Dacht ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Christie lijkt me sowieso fout. Fontana geen idee.
Inderdaad. Geef mij toch dat 'saaie' langebaanschaatsen maar.quote:
Ja die Canadees ging zonet ook al niet lekker, snap niet dat ze tussen zulke belangrijke finales niet even dweilen.quote:
Schaatsen is al minder daarin, maar daar zitten er nog wel een paar tussen. Maar bij het shorttrack is het wel heel treurig gesteld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Als je dat vergelijkt met snowboarden ofzo inderdaad
nee, kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
Brons naar de winnaar van de B-finale?
Bokkoquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schaatsen is al minder daarin, maar daar zitten er nog wel een paar tussen. Maar bij het shorttrack is het wel heel treurig gesteld.
Nee. Fontana werd niet gediskwalificeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
praat eens normaal, mijn stream loopt achterquote:
Nee, maar 1 DQ, had er nog één moeten zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef superniger het volgende:
Op de bbc zijn de commentatoren aan het janken
quote:
(http://www.isu.org/en/spe(...)-and-technical-rules)quote:A Competitor may be relayed at any time except during the last two (2)
laps. These laps must be skated by one Skater. A warning shot will be fired to
indicate the start of the last three (3) laps;
dan wacht je even?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
praat eens normaal, mijn stream loopt achter
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
die Koreaanse ook met die tweede val
Fontana werd compleet weggebeukt door Christiequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, maar 1 DQ, had er nog één moeten zijn.
Metsjfiksingquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef -0- het volgende:
Wat is deze
Gare sport toch af en toe, zo´n chinees die ff goud valt omdat die Brit er vol in vliegt.
Ik wens je vast plezier met de snowboardcross en de skicross. Die gouden medaille van Tanja Friedenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef -0- het volgende:
Wat is deze
Gare sport toch af en toe, zo´n chinees die ff goud valt omdat die Brit er vol in vliegt.
Dat was vooral eigen schuldquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens je vast plezier met de snowboardcross en de skicross. Die gouden medaille van Tanja Frieden![]()
![]()
Als je land 2 deelnemers heeft kan je gewoon keihard de boel bedonderen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie manier om een land van goud af te houden wel.
quote:
Ook mooi ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wens je vast plezier met de snowboardcross en de skicross. Die gouden medaille van Tanja Frieden![]()
![]()
Klopt, maar dat is soms ook gewoon kegelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was vooral eigen schuld
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef Mansjester het volgende:
Ter Mors is ongesteld. Ik zie een verband met de kleur van d'r haar?
Dat was in 2006. Jacobellis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook mooi ja.
Die faal van die Amerikaanse? in 2010![]()
Gewoon in gewonnen positie vol op je plaat gaan omdat je juicht.
Idd zeker wanneer je beide minder bent dan de tegenstanders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als je land 2 deelnemers heeft kan je gewoon keihard de boel bedonderen.
2006.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook mooi ja.
Overijssel/ Gelderlandquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef tralalala het volgende:
Waar komt zij vandaan? Ze praat vrij apart
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook mooi ja.
Voor haar zal het wel als de dag van gisteren voelen. En terecht.quote:
Zelfs de presentatorsquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bijna alle medailles komen uit Overijsel.
Ze is wel leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:22 schreef Max23 het volgende:
Van mij mag Floortje ook blijven op het einde van de wereld
Das een mafkees. Die huilt alleen maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zelfs de presentators
De Erb in ieder geval.
Nee. Die is nog niet zes keer voorbij gekomen in dit topic...quote:
ohw... dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
(http://www.isu.org/en/spe(...)-and-technical-rules)
Nu kennen jullie hem wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Die is nog niet zes keer voorbij gekomen in dit topic...
quote:
quote:
Ik moest weer lachenquote:
OT: Iddquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik moest weer lachen![]()
Hoe die nummer 2 en 3 in de finale ook over de finish duiken![]()
Moet ze niet een tent aan doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef Dr.Smoke het volgende:
Off-topic: Dionne word ook met de dag lekkerder
Neprussenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef Spies het volgende:
Wat een baas blijft Sjinkie toch ook. Zei hij nou tijdens dat interview toen ze naar die andere halve finale keken "Weg met die Russen?"
Wat een walgelijk figuur, het zal je teamgenoot maar zijnquote:
Zou d'r adviseren om er ook maar gelijk een eind aan te makenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik mag hopen dat sjinkie helemaal geen enkele finale plaats of medaille of iets noemenswaardig wint (de rest van zen leve) wat een walgelijke vertoning? moeten we hier trots op zijn als land? ik walg van die vent en ik hoop dat ze hem uit de competitie halen weg er mee oprotten niet op mijn tv
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef Jahr00n het volgende:
ik mag hopen dat sjinkie helemaal geen enkele finale plaats of medaille of iets noemenswaardig wint (de rest van zen leve) wat een walgelijke vertoning? moeten we hier trots op zijn als land? ik walg van die vent en ik hoop dat ze hem uit de competitie halen weg er mee oprotten niet op mijn tv
Nou mooi, kijk je toch nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef Jahr00n het volgende:
Niet mee eens. Het is meer willekeur dan tactiek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef DeLuna het volgende:
Dit hoort gewoon bij de sport. Je moet gewoon blijven staan. Het is niet te vergelijken met de langebaan, tactiek is hier 10000 maal belangrijker.
Teller staat op 46x goud en 2 middelvingers van Ahnquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk thuis, hoeveel gouden medailles heeft Sjinkie al gehaald?
Je zet je tv daarom uit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:39 schreef Jahr00n het volgende:
Twee gouden kronen van een voorbijganger.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk thuis, hoeveel gouden medailles heeft Sjinkie al gehaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |