SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
Topperrrrrrrrrrrrrrrrtjequote:
beter opletten was zelfs op showniwus, ze willen hem zelfs met een heftruck aanrijden zoveel is hij schuldig bij toeleveranciersquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:57 schreef community het volgende:
[..]
Iedereen roept dat steeds maar ik heb nog gene enkele aanwijzing gezien.
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat. achter moeten ze hem in bescherming nemen. Hoe zeer ik hem ook verafschuw, dit is gewoon zielig...
Addblock uit zetten. Is sinds dit weekend niet meer mogelijk om hem aan te laten. Had hetzelfde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Guiltypleasure het volgende:
Forum refresht niet meer automatisch, enig idee waar je dit kan regelen ?? (heel erg offtopic ik weet het)
quote:
Nope zijn kut, helaas ervaring mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Parlay het volgende:
Paul gaat een beetje te vaak diep, paniekaanvallen zijn niet fijn.
Grote kut van mequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Topperrrrrrrrrrrrrrrrtjeouwe pikkepijpert
ad block?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Guiltypleasure het volgende:
Forum refresht niet meer automatisch, enig idee waar je dit kan regelen ?? (heel erg offtopic ik weet het)
Als je in het textvak klikt dan staat dat op pauze , en bovenin naast de [nieuw topic] knop is een schuifregelaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Guiltypleasure het volgende:
Zal ze weten dat je de frietjes uit het mandje en dan op het bordje moet doen? Of zal ze de frituurpan leegschenken op de borden.quote:
Rechtstreeks door naar een afkick-cliniek zou beter voor hem zijn.quote:
BAN!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Addblock uit zetten. Is sinds dit weekend niet meer mogelijk om hem aan te laten. Had hetzelfde.
quote:
Dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:01 schreef misssnapshot het volgende:
Eigenlijk is het wel goed dat Paul zo emotioneel is. Hij stelt zich kwetsbaar op naar zijn medebewoners i.p.v. lekker steuken met Hakim.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal ze weten dat je de frietjes uit het mandje en dan op het bordje moet doen? Of zal ze de frituurpan leegschenken op de borden.
Gaan ze wel zelf aardappels snijden of hebben zakken patat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Zal ze weten dat je de frietjes uit het mandje en dan op het bordje moet doen? Of zal ze de frituurpan leegschenken op de borden.
Nu nog afwachten tot Hakim Paul laat vallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:01 schreef misssnapshot het volgende:
Eigenlijk is het wel goed dat Paul zo emotioneel is. Hij stelt zich kwetsbaar op naar zijn medebewoners i.p.v. lekker steuken met Hakim.
Dat moet wel kant en klaar friet zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Gaan ze wel zelf aardappels snijden of hebben zakken patat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |