SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zit je weer te steuken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:50 schreef Jian het volgende:
Ik heb het idee dat er wat in potentie, aardige projecten van de grond aan het komen zijn. Als de directie in staat is om de juiste structuur aan te brengen, hetgeen ook betekent een aantal zaken gewoon schrappen of op een laag pitje zetten en de juiste mensen op de juiste plaatsen dirigeren, dan denk ik dat er eventueel wel wat centjes verdiend kunnen worden.
Hakim zijn kwaliteiten worden nog wat onderschat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En onder de bezielende leiding van Hakim gaat dat zeker lukken, niet waar Jian?
Wat een topmanager toch; daar wordt nu al om gevochten onder de meest vooraanstaande headhunterbureaus. Nu maar hopen dat ze hem voor Nederland kunnen behouden.
Dan gaarne wel een enkele reisquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hakim zijn kwaliteiten worden nog wat onderschat.
Het zou mij niets verbazen als hij ooit door het buitenland benaderd wordt.
Een oliebollenkraam in nepal ofzo?
wordt ze dan een afvallige?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef Flow3r het volgende:
Dre gaat afvallen, vanavond eten ze hamburgers
Ik stem vóórquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hakim zijn kwaliteiten worden nog wat onderschat.
Het zou mij niets verbazen als hij ooit door het buitenland benaderd wordt.
Een oliebollenkraam in nepal ofzo?
Ze rekt van elke zin de laatste lettergreep van het laatste woordquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef formule het volgende:
Nico vindt dat iedereen moet mee werkennnn
Ze zingt de woorden elke laatste woord in een zin
Ze heeft wel een puntquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef formule het volgende:
Nico vindt dat iedereen moet mee werkennnn
Ze zingt de woorden elke laatste woord in een zin
Mee eensquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef Persefoneia het volgende:
Nicoliens praten vind ik wat vervelend worden. Iedere keer het laatste woord van de zin uitrekkuuuuuuuh.
Mensen als Andrea, Billy, Lot, Rienk en wellicht nog een paar, moet je "kaltstellen" "ja, ja doe maar hoor, prachtig, ga zo door (duimpje omhoog)" er vooral voor zorgen dat ze niet in de weg lopen. Met de rest moet je serieus en gestructureerd aan het werk gaan met de belangrijke projecten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zeker.. ik zou gelijk afdeling kunst op een heeeeel laag pitje zetten.
Uiteraard.Nederland gaat dan te min worden voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan gaarne wel een enkele reis
En het WK van de firma Listig en Bedrog. Die hadden ook al een tribune nodig... wat toevalligquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
Voetbal en bootcamp. Ik ben benieuwd of ze per ongeluk niet gaan dubbelplannen.
Ik wil niet zeuren, maar je komt echt niet zomaar in Oranje hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Buster91 het volgende:
Kan niet wachten om Laura te zien voetballen. 'Prof'
Zoiets als kleine kindjes krijtjes en een schoolbord geven...hmmm ja daar zit wel wat in jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen als Andrea, Billy, Lot, Rienk en wellicht nog een paar, moet je "kaltstellen" "ja, ja doe maar hoor, prachtig, ga zo door (duimpje omhoog)" er vooral voor zorgen dat ze niet in de weg lopen. Met de rest moet je serieus en gestructureerd aan het werk gaan met de belangrijke projecten.
Dat heeft Aikut toch alquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zoiets als kleine kindjes krijtjes en een schoolbord geven...hmmm ja daar zit wel wat in ja
Oranje onder de 16 zeker? Het stelt écht helemaal niks voor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar je komt echt niet zomaar in Oranje hoorEn ja het niveau is idd een stuk minder dan bij de mannen
Hoe je er ook over denkt, het is wel Oranjequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Oranje onder de 16 zeker? Het stelt écht helemaal niks voor.
