewering vinden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sigthorsson, De Sa, Schöne, Fischer, Kishna en Siem de Jong.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Noem mij een speler die het beter doet voorinOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Fit en in vorm komen doen ze maar lekker daar in Spanje daar moet je jezelf al helemaal niet voor lenen. Ik heb Cuenca op 2 of 3 geslaagde acties kunnen betrappen in het shirt van Ajax en dat is veel te weinig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die moest vooral weer terug in vorm komen na zijn blessures en tot overmaat van ramp nog weer wat extra blessures erbij. Dat hij er niets van kan blijf ik een vage bewering vinden.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sigthorsson, De Sa, Schöne, Fischer, Kishna en Siem de Jong.![]()
![]()
![]()
onzin dusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sigthorsson, De Sa, Schöne, Fischer, Kishna en Siem de Jong.![]()
quote:Nee.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Sja, dan moeten ze in vorm komen @ segunda division.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fit en in vorm komen doen ze maar lekker daar in Spanje daar moet je jezelf al helemaal niet voor lenen. Ik heb Cuenca op 2 of 3 geslaagde acties kunnen betrappen in het shirt van Ajax en dat is veel te weinig.![]()
Het zal mij een rotzorg zijn waar en hoe ze het doen maar die onzin moeten ze niet uit halen bij een club als Ajax.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Of wegkwijnen op de tribune zoals Afellay @Litmanen![]()
Heb je ook gelijk in. Maar ik vind wel dat de huurspelers (vaak) onterecht flink worden bekritiseerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn waar en hoe ze het doen maar die onzin moeten ze niet uit halen bij een club als Ajax.![]()
Dat huren is geen succes, ben ik helemaal met je eens, niet alleen bij Ajax maar bij alle clubs in NL Vitesse uitgezonderd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn waar en hoe ze het doen maar die onzin moeten ze niet uit halen bij een club als Ajax.![]()
Vitesse draait toch vooral om Piazon en die is nu niet in vorm en je ziet gelijk de haperingen bij Vitesse.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat huren is geen succes, ben ik helemaal met je eens, niet alleen bij Ajax maar bij alle clubs in NL Vitesse uitgezonderd.![]()
Ik had ook meer van Bojan verwacht maar helaas zijn de anderen nog slechterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Maar ik vind wel dat de huurspelers (vaak) onterecht flink worden bekritiseerd.![]()
Bij Vitesse zijn er ook weer veel meer gefaald dan een succes ( alleen Piazon dus )quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat huren is geen succes, ben ik helemaal met je eens, niet alleen bij Ajax maar bij alle clubs in NL Vitesse uitgezonderd.![]()
Dat is waar maar zij zouden tegen degradatie spelen als ze niet deze regeling met Chelsea haddenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse draait toch vooral om Piazon en die is nu niet in vorm en je ziet gelijk de haperingen bij Vitesse.![]()
Het is maar hoe je het bekijkt, voor Vitesse is dat van plek 16 naar de top 5 of hogerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Vitesse zijn er ook weer veel meer gefaald dan een succes ( alleen Piazon dus )![]()
Dat is waar maar wij zijn gelukkig geen Vitesse en doen altijd mee om de prijzenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt, voor Vitesse is dat van plek 16 naar de top 5 of hoger![]()
![]()
Het is toch ook echt verschrikkelijk triest dat Feyenoorders alleen de termen 'neuzen', 'neuzenvreugd', 'joden', '020', 'snavels' enzo willen gebruiken. Heb wel zin in Feyenoord - Ajax
![]()
![]()
Feyenoorders zijn het simpelste volk op aarde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:47 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch ook echt verschrikkelijk triest dat Feyenoorders alleen de termen 'neuzen', 'neuzenvreugd', 'joden', '020', 'snavels' enzo willen gebruiken. Heb wel zin in Feyenoord - Ajax
Oh.![]()
Klopt. Aan de andere kant, misschien is het verschil tussen Ajax en de top ook iets minder klein dan sommige mensen denken. Ajax is denk ik gewoon een subtopper.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik had ook meer van Bojan verwacht maar helaas zijn de anderen nog slechter
Hij is 23 jaar en is opzich ook nog redelijk jong en kan stappen maken. Van mij mag hij nog een jaar blijven. Hij is nog een beetje wisselvallig. Wisselt hele goede wedstrijden af met egotripperij. Lijkt wat dat betreft wel op Fischer behalve dat die dit seizoen nog dramatischer is"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Christian mocht mij graag. Alle vier de doelpunten in de ArenA in die video was ik bij. Toeval? Ik dacht het niet.quote:
3-1 tegen City vergeet ik nooit meer![]()
![]()
En wat zijn wij dan? Intellectueel of meest elitaire?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoorders zijn het simpelste volk op aarde.Ga toch weg man.
Ontopic.
Mensen ons team draait niet lekker,stroef en waar vorig seizoen Ajax voluit op dreef de concurrentie voorbij ging in het tweede deel van het seizoen is het dit jaar haperend en stotend ondanks de 4 punten verschil met de nummer 2. Iets zegt mij als dit stroeve gebeuren niet dit weekend voorbij is dan verliezen wij nog een wedstrijd en is de strijd voor de landstitel helemaal open straks.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 12:34:02 ]![]()
Dat is het nu al denk ik. Wij moeten nog tegen Vitesse,Feyenoord,Twente en AZ. Als het tegenzit kan je die gewoon alle vier verliezen. Plus dat we ook tegen de mindere teams gewoon ontzettend stroef zijn. Dat optimisme hier deel ik dan ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En wat zijn wij dan? Intellectueel of meest elitaire?Ga toch weg man.
Ontopic.
Mensen ons team draait niet lekker,stroef en waar vorig seizoen Ajax voluit op dreef de concurrentie voorbij ging in het tweede deel van het seizoen is het dit jaar haperend en stotend ondanks de 4 punten verschil met de nummer 2. Iets zegt mij als dit stroeve gebeuren niet dit weekend voorbij is dan verliezen wij nog een wedstrijd en is de strijd voor de landstitel helemaal open straks.![]()
We zijn ook echt nog lang geen kampioen. Wie beweert dat we het wel even gaan doen is krankzinnig. Als we nou echt goed hadden gespeeld de laatste wedstrijden, dan was het wat anders.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat is het nu al denk ik. Wij moeten nog tegen Vitesse,Feyenoord,Twente en AZ. Als het tegenzit kan je die gewoon alle vier verliezen. Plus dat we ook tegen de mindere teams gewoon ontzettend stroef zijn. Dat optimisme hier deel ik dan ook niet helemaal.![]()
Morgen is gewoon ook een erg lastige pot voor Ajax"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Zonder scorende spits bovenaan staan is al een wonder en het is inderdaad hoog tijd dat we weer een goede serie gaan neerzetten. Laten we beginnen met een dikke overwinning op heerenveen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Kijken jullie Salzburg ook live? Binnen een kwartier al 0-2 voor uit bij Sturm Graz. Weet dat jullie denken dat Salzburg er niks van kan. Maar dat zal jullie nog doen verbazen.![]()
Al 3 seizoenen lang een wonder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:59 schreef manny het volgende:
Zonder scorende spits bovenaan staan is al een wonder en het is inderdaad hoog tijd dat we weer een goede serie gaan neerzetten. Laten we beginnen met een dikke overwinning op heerenveen.![]()
![]()
Nee hoor, ik denk dat we er uit vliegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef GwaiLow het volgende:
Kijken jullie Salzburg ook live? Binnen een kwartier al 0-2 voor uit bij Sturm Graz. Weet dat jullie denken dat Salzburg er niks van kan. Maar dat zal jullie nog doen verbazen.Oh.![]()
Ok. Dan spelen we gelijk. Prima. Nog steeds ongeslagen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Een gedoe serie.Al 16 wedstrijden op rij ongeslagen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Worden 3 lastige tegenstanders de komende wedstrijden, Heerenveen, AZ en Feyenoord. Een punt of 6 zou niet verkeerd zijn, met 7 punten doe je het goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Thuis moet je gewoon winnen van Heerenveen en AZ, anders verdien je het niet eens kampioen te worden. Gelijkspel in Rotterdam zou goed zijn, dus minimaal 7 punten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Worden 3 lastige tegenstanders de komende wedstrijden, Heerenveen, AZ en Feyenoord. Een punt of 6 zou niet verkeerd zijn, met 7 punten doe je het goed.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit ja. Thuis hoor je geen moeite met Heerenveen en AZ te hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Thuis moet je gewoon winnen van Heerenveen en AZ, anders verdien je het niet eens kampioen te worden. Gelijkspel in Rotterdam zou goed zijn, dus minimaal 7 punten.![]()
Salzburg zou gewoon 2e zijn geworden in iedere CL poule.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef GwaiLow het volgende:
