SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
Topperrrrrrrrrrrrrrrrtjequote:
beter opletten was zelfs op showniwus, ze willen hem zelfs met een heftruck aanrijden zoveel is hij schuldig bij toeleveranciersquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:57 schreef community het volgende:
[..]
Iedereen roept dat steeds maar ik heb nog gene enkele aanwijzing gezien.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat. achter moeten ze hem in bescherming nemen. Hoe zeer ik hem ook verafschuw, dit is gewoon zielig...
Addblock uit zetten. Is sinds dit weekend niet meer mogelijk om hem aan te laten. Had hetzelfde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Guiltypleasure het volgende:
Forum refresht niet meer automatisch, enig idee waar je dit kan regelen ?? (heel erg offtopic ik weet het)
quote:
Nope zijn kut, helaas ervaring mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Parlay het volgende:
Paul gaat een beetje te vaak diep, paniekaanvallen zijn niet fijn.
Grote kut van mequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Topperrrrrrrrrrrrrrrrtjeouwe pikkepijpert
ad block?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Guiltypleasure het volgende:
Forum refresht niet meer automatisch, enig idee waar je dit kan regelen ?? (heel erg offtopic ik weet het)
Als je in het textvak klikt dan staat dat op pauze , en bovenin naast de [nieuw topic] knop is een schuifregelaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Guiltypleasure het volgende:
Zal ze weten dat je de frietjes uit het mandje en dan op het bordje moet doen? Of zal ze de frituurpan leegschenken op de borden.quote:
Rechtstreeks door naar een afkick-cliniek zou beter voor hem zijn.quote:
BAN!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Addblock uit zetten. Is sinds dit weekend niet meer mogelijk om hem aan te laten. Had hetzelfde.
quote:
Dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:01 schreef misssnapshot het volgende:
Eigenlijk is het wel goed dat Paul zo emotioneel is. Hij stelt zich kwetsbaar op naar zijn medebewoners i.p.v. lekker steuken met Hakim.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal ze weten dat je de frietjes uit het mandje en dan op het bordje moet doen? Of zal ze de frituurpan leegschenken op de borden.
Gaan ze wel zelf aardappels snijden of hebben zakken patat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal ze weten dat je de frietjes uit het mandje en dan op het bordje moet doen? Of zal ze de frituurpan leegschenken op de borden.
Nu nog afwachten tot Hakim Paul laat vallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:01 schreef misssnapshot het volgende:
Eigenlijk is het wel goed dat Paul zo emotioneel is. Hij stelt zich kwetsbaar op naar zijn medebewoners i.p.v. lekker steuken met Hakim.
Dat moet wel kant en klaar friet zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gaan ze wel zelf aardappels snijden of hebben zakken patat?
Inderdaad, hij begint bijna sympathiek over te komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:01 schreef misssnapshot het volgende:
Dat moeten hamburgers voorstellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef GekkePoes het volgende:
Nu hopen dat Vanas geen liter water bij die gehaktballen gooitze zien er veel te lekker uit zo.
Hamburgers?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat moeten hamburgers voorstellen.
zie hakim steeds vaker alleen staan/zitten, net ook paul loopt weg met jim, ruud gelijk weg van hakim, stond ie weer met zijn vriendjes moederziel alleenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Nu nog afwachten tot Hakim Paul laat vallen
Dat alcohol verdooft wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat het ook de oorzaak is van de problemen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rechtstreeks door naar een afkick-cliniek zou beter voor hem zijn.
Mik er een halve liter in en je zal zien dat hij nergens last meer van heeft.
Een "Waar .... " topic is zo 2005![]()
zelf snijden maar zakken was in dit geval veel goedkoper geweestquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat moet wel kant en klaar friet zijn.
Of andersom.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Nu nog afwachten tot Hakim Paul laat vallen
Ik ook. Als je die niet stopt op tijd...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Nope zijn kut, helaas ervaring mee.
We zullen zien. Wat Jimmy zegt, hij gaat wel erg diep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat dit een goede therapie voor Paul is, ik denk dat hij thuis weinig tot nooit huilt. Dit is heilzaam voor hem, hij kan lekker in gesprek gaan met zichzelf en zijn gevoelens tonen. Paultje zit daar prima, die gaat heerlijk opknappen daar. Mooi, want ze kunnen hem, zeker nu, niet missen.
Ik heb een apparaat daar stop je een hele rauwe aardappel in, en drukt die door een roostertje voor verse frietjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zelf snijden maar zakken was in dit geval veel goedkoper geweest
afkicken waarvan? een verlaafde kan het daar niet volhouden 1,5 maand met de substanties die ze toe zich nemen daarquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rechtstreeks door naar een afkick-cliniek zou beter voor hem zijn.
Mik er een halve liter in en je zal zien dat hij nergens last meer van heeft.
Een "Waar .... " topic is zo 2005![]()
Klopt, maar het draagt zeker niet bij aan het oplossen ervan. Eerder het tegendeel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat alcohol verdooft wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat het ook de oorzaak is van de problemen.
aardappels zijn duurder als een zak die heb je al voor 69 centquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb een apparaat daar stop je een hele rauwe aardappel in, en drukt die door een roostertje voor verse frietjes
Eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Jimmy is wel lekker bezig de laatste tijd. Hij kan weer lekker boksen, helpt anderen in beweging te komen en staat voor een hoop medebewoners klaar.Na een klein dipje is hij nu weer m'n favoriet.
Ja is nogal wat, doet zo ontzettend veel met je lijf.quote:
Die is echt in mijn aanzien gestegen die Jimmy. Had ik niet verwacht want ik zag echt geen vooruitgang bij hem. Maar sinds de laatste paar dagen wel. Hij kan alleen soms wat hard en belerend uit de bocht komen. Maar goed, voor de rest niets mis mee om hem er bij te hebben daar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Jimmy is wel lekker bezig de laatste tijd. Hij kan weer lekker boksen, helpt anderen in beweging te komen en staat voor een hoop medebewoners klaar.Na een klein dipje is hij nu weer m'n favoriet.
Uien misschien?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Gehaktballen Hamburgers met rijst?!
Of wat is dat goedje in die witte kom?
Ziet er uit als gesneden uitjes zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo, hij is nu gewoon één of meerdere trauma's aan het verwerken, hartstikke goed en een mooie omgeving daarvoor. Jimmy ziet dat nu ook wel. Janken, schelden, lachen hoort daar gewoon bij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef community het volgende:
[..]
We zullen zien. Wat Jimmy zegt, hij gaat wel erg diep.
Ja eens, hij doet het goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
uien dacht ik. die gaat ze hoop ik bakken in het vet waar ze de hamburgers gehaktballen in heeft gebakkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef Achteraf-8 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef GekkePoes het volgende:
Vanas "We eten vandag Friet met hambugers en een lekkere uiemayonasecurry "
Dan maar hopen dat ze de juiste aardappelen hebben, niet iedere aardappel is geschikt voor patat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
zelf snijden maar zakken was in dit geval veel goedkoper geweest
Het kan wel even opluchten om zo spanning los te laten, maar dat is alleen symptoombestrijding.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef Parlay het volgende:
Paulus moet zijn problemen oplossen dan stoppen die aanvallen vanzelf. Boksen gaat niet helpen, net zo min als alcohol.
wat? is dat hetquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Grunge. het volgende:
Aha, oké.
Pauls vriendin heeft een zus die borstkanker heeft gehad. Omdat zij dit had gehad was de vriendin van Paul extra oplettend met haar eigen gezondheid. Ze vond op een gegeven moment een knobbeltje, en die was kwaadaardig, maar omdat ze altijd zo goed op knobbeltjes had gelet was ze er op tijd bij en kon die operatief verwijderd worden.
Twee weken daarna waren Paul en zijn vriendin uit eten en toen kregen ze een telefoontje van het ziekenhuis, dat ze met spoed daarheen moesten komen omdat er een vlekje op een rib van zijn vriendin te zien was. Foute boel, zo leek het. Hals over de kop naar het ziekenhuis gegaan en Paul probeerde positief te blijven. Daar aangekomen drong het ineens tot Paul door: een aantal jaar geleden waren Paul en zij vriendin dronken en toen was zijn vriendin gevallen terwijl Paul haar op probeerde te tillen. Ze had toen waarschijnlijk haar rib gebroken. Niets aan de hand dus. Maar die rit naar het ziekenhuis is traumatisch geweest voor Paul.
Is standaard na die operatie. Ik had het in septemberquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is nogal wat, doet zo ontzettend veel met je lijf.
Ach ze frituurt ze de friet toch wat langer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze de juiste aardappelen hebben, niet iedere aardappel is geschikt voor patat.
Ik kies die rode aardappeltjes en dan met schil friturenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze de juiste aardappelen hebben, niet iedere aardappel is geschikt voor patat.
Ja, het valt mij ook tegen moet ik zeggen, of mag dat niet? Dat het traumatisch is zal wel, maar... Gisteren zei Paul nog dat zijn vriendin bijna dood was geweest.quote:
Precies, beetje autoritair toontje soms, zal hij wel van defensie hebben meegekregen nogquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die is echt in mijn aanzien gestegen die Jimmy. Had ik niet verwacht want ik zag echt geen vooruitgang bij hem. Maar sinds de laatste paar dagen wel. Hij kan alleen soms wat hard en belerend uit de bocht komen. Maar goed, voor de rest niets mis mee om hem er bij te hebben daar.
Autoritair is de juiste duiding inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:09 schreef Elzelina het volgende:
[..]
Precies, beetje autoritair toontje soms, zal hij wel van defensie hebben meegekregen nog
quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In welk opzicht "beter gemanierd" en waarom is dat "beter"? Empathischer kan ik niet beoordelen of je dat bent, maar in deze groep is er iig geen gebrek aan emphatie. Ik heb juist de indruk dat er een grotere behoefte is aan begrip voor elkaar dan er in de "gewone" maatschappij is. Dat is ook niet zo vreemd omdat je elkaar niet kunt ontlopen in deze situatie.
Dat jij het stuk voor stuk patienten vindtach misschien is dat jouw gebrek aan emphatie.
als hij daarover nu nog zo in d eput zit dat gebruikt hij dat gewoon om te schermen en het echte probleem te maskerenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, het valt mij ook tegen moet ik zeggen, of mag dat niet? Dat het traumatisch is zal wel, maar... Gisteren zei Paul nog dat zijn vriendin bijna dood was geweest.
Hij gaat psychisch door een diep dal.. en zal daar in Utopia op één of andere manier wel bij begeleid worden. Maar of het daar nu de juiste plaats is om dingen te verwerken.. 'k weet niet.. het is daar iedere dag hectisch. En of je dat ook nog op tv wilt laten zien is ook een keuze... waarvan ik denk dat je dát wilt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat dit een goede therapie voor Paul is, ik denk dat hij thuis weinig tot nooit huilt. Dit is heilzaam voor hem, hij kan lekker in gesprek gaan met zichzelf en zijn gevoelens tonen. Paultje zit daar prima, die gaat heerlijk opknappen daar. Mooi, want ze kunnen hem, zeker nu, niet missen.
op een hamburger kan toch wel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:09 schreef Achteraf-8 het volgende:
Zegt vast iets over de kwaliteit van de Utopia kaas als ze het zelf niet willen vreten...
Ja, culinair toppertje die Vanass. De Hoefslag kan wel sluiten als ze open gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:09 schreef GekkePoes het volgende:
Vanas "Doe dat gewoon ff op brood eten, dat is toch de bedoeling van kaas?"
dat dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
als hij daarover nu nog zo in d eput zit dat gebruikt hij dat gewoon om te schermen en het echte probleem te maskeren
Ja ik weet het, ken veel mensen met BK geen pretje de nabehandelingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Is standaard na die operatie. Ik had het in september
nadat iemand hem een verhaal verteld komt ie er ook niet overheen met "ja dat heb ik ook gehad en veel erger" zoals de meeste daar doen hij trekt de aandacht niet op zichzelfquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
befehl ist befehlquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:09 schreef GekkePoes het volgende:
Krijg je van die vieze vette staafjes, jakkiequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ze frituurt ze de friet toch wat langer?
net controle gehad, was goed! augustus weer fotoosquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ken veel mensen met BK geen pretje de nabehandelingen.
Hoop dat ze daar snel iets anders voor uitvinden.
Bij jou alles goed nu?
Ja op een hamburger kan zeker, maar de kaas waar ze net vanaf aan het schaven waren, was overduidelijk gewoon een supermarkt-blok.. Toch vreemd je eigen kaas (laten) maken en het zelf niet eten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
op een hamburger kan toch wel?
grote kans dat hij het voo rzichzelf zo heeft gedraaid dat hij het zelf gelooft ookquote:
O dat heb ik nooit geprobeerd die rodequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik kies die rode aardappeltjes en dan met schil frituren
Dat is Vaness haar specialiteit, eten verknallen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg je van die vieze vette staafjes, jakkie
Mja, ik weet nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
als hij daarover nu nog zo in d eput zit dat gebruikt hij dat gewoon om te schermen en het echte probleem te maskeren
Als je aan het roken bent dan hyperventileer je niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Parlay het volgende:
Paul gaat een beetje te vaak diep, paniekaanvallen zijn niet fijn.
Culinair wonder, ons Vanesquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:09 schreef GekkePoes het volgende:
Die kazen zijn voor de verkoop en zijn nog niet eetbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Ja op een hamburger kan zeker, maar de kaas waar ze net vanaf aan het schaven waren, was overduidelijk gewoon een supermarkt-blok.. Toch vreemd je eigen kaas (laten) maken en het zelf niet eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |