abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136939903
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

mocht je niet zomaar op vakantie naar het buitenland.
Waar haal je dat vandaan?
According to the "Henley Visa Restrictions Index 2013", holders of a Syrian passport can visit 36 countries visa-free or with visa on arrival.
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_136939933
Hij praat gewoon na wat zijn imam hem verteld. Hij kan zelf niet nadenken, laat staan onderzoek plegen :D
pi_136939985
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:25 schreef mr_jack het volgende:

[..]

Wat een bullshit!!
Ik kom al jaren in Syrië, en ze hadden daar echt wel vrij internet hoor.
Ja het internet zal wel afgetapt worden, maar net of dat hier niet gebeurt :S

De afgelopen 2 jaar is zelfs versneld adsl uitgerold op veel plekken.
Ook telefoons met 3g zijn gewoon gemeengoed.
En ze mochten zeker wel op vakantie naar het buitenland! Alleen weigeren veel landen waaronder NL ze zonder visa! Maar naar visum vrije landen kon en kan men gewoon toe! OOk nu kun je nog gewoon naar Libanon, Jordanie, etc... Ik ken genoeg mensen die voor het werk ook nu nog pendelen tussen Syrie en Libanon, en ook tussen Syrie en Dubai.

Firefly, je praat echt poep. Zelf nog nooit in Syrie geweest waarschijnlijk?
Hij heeft wel gelijk dat het internet niet helemaal vrij was. Facebook was sinds 2007 tot 2011 geblokkeerd. En de Arabische Wikipedia is nog steeds geblokkeerd.
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_136940539
ook hier wordt genoeg geblokkeerd...
pi_136941619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:25 schreef mr_jack het volgende:

[..]

Wat een bullshit!!
Ik kom al jaren in Syrië, en ze hadden daar echt wel vrij internet hoor.
Ja het internet zal wel afgetapt worden, maar net of dat hier niet gebeurt :S

De afgelopen 2 jaar is zelfs versneld adsl uitgerold op veel plekken.
Ook telefoons met 3g zijn gewoon gemeengoed.
En ze mochten zeker wel op vakantie naar het buitenland! Alleen weigeren veel landen waaronder NL ze zonder visa! Maar naar visum vrije landen kon en kan men gewoon toe! OOk nu kun je nog gewoon naar Libanon, Jordanie, etc... Ik ken genoeg mensen die voor het werk ook nu nog pendelen tussen Syrie en Libanon, en ook tussen Syrie en Dubai.

Firefly, je praat echt poep. Zelf nog nooit in Syrie geweest waarschijnlijk?
Vrij internet is als je niet thuis wordt opgehaald omdat je per ongeluk een verkeerde site hebt bezocht.

Waar pendelen ze dan momenteel tussen Syrie en Libanon? :N
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136941846
Via de kust, dus eerst naar de kust rijden en dan naar beneden...
pi_136941900
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrij internet is als je niet thuis wordt opgehaald omdat je per ongeluk een verkeerde site hebt bezocht.

Waar pendelen ze dan momenteel tussen Syrie en Libanon? :N
Wat is wel vrij internet?
Als je thuis wordt opgehaald omdat je met een pistool poseert op Facebook?
Of als je door een arrestatie team wordt opgepakt als je het woord bom gebruikt op whatsapp?

;)
pi_136942066
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:06 schreef mr_jack het volgende:
Via de kust, dus eerst naar de kust rijden en dan naar beneden...
Daar is het vrij rustig en kan je makkelijk brood inslaan en aan de andere kant doorverkopen. Naar een westers land vond syrie het ook niet zo leuk hoor, al lijkt het aan het oppervlak niets uit te maken.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:07 schreef mr_jack het volgende:

[..]

Wat is wel vrij internet?
Als je thuis wordt opgehaald omdat je met een pistool poseert op Facebook?
Of als je door een arrestatie team wordt opgepakt als je het woord bom gebruikt op whatsapp?

;)
Dat is ook niet helemaal vrij. Als je in kleur denkt, is de één erger dan de ander.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136942218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Naar een westers land vond syrie het ook niet zo leuk hoor
Dat blijkt uit?
pi_136942720
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef WitteMuur het volgende:

[..]

Dat blijkt uit?
In 2009 Syria was included in Freedom House's "Worst of the Worst" section and given a rating of 7 for Political Rights: and 6 for Civil Liberties.[18] According to Human Rights Watch, as of 2009 Syria’s poor human rights situation had "deteriorated further". Authorities arrested political and human rights activists, censored websites, detained bloggers, and imposed travel bans.
pi_136942759
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

In 2009 Syria was included in Freedom House's "Worst of the Worst" section and given a rating of 7 for Political Rights: and 6 for Civil Liberties.[18] According to Human Rights Watch, as of 2009 Syria’s poor human rights situation had "deteriorated further". Authorities arrested political and human rights activists, censored websites, detained bloggers, and imposed travel bans.
https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Human_Rights_Watch
Ik heb liever een concreet voorbeeld.
pi_136942837
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef WitteMuur het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Human_Rights_Watch
Ik heb liever een concreet voorbeeld.
Jij geloofd in aluhoedje verhalen. Ik ga niet graven naar een persoon, ik heb wel wat beters te doen. En als ik iemand heb gevonden geloof je het toch niet, want het is niet volgens jouw waarheid.

Je user icon en tekst onderaan je posts zegt al genoeg.
pi_136944986
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Jij geloofd in aluhoedje verhalen. Ik ga niet graven naar een persoon, ik heb wel wat beters te doen. En als ik iemand heb gevonden geloof je het toch niet, want het is niet volgens jouw waarheid.

Je user icon en tekst onderaan je posts zegt al genoeg.
Je doet gewoon ongefundeerde uitspraken, die je niet kunt verdedigen.
pi_136946115
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:07 schreef WitteMuur het volgende:

[..]

Je doet gewoon ongefundeerde uitspraken, die je niet kunt verdedigen.
Een statement van een internationaal erkende mensenrechtenorganisatie is in jouw ogen een ongefundeerde uitspraak idd. Of je bent een troll of een zeer eng/raar persoon. Ik ken niemand persoonlijk die milosevic en gadaffi een held vind en aanbid bijvoorbeeld.
pi_136946467
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een statement van een internationaal erkende mensenrechtenorganisatie is in jouw ogen een ongefundeerde uitspraak idd. Of je bent een troll of een zeer eng/raar persoon. Ik ken niemand persoonlijk die milosevic en gadaffi een held vind en aanbid bijvoorbeeld.
Die internationaal erkende mensenrechtenorganisatie is nogal baised en vertegenwoordigt het standpunt van de VS zoals je kan lezen in de wikipedia link. De meerderheid van de Serviërs vind Milo¨ević wel een held hoor.
pi_136946708
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef WitteMuur het volgende:

[..]

Die internationaal erkende mensenrechtenorganisatie is nogal baised en vertegenwoordigt het standpunt van de VS zoals je kan lezen in de wikipedia link. De meerderheid van de Serviërs vind Milo¨ević wel een held hoor.
Uhm juist niet, door zijn mislukte regime viel Yugoslavia uit elkaar. Terwijl daarvoor alle groepen netjes met elkaar omgingen en er geen verschil was onder Tito.
pi_136946829
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Djibril het volgende:

[..]

Uhm juist niet, door zijn mislukte regime viel Yugoslavia uit elkaar. Terwijl daarvoor alle groepen netjes met elkaar omgingen en er geen verschil was onder Tito.
Kijk deze documentaire eens, dan veranderd jouw mening wel:
BNW / NAVO/VS vernietiging van Joegoslavië
pi_136961180
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Appels met peren vergelijken en oorzaak/gevolg ook nog eens verkeerd hebben. In syrie had je in 2008 bijvoorbeeld geen vrije internet en mocht je niet zomaar op vakantie naar het buitenland. In Afghanistan ging het mis omdat de bevolking te gaar was om niets aan de taliban te doen.
Hoe meer reacties ik van je lees, hoe meer ik erachter kom dat je werkelijk niks weet van alles dat je uitkraamt. Dat van Syrie is al ontkracht. Jouw uitspraak over Afghanistan is helaas ook onzin. De Afghanen zaten niet voor niks jaren in een burgeroorlog verstrikt juist omdat ze ingrepen tegen externe machten die de boel probeerden te beinvloeden. Pakistan en zijn geheime dienst hebben Afghanistan zo een beetje naar de klote geholpen dankzij hun indirecte US-financien als Koude Oorlog ally. Maar nee de afghanen waren gaar en miljoenen zijn niet dood gegaan door de burgeroorlog voorafgaand aan de Internationale binnenval. Het erge is dat je niet eens een wiki-fag bent, maar een duimenzuiger blijkt te zijn.
pi_136961201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef mr_jack het volgende:
ook hier wordt genoeg geblokkeerd...
Wanneer pakken wij de wapens op wegens het blokkeren van Piratebay? Wat mij opvalt is dat de (internationale) Syrische Oppositie met alle respect net zo hard bezig is met propoganda en dis-info verspreiden.
pi_136961829
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:22 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Hoe meer reacties ik van je lees, hoe meer ik erachter kom dat je werkelijk niks weet van alles dat je uitkraamt. Dat van Syrie is al ontkracht. Jouw uitspraak over Afghanistan is helaas ook onzin. De Afghanen zaten niet voor niks jaren in een burgeroorlog verstrikt juist omdat ze ingrepen tegen externe machten die de boel probeerden te beinvloeden. Pakistan en zijn geheime dienst hebben Afghanistan zo een beetje naar de klote geholpen dankzij hun indirecte US-financien als Koude Oorlog ally. Maar nee de afghanen waren gaar en miljoenen zijn niet dood gegaan door de burgeroorlog voorafgaand aan de Internationale binnenval. Het erge is dat je niet eens een wiki-fag bent, maar een duimenzuiger blijkt te zijn.
Helemaal niet ontkracht. Mensen die een eigen politieke mening hadden werden opgesloten enz. Dat jij dat niet wilt zien tja.
pi_136961874
Altijd die vs haat zoals die haatbaarden in het midden-oosten die de vs de schuld geven voor hun interne problemen.

En wel telkens hun handje op doen als er geld/voedsel/water/internet vanuit Amerika die kant op gaat :') Van mij mag het westen zich best geheel terug trekken hoor uit het midden oosten.

De haat-mentaliteit moet veranderd worden in het vingertje naar jezelf wijzen. Begin met geven in plaats van nemen. Een eigenschap van dit soort dictatorlanden is dat er veel minder gegeven wordt. Verder wijzen dictators nooit het vingertje naar hunzelf en stappen niet zelf op. Ze zeggen nooit sorry als ze het een keer fout hebben (wat de westerse wereld wel doet).

[ Bericht 39% gewijzigd door firefly3 op 21-02-2014 07:22:13 ]
pi_136962075
Wisten jullie dat Israel al een hele tijd geleden ziekenhuizen had gebouwd op de grens met Syrie om gewonden te helpen? Dit is amper in het nieuws gekomen omdat alles toch verkeerd belicht wordt door "haters". Het wordt nu zelfs als tegen propaganda gebruikt dat ze slechts de FSA helpen. Zo erg!!

Commentaar van burgers die daar gratis geholpen werden is o.a. dat ze niet verwacht hadden dat Israel zo zou zijn en dat ze altijd als slecht bestempeld waren. Inmiddels zijn al talloze mensen verzorgt.

Respect voor de mensen (waaronder de UN) die achter de schermen hard meehelpen terwijl ze van alle kanten gehaat worden!!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:09:09 #174
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136963059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 07:39 schreef firefly3 het volgende:
Wisten jullie dat Israel al een hele tijd geleden ziekenhuizen had gebouwd op de grens met Syrie om gewonden te helpen? Dit is amper in het nieuws gekomen omdat alles toch verkeerd belicht wordt door "haters". Het wordt nu zelfs als tegen propaganda gebruikt dat ze slechts de FSA helpen. Zo erg!!

Commentaar van burgers die daar gratis geholpen werden is o.a. dat ze niet verwacht hadden dat Israel zo zou zijn en dat ze altijd als slecht bestempeld waren. Inmiddels zijn al talloze mensen verzorgt.

Respect voor de mensen (waaronder de UN) die achter de schermen hard meehelpen terwijl ze van alle kanten gehaat worden!!
Ik haat Israël ook. :Y :Y ;)
pi_136963283
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 06:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen die een eigen politieke mening hadden werden opgesloten enz. Dat jij dat niet wilt zien tja.
Wat heeft dat nou met vermeende reis restricties te maken, waar hij het over had?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')