Kijken jullie Salzburg ook live? Binnen een kwartier al 0-2 voor uit bij Sturm Graz. Weet dat jullie denken dat Salzburg er niks van kan. Maar dat zal jullie nog doen verbazen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Lief dat jij je daar aan kunt storen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:47 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Er hoort wel meer niet. Gaat lastig zat worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit ja. Thuis hoor je geen moeite met Heerenveen en AZ te hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax wordt in drie jaar tijd net zo vaak landskampioen als Feyenoord in 35 jaar, ik snap de frustratie wel hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:47 schreef Heeinz het volgende:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee joh, geen probleem want WZAWZBquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Worden 3 lastige tegenstanders de komende wedstrijden, Heerenveen, AZ en Feyenoord. Een punt of 6 zou niet verkeerd zijn, met 7 punten doe je het goed.![]()
![]()
Alleen kwamen ze de voorronde niet door.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Salzburg zou gewoon 2e zijn geworden in iedere CL poule.![]()
Was ook sarcastisch hoor. Is een een matige ploeg die van de 10 keer dat er tegen speelt er minimaal 7 keer van wint.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
GwaiLow schijt in de broek hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:01 schreef Seam het volgende:
Was ook sarcastisch hoor. Is een een matige ploeg die van de 10 keer dat er tegen speelt er minimaal 7 keer van wint.![]()
Dan moet hij eens naar de huisarts vanwege incontinentie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GwaiLow schijt in de broek hoor.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jij bent ook een lieviequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lief dat jij je daar aan kunt storen.![]()
hier iemand die morgen voor 25,- met mij mee wil naar ajax heerenveen, we zitten ong. 25 meter uit elkaar. vak 406 rij 3 zit je dan.lolwut![]()
dat is mij te dichtbij. Sorryquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef BrandX het volgende:
hier iemand die morgen voor 25,- met mij mee wil naar ajax heerenveen, we zitten ong. 25 meter uit elkaar. vak 406 rij 3 zit je dan.
Met GHB nooit meer nee
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef BrandX het volgende:
hier iemand die morgen voor 25,- met mij mee wil naar ajax heerenveen, we zitten ong. 25 meter uit elkaar. vak 406 rij 3 zit je dan.
Als jij er als dat wijf uitziet of max 0,25% minder bent wel.![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als jij er als dat wijf uitziet of max 0,25% minder bent wel.
ik ben zelfs al 200% haar leeftijd zo ongeveer
maar no worries, ik kan je je kaartje geven voordat je naar binnen gaat en dan hoef je me nooooooit meer te zien![]()
originele prijs is trouwens 45¤lolwut![]()
Laat maar zitten danquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben zelfs al 200% haar leeftijd zo ongeveer
maar no worries, ik kan je je kaartje geven voordat je naar binnen gaat en dan hoef je me nooooooit meer te zien![]()
originele prijs is trouwens 45¤Ik ga wel op mijn eigen vak staan die maar 17 per wedstrijd kost
![]()
![]()
waarom koop je kaartjes 25 meter uit elkaar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:03 schreef BrandX het volgende:
hier iemand die morgen voor 25,- met mij mee wil naar ajax heerenveen, we zitten ong. 25 meter uit elkaar. vak 406 rij 3 zit je dan.![]()
Uitverkocht, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
waarom koop je kaartjes 25 meter uit elkaar?![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
waarom koop je kaartjes 25 meter uit elkaar?ik heb gelijk de dag dat ik kaarten kon komen met mijn ajaxlife kaart de kaarten gekocht, maar niet goed opgelet voor het afrekenen anders had ik een ander vak gekozen waar ik wel nog naast elkaar kon zitten. So shit happensquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uitverkocht, dan krijg je dat..
lolwut![]()
Bijna niemand denkt datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef GwaiLow het volgende:
Kijken jullie Salzburg ook live? Binnen een kwartier al 0-2 voor uit bij Sturm Graz. Weet dat jullie denken dat Salzburg er niks van kan. Maar dat zal jullie nog doen verbazen.![]()
Nee, men vind dit gewoon een gunstigere loting (wat het ook gewoon is). Je had namelijk ook gewoon tegen topploegen kunnen loten.quote:![]()
Que?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen een grootse actie voor het logo, zin in![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen een grootse actie voor het logo, zin in![]()
![]()
![]()
ik heb nog een (seizoens)kaart over voor morgen, er zijn grenzen voor wat onze oudste kan flikken
maar goed, ik heb een wachtlijst met een man/vrouw of 25, dus dat komt wel goed
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
er was flink geplakt in de stad zag ik al de laatste dagenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:40 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen een grootse actie voor het logo, zin in[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Chivu?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, en afscheid van Chrisgod!![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry, en afscheid van Chrisgod!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, hup boys. Winnen morgen he! Maak ons trots! Laten we elkaar eens een handje gaan helpen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Nee gewoon nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nou, hup boys. Winnen morgen he! Maak ons trots! Laten we elkaar eens een handje gaan helpen![]()
Gebruik maken van het feit dat Twente jullie nog steeds in de nek hijgt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:37 schreef Heeinz het volgende:
Als we morgen geen gebruik van maken van Twente - Vitesse van vanavond, ga ik huilen
Rare jongen ben jij.![]()
Realismequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We zijn ook echt nog lang geen kampioen. Wie beweert dat we het wel even gaan doen is krankzinnig. Als we nou echt goed hadden gespeeld de laatste wedstrijden, dan was het wat anders.Ik mag jou wel Heeinz.
![]()
Wij zijn Ajax wij zijn beste?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, geen probleem want WZAWZB
Is de club geïnfiltreerd door Turken?![]()
Het was sarcasme, ouwe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wij zijn Ajax wij zijn beste?
Is de club geïnfiltreerd door Turken?Dit is het en dat krijg je.![]()
Je zegt in de reactie daarboven dat ik een rare jongen benquote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
RealismeIk mag jou wel Heeinz.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zegt in de reactie daarboven dat ik een rare jongen benJe kan toch geen profijt hebben van het feit dat Twente won? Ja, hoogstens t.o.v. Vitesse. Dan heb je nog een puntje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je zegt in de reactie daarboven dat ik een rare jongen ben![]()
![]()
Als niemand anders het doet moet Twente het maar zijn he?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gebruik maken van het feit dat Twente jullie nog steeds in de nek hijgt?
Rare jongen ben jij.![]()
Ik ga wel hard lachen als Ajax 'gewoon' wint. HMF al zijn theorieën van deze week de prullenbak in.Dit is het en dat krijg je.![]()
Je druk maken om die dorpsidioot HMFquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:01 schreef Albanus het volgende:
Ik ga wel hard lachen als Ajax 'gewoon' wint. HMF al zijn theorieën van deze week de prullenbak in.
Oh.![]()
Goed. Vitesse is afgehaakt. Uiterlijk volgende week haakt Feyenoord ook af (zie ze geen punten pakken in Enschede), al nam niemand behalve het AD de titelkansen van Feyenoord serieus.
Dan gaat het dus een race van tweeën worden.![]()
Vitesse afgehaakt ... 5 punten achter .. eventueel 8.
Nog 10 wedstrijden te gaan .. oftewel dat kunnen ze gewoon nog makkelijk inhalenWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En PSV staat 10 punten achter, die kunnen ook nog mákkelijk kampioen worden. En waarom PEC Zwolle niet? Beetje realistisch blijven.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:15 schreef MouzurX het volgende:
Vitesse afgehaakt ... 5 punten achter .. eventueel 8.
Nog 10 wedstrijden te gaan .. oftewel dat kunnen ze gewoon nog makkelijk inhalen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: