Mart kan wel geweldig dingen introducerenquote:
En dat gevoel klopt vaak. Als je die rondes bekijkt, is er gewoon bizar weinig ruimte voor verbetering. Richardson in absolute topvorm is de enige die het kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn genoeg verrassende ritten geweest in de historie van het schaatsen. Je kan het dus wel zeggen, maar het is niet ergens op gebaseerd, behalve op je eigen gevoel dan.
Als Voorzitter van de Mart Smeets fanclub zullen we jouw excuses in overweging nemen.quote:
Mooi, biatlon dusquote:
En namen van basketballers verkeerd uitsprekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mart kan wel geweldig dingen introduceren![]()
Bowe schat ik even hoog in als Richardson.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dat gevoel klopt vaak. Als je die rondes bekijkt, is er gewoon bizar weinig ruimte voor verbetering. Richardson in absolute topvorm is de enige die het kan.
Mart mag datquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En namen van basketballers verkeerd uitspreken
De uitslag laat net zolang op zich wachten als de score van Clarke gisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Voorzitter van de Mart Smeets fanclub zullen we jouw excuses in overweging nemen.
Wust en Fakulina.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef Wilskracht het volgende:
Zhang heeft gewonnen wie wordt 2e en 3e
KOmt na de dweilpauze welquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Niemand komt ook meer in de buurt van de 1,14...
Wust, Leenstra en Boer kunnen dat niet. van Beek zou dat wel kunnen maar die zie ik dat dit jaar nog niet doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef Montov het volgende:
Voor de Nederlandse dames zou een schema van 18.1, 27.3 en 28.5 ze naar de winnende tijd brengen.
Wie dan Wust of van Beek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef Montov het volgende:
Voor de Nederlandse dames zou een schema van 18.1, 27.3 en 28.5 ze naar de winnende tijd brengen.
Nee de 40-45 opmerkingquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een Syntix-imitatie wilde horen.
best veelquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef hmmmz het volgende:
Nu inzetten op Zhang als winnaar is nog 2,5 keer je inzet terug.
Maar de stelligheid waarmee je je uitspraak doet slaat nergens op, een verrassing kan er namelijk altijd in zitten, sterker nog, dat is inherent aan een verrassing.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef TheArt het volgende:
En dat gevoel klopt vaak. Als je die rondes bekijkt, is er gewoon bizar weinig ruimte voor verbetering. Richardson in absolute topvorm is de enige die het kan.
Probleem is dat ze gewoon nog sneller moet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef Aguero het volgende:
In Berlijn won Richardson in 1:14,51, in Astana in 1:14,22 dus zij zou dit ook wel moeten kunnen.
100 keer je inzet voor Bowe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef hmmmz het volgende:
tis dat ik geen gok account heb, anders zou ik daar wel 50 op in durven zettenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef hmmmz het volgende:
Canadaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Rusland wel te verstaan, USA is niets meer aan nu
Een duizendste is voldoende he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Probleem is dat ze gewoon nog sneller moet.
Klopt. Ik hoop dat Rusland wint. Dat publiek is nu al gek joh laat staan wanneer ze winnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Rusland wel te verstaan, USA is niets meer aan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |