Als je een beetje na denkt weet je dat mensen met een andere politieke mening reisrestricties kregen opgelegd. Laatste keer dat ik op je reageer. Byebye foreverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:18 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met vermeende reis restricties te maken, waar hij het over had?
Dat was niet wat jij zei...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een beetje na denkt weet je dat mensen met een andere politieke mening reisrestricties kregen opgelegd.
Raar. technische ontwikkelingen zijn toch van de duivel?quote:
Zet je haat gedachtes opzij om objectief na te denken. Er zijn goede en slechte mensen. Niet elke rebel is goed of slecht. Niet iedereen in assads leger is goed of slecht. Er moet een democratische regering komen dat gekozen is door het volk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Raar. technische ontwikkelingen zijn toch van de duivel?
Sowieso zullen het geen technologische hoogstandjes zijn die gemaakt zijn door moslims...
Die zijn daar niet zo goed in schijnt het...
Verder zou ik zeggen, hoeveel te meer ratten aangezogen worden naar het afvoerputje des te beter. Go Assad, verlos de wereld van achterlijke retards.
Je angst en haat tegen de vs is niet best. Duitsland bijv heeft super veel macht maar omdat het geen vs is....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:20 schreef IPA35 het volgende:
Het gaat er denk ik meer om dat zij staan voor een onafhankelijke staat en in de weg staan aan een Amerikaanse hegemonie. Dat is een positief iets. Eén land wat de wereld domineert is ongezond.
Duitsland heeft niet veel macht internationaal. Duitsland is economisch de baas binnen de EU. De EU is ook niets anders dan een vehikel voor Duitse overheersing van Europa. Maar militair stelt Duitsland echt helemaal niks voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je angst en haat tegen de vs is niet best. Duitsland bijv heeft super veel macht maar omdat het geen vs is....
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:28 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Duitsland heeft niet veel macht internationaal. Duitsland is economisch de baas binnen de EU. De EU is ook niets anders dan een vehikel voor Duitse overheersing van Europa. Maar militair stelt Duitsland echt helemaal niks voor.
Volgens mij heeft Assad ook de laatste verkiezingen gewonnen. En toen waren er al onrusten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zet je haat gedachtes opzij om objectief na te denken. Er zijn goede en slechte mensen. Niet elke rebel is goed of slecht. Niet iedereen in assads leger is goed of slecht. Er moet een democratische regering komen dat gekozen is door het volk.
Daar doet de VS niet aan.. Gezien hun invallen en de coups.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:25 schreef firefly3 het volgende:
Elke goede persoon zou zijn macht delen over het volk, maar dat is mijn persoonlijke mening
Die van 2012? Volgensmij hadden die verkiezingen totaal geen legitimiteit. Waren er waarnemers? Werden er geen kandidaten geweerd? Waren er boycots? Wie controleerde de uitslag? Etc.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:54 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Assad ook de laatste verkiezingen gewonnen. En toen waren er al onrusten.
peilingen? In een burgeroorlog? You serious?quote:Ook nu nog staat hij op nummer 1 in de peilingen.
Wat geven ze toe?quote:Zelfs de Amerikanen geven dit toe.
Onzin.quote:Als Assad geen steun had van het merendeel van de bevolking,dan was hij allang weggeweest.
Volgens jouw, alleen jouw mening doet er niet toe, wel die van de meerderheid van de bevolking die op kwam dagen, en waarvan weer het merendeel Assad koos.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Die van 2012? Volgensmij hadden die verkiezingen totaal geen legitimiteit. Waren er waarnemers? Werden er geen kandidaten geweerd? Waren er boycots? Wie controleerde de uitslag? Etc.
Ik kan het stuk zo 123 niet meer terug vinden, maar volgens mij was het CNN die aangaf dat nog steeds een meerderheid Assad support. En dat ze dat niet verwacht hadden..quote:peilingen? In een burgeroorlog? You serious?
[..]
Zie hierboven, de support voor Assad die groter is dan ze verwacht hadden.quote:Wat geven ze toe?
[..]
Goed onderbouwd!quote:Onzin.
Hij is tot president gekozen zonder dat mensen op een ander kon kiezen. Zo kan ik het ook welquote:Op zondag 23 februari 2014 10:54 schreef mr_jack het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Assad ook de laatste verkiezingen gewonnen. En toen waren er al onrusten.
Ook nu nog staat hij op nummer 1 in de peilingen.
Zelfs de Amerikanen geven dit toe. Als Assad geen steun had van het merendeel van de bevolking,dan was hij allang weggeweest.
https://en.wikipedia.org/wiki/Syrian_parliamentary_election,_2012quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij is tot president gekozen zonder dat mensen op een ander kon kiezen. Zo kan ik het ook wel
Bewijs?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij is tot president gekozen zonder dat mensen op een ander kon kiezen. Zo kan ik het ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |