abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137111577
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar heb je het precies over?
Oh niks.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_137111806
Saai topic geworden dit.
  maandag 24 februari 2014 @ 23:16:12 #278
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_137112444
quote:
8s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef Peunage het volgende:
Saai topic geworden dit.
Dat komt door jouw ja. :Y :6 :6
pi_137114829
Hizbullah in Qalamoun gebergte gebombardeerd door Israelische vliegtuigen:

quote:
Report: Hezbollah militants killed in Israeli strike
Israeli military allegedly strikes Hezbollah facilities in Lebanon near border with Syria, killing several militants, according to Arab media.

A Lebanese security source confirmed that Israeli warplanes struck targets in the coastal country. Syrian human rights activist claimed the attack targeted an Hezbollah missile base.

Earlier, the official Lebanese news agency reported that Israeli fighter jets have carried two attacks on Monday in the vicinity of the Syrian-Lebanese border.

The objective of the attack was the destruction of Hezbollah facilities near the border in Lebanon, according to Al Arabiya, whose journalist reported that loud explosions were heard across the Beqaa Valley.

More: http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4492110,00.html
Wat was het ook alweer volgens sommigen...."Israel en Hizbullah werken samen", of "Israel wil Hizbullah juist behouden" :'( Wanneer gaan we Israel ISIS zien bombarderen of Nusrah? Ook potentiele gevaren voor de Israelische veiligheid? .... dat gaat pas gebeuren als ze hun werk eerst goed hebben gedaan.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_137114842
quote:
8s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:03 schreef Peunage het volgende:
Saai topic geworden dit.
Nogal logisch, dit is nummer 112.

Het gaat allemaal wat vervelen op een begeven moment he.
pi_137115370
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:27 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Wat was het ook alweer volgens sommigen...."Israel en Hizbullah werken samen", of "Israel wil Hizbullah juist behouden" :'( Wanneer gaan we Israel ISIS zien bombarderen of Nusrah? Ook potentiele gevaren voor de Israelische veiligheid? .... dat gaat pas gebeuren als ze hun werk eerst goed hebben gedaan.
Had Hezbollah daar toevallig winst geboekt?
pi_137116051
De bewijzen stapelen zich meer en meer op. De zionisten en de wahabieten zijn één en hetzelfde kankergezwel.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_137116433
quote:
4s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:27 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Hebben ze al twee keer gedaan. 1x bij damascus toen ze dreigden een chemische wapen depot in handen te krijgen, en een keer een konvooi in het noorden. Verder wordt al nusra doodgeschoten in de golan. De fsa niet. Isis wandelde zij aan zij met assad soldaten in raqqa een paar weken terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 25-02-2014 07:15:47 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_137116440
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 02:44 schreef IPA35 het volgende:
De bewijzen stapelen zich meer en meer op. De zionisten en de wahabieten zijn één en hetzelfde kankergezwel.
De haat is diep bij je he. Erg diep. Sinds wanneer mag je op fok een volk een kankergezwel noemen?? Extremist.

[ Bericht 3% gewijzigd door firefly3 op 25-02-2014 07:12:34 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_137116477
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 02:44 schreef IPA35 het volgende:
pi_137116486
quote:
Zelfde school zelfde mening.
pi_137116537
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zelfde school zelfde mening.
:') wat
pi_137116970
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De haat is diep bij je he. Erg diep. Sinds wanneer mag je op fok een volk een kankergezwel noemen?? Extremist.
Welk volk?
pi_137117109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:21 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Welk volk?
Christenen is ook geen volk, maar ik noem het ook het christen volk. Je weet wat ik bedoel. Je bent gewoon een extremist. Ik praat niet meer met je, bye bye forever
pi_137117137
Ok.
pi_137118144
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

2

Israël en dus de zionisten doen namelijk helemaal niets verkeerd. Laten we samen champagne drinken op het feit dat de NAVO samenwerkt met de VS, en de VS met Israel en dat op die manier Israël de Palestijnen kan behandelen als oud vuil...

Doet je goed he? ;)

We love killing.
pi_137118170
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Christenen is ook geen volk, maar ik noem het ook het christen volk. Je weet wat ik bedoel. Je bent gewoon een extremist. Ik praat niet meer met je, bye bye forever
Ik denk dat hij dat heel erg gaat vinden.
pi_137118355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dat heel erg gaat vinden.
Heb hem net gesproken, hij moet non stop huilen. ;(
pi_137118471
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Heb hem net gesproken, hij moet non stop huilen. ;(
Tis wat.
pi_137118613
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nou nou, jij maakt ook misbruik van je macht.
pi_137119983
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 08:14 schreef firefly3 het volgende:
Meer mensen sluiten zich aan bij de rebellen [
Zij zorgen voor het voortbestaan van dit topic *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_137120462
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 07:03 schreef firefly3 het volgende:
Hebben ze al twee keer gedaan. 1x bij damascus toen ze dreigden een chemische wapen depot in handen te krijgen, en een keer een konvooi in het noorden.
Ja en nee, toen ging het meer om wapens die vervolgens naar Zuid-Libanon zouden gaan. Nu ook met dat (stelselmatige) voorwendsel van wapens...maar wel gewoon op een plaats waar een hevige strijd tussen Hizbullah en rebellen plaatsvindt; Qalamoun. Ik neem dat steevaste voorwendsel met een korreltje zout en concludeer dat Israel waar het het nodig acht Hizbullah een tik geeft in de hoop dat ze de strijd van de rebellen verliezen.

quote:
Verder wordt al nusra doodgeschoten in de golan. De fsa niet. Isis wandelde zij aan zij met assad soldaten in raqqa een paar weken terug.
Nusrah wordt ook zeker wel afgemaakt door de Israeliers indien nodig, maar eerst zijn ze nodig om Assad ten val te brengen. Ik verwijt Israel niets, constateer alleen dat Hizbullah absoluut een grotere vijand is van Israel op dit moment dan jihadistische groepjes in Syrie.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_137121012
Koerden en soldaten van de dictator zijn gisteren in conflict gekomen in Qamishlo.
Er zijn verschillende redenen die tot dit conflict hebben geleid.
Natuurlijk het feit dat veel Koerden buiten de barakken staan en wachten op een juiste moment om wraak te nemen op de soldaten na de bloedbad van 2004 en 2010. Ook krijgen de soldaten steeds minder vrijheid en mogen ze op steeds minder plekken komen in de stad.
Maar wat de emmer liet overlopen gisteren was dat er twee Koerdisch christelijke burgers waren ontvoerd en naar de kamp gebracht.
Koerdische rebellen hebben vervolgens 15 soldaten/loyalisten opgepakt en gedreigd en met het bestormen van de kamp. Hierbij is er heen en weer geschoten maar niemand is gedood of significant gewond geraakt.
Uiteindelijk zijn de twee mannen vrijgelaten nadat er steeds meer burgers en Koerdische politie eenheden waren gearriveerd.
Of de andere 15 nog in gevangenschap zijn is niet bekend.
pi_137122073
Als jullie zo tegen de vn zijn, wat doen jullie dan nog in dit land? :D ga met z'n allen naar rusland verhuizen.
pi_137122715
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:34 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie zo tegen de vn zijn, wat doen jullie dan nog in dit land? :D ga met z'n allen naar rusland verhuizen.
Wat heeft de VN hiermee te maken? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')