Ik heb ooit eens een wedstrijd van het Nederland vrouwen elftal gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar je komt echt niet zomaar in Oranje hoorEn ja het niveau is idd een stuk minder dan bij de mannen
Hoe het niet moet inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
MT-overleg. Elke dag een leerzaam momentje.
ja ze is zelfs naar barcelona geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Buster91 het volgende:
Kan niet wachten om Laura te zien voetballen. 'Prof'
Ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een wedstrijd van het Nederland vrouwen elftal gezien
Voetbalquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een wedstrijd van het Nederland vrouwen elftal gezien
Aikequote:
kunnen ze lezen danquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
NU TE KOOP:
Utopia Boekensteunen
[ afbeelding ]
Pet 2 slechts 200 euro
Zeker, het resultaat is 1000 euries in de kas, dus geen budget meer voor investeringen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aike is daar dringend nodig voor de financiele zaken en de bewaking voor de laptop
Dat moet ze dan maar thuis doen.Alles via internetquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aike is daar dringend nodig voor de financiele zaken en de bewaking voor de laptop
Hakim is geen manager in de klassieke zin, zoals Aike, Hakim is een "streetwise" ondernemer, die zeker zijn waarde kan hebben binnen het directie-team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En onder de bezielende leiding van Hakim gaat dat zeker lukken, niet waar Jian?
Wat een topmanager toch; daar wordt nu al om gevochten onder de meest vooraanstaande headhunterbureaus. Nu maar hopen dat ze hem voor Nederland kunnen behouden.
Vond ik ook een beetje flauw ja, diezelfde posequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
NU TE KOOP:
Utopia Boekensteunen
[ afbeelding ]
Pet 2 slechts 200 euro
ze geeft binnenkort een winstwaarschuwing afquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zeker, het resultaat is 1000 euries in de kas, dus geen budget meer voor investeringen.
Topmanagement, je ziet het heel veel vandaag de dag.
Meestal komen dat soort mensen er nog goed mee weg ook, da's dan weer jammer.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
NU TE KOOP:
Utopia Boekensteunen
[ afbeelding ]
Pet 2 slechts 200 euro
Binnen drie maanden zwemmen ze in het geld, let maar op.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zeker, het resultaat is 1000 euries in de kas, dus geen budget meer voor investeringen.
Topmanagement, je ziet het heel veel vandaag de dag.
Meestal komen dat soort mensen er nog goed mee weg ook, da's dan weer jammer.
dat maakt toch niet uit als je ze maar verkooptquote:
Mits er een raam komt en de kachel uit gaat ivm herriequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:04 schreef Flow3r het volgende:
Andrea is het ermee eens dat haar massagesalon toch achter gemaakt gaat worden
Nee, die moet nog een weekje sudderen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef Grunge. het volgende:
Heeft Vanassa de ettetsjment al geopend?
Hihihi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, die moet nog een weekje sudderen.
allen even toen nico zich aan het aankleden was. verder ben ik er nog vanaf geblevenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
allen even toen nico zich aan het aankleden was. verder ben ik er nog vanaf gebleven
Nee, echtquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef schizolientje het volgende:
dat schatjeliefiepoepie wordt je toch niet goed van, en achter je rug..............
valt me ook op, en dat hij ook wat bekakter gaat spreken als hij in bespreking is of mensen toespreektquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef Blackprinces het volgende:
Nou zegt emil ook al ekspoosjur
Media-incest for the winquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef Grunge. het volgende:
Natuurlijk kent Charlotte een vriendinnetje van het nieuwe vriendje van Olcay Gulsen. Maar ze gaat er verder niets over vertellen want dat is een heel verhaal.
ok
als het goed is is ze toch zo wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mits er een raam komt en de kachel uit gaat ivm herrie
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:07 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
als het goed is is ze toch zo weg
Nou zwemmen in het geld lijkt me iets overdreven, maar als ze de juiste stappen zetten nu en dat vergt een ferme en strakke aansturing van de directie, dan gaat er wel geld verdiend wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Binnen drie maanden zwemmen ze in het geld, let maar op.![]()
Zou Aike al in onderhandeling zijn over haar bonus?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:09 schreef schizolientje het volgende:
vanessa gaat met halfomhalf gehakt hamburgers maken
Ja zekers dat is nl heel gezond, vooral als Vaness erquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:09 schreef schizolientje het volgende:
vanessa gaat met halfomhalf gehakt hamburgers maken
jupsquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is offtopic maar: mijn geluid is heel vaak een haperende echo, gebeurt dat vaker, of ligt dat aan mijn lawaaipapagaailaptop?
En een eend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:10 schreef Parlay het volgende:
Rienk hoeft zich niet af te sluiten voor dingen die niet van hem zijn.
Iets met een plank en dingen.
god-complexquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:11 schreef Grunge. het volgende:
Volgens Rienk wordt de hele omgeving rustig als hij dat ook is.
of heel hard IK BEN BOOS te roepenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:11 schreef Grunge. het volgende:
Nou, daar heeft ie wel een puntje, maar hij slaat gelijk zo door daarin. Zwart/wit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:11 schreef Grunge. het volgende:
heeft hij wel een goed punt, daar staat of valt alles bij, jouw innerlijke rust bepaalt hoe je goed tegen de druk van buiten kanquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:12 schreef Parlay het volgende:
Rienk: Het is heel simpel: Je moet rustig blijven.
Over haar dochter heeft ze het ook nooit meerquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef Grunge. het volgende:
Goed gezien, Rienk. "Andrea begint steeds minder Christen te worden en steeds meer beest. Ze begint ook steekjes te geven. Ze is boos."
ik heb zo veel ying, ik kan wel yanken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft hij wel een goed punt, daar staat of valt alles bij, jouw innerlijke rust bepaalt hoe je goed tegen de druk van buiten kan
ze valt steeds meer door de mandquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef Grunge. het volgende:
Goed gezien, Rienk. "Andrea begint steeds minder christen te worden en steeds meer beest. Ze begint ook steekjes te geven. Ze is boos."
nieuw spel van gio?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
ze valt steeds meer door de mand
Oké, bedanktquote:
dat zeker. hoe kwader ik word hoe ijziger beleefd ik word. werkt geweldig als n rooie lapquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:15 schreef Grunge. het volgende:
Bij mij werkt dat vaak averechts, als ik dan op z'n Aike's rustig blijf als iemand kwaad op me is en ik blijf rustig. Worden mensen vaak ook wel veel kwader van.
pfff irritante kutgelovigen ook altijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
Oh wacht...rienk gaat over satan ouwehoeren.
Ik zap..
dat belerende, dat beperkte of je gelooft of je bent tegenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
pfff irritante kutgelovigen ook altijd
Klopt. Maar dat moet wel in je zitten, sommige mensen worden rustig als ze van zich af kunnen praten. Meditatie is niet voor iedereen en dat idee heb ik bij Rienk steeds, dat hij dé manier heeft gevonden en dat anderen nog niet zo ver zijn om dat te snappen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft hij wel een goed punt, daar staat of valt alles bij, jouw innerlijke rust bepaalt hoe je goed tegen de druk van buiten kan
Andrea lijkt me een bekeerde Christen, deze mensen zijn vaak reuze fanatiek. Maar het aard van het beestje verloochend zich nooit. In wezen is ze echt knettergek..en een loederquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef Grunge. het volgende:
Goed gezien, Rienk. "Andrea begint steeds minder christen te worden en steeds meer beest. Ze begint ook steekjes te geven. Ze is boos."
hmm ik snap de wereld niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat belerende, dat beperkte of je gelooft of je bent tegen
word ik schijtziek vanquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
pfff irritante kutgelovigen ook altijd
Eensquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Andrea lijkt me een bekeerde Christen, deze mensen zijn vaak reuze fanatiek. Maar het aard van het beestje verloochend zich nooit. In wezen is ze echt knettergek..en een loeder
ooh dat klopt ook maar ik heb het niet over medidatie, innerlijek rust vinden kan ook zonder meditatie inderdaad, het is niet het heilige middel zoals rienk oppertquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat moet wel in je zitten, sommige mensen worden rustig als ze van zich af kunnen praten. Meditatie is niet voor iedereen en dat idee heb ik bij Rienk steeds, dat hij dé manier heeft gevonden en dat anderen nog niet zo ver zijn om dat te snappen.
steek gewoon ene joint op met een goede borrel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat klopt ook maar ik heb het niet over medidatie, innerlijek rust vinden kan ook zonder meditatie inderdaad, het is niet het heilige middel zoals rienk oppert
Funnel? Wat is dat dan weerquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:15 schreef jinxer71 het volgende:
Nieuwe woorden voor de Aike bullshit-bingo:
Upgraden
Funnel
Zou innerlijke rust vinden in een oord als Utopia, wel mogelijk zijn?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dat klopt ook maar ik heb het niet over medidatie, innerlijek rust vinden kan ook zonder meditatie inderdaad, het is niet het heilige middel zoals rienk oppert
trechter. want trechteren is heul belangrijk voor managementquote:
kan niet altijd en overal, en ook niet handig als dat je enige toevlucht isquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
steek gewoon ene joint op met een goede borrel.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tunnel met een spraakgebrek.
liever dat dan 1 of andere god aanroepenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan niet altijd en overal, en ook niet handig als dat je enige toevlucht is
Isa wil de koeien niet fulltime doen. Ik weet eigenlijk niet wat ze wel wil, ja artsen zonder grenzen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef Jian het volgende:
Als Isa zich volledig met de koetjes bezig kan houden en daarbij ook de kaasjes kan insmeren en draaien en wellicht dagelijks een beetje kan zingen in de stal ofzo, dan denk ik dat ze een zinvolle dagbesteding heeft en verder niet zo meer in de weg loopt. Ik denk dat de directie dit in overweging moet nemen.
Sommige mailtjes zijn gewoon niet voor ieders ogen bestemd, daar belast je die mensen alleen maar mee. Het voetvolk moet zich gewoon bezig houden met zaken die ze kunnen bevattenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar staat dat MT eigenlijk voor?
Mail-Terminators?
Alle negatieve mailtjes en voorstellen die Aikut, schimmelrat en Alcopaul niet aanstaan verdwijnen meteen in de prullenbak.
Het viel Emil gisteren al op dat er mailtjes verdwijnen. Omdat ze vergeten waren de map "verwijderd" op te schonen.
Maar daar gaat hij ook verder niet op in.
hij wil er gewoon met zijn ongewassen genotsknots haar vulva wijdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Voxs het volgende:
Gio plaagt Rienk met zijn verliefdheid op Nicolien.
Rienk: Ze zit hier niet voor niets..duh een filosoof
O ja, zeker mee eens hoor, ik bedoelde ook, voor zolang ze daar nog zit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Isa wil de koeien niet fulltime doen. Ik weet eigenlijk niet wat ze wel wil, ja artsen zonder grenzen.
Dus Isa mag weg
ja hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Zou innerlijke rust vinden in een oord als Utopia, wel mogelijk zijn?
het is niet of het een of het ander, er leiden meer wegen naar innerlijke rustquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
liever dat dan 1 of andere god aanroepen
of is dat een zegen voor de mensheid?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Achteraf-8 het volgende:
Ik hoop echt dat Rienk gedurende zijn Utopia tijd nog een keer gaat laaien. 5 jaar zonder sex doet toch geen mens goed
wanneer heeft ze dit gezegd?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Parlay het volgende:
[..]
Isa wil de koeien niet fulltime doen. Ik weet eigenlijk niet wat ze wel wil, ja artsen zonder grenzen.
Dus Isa mag weg
nee dat is rome.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hoor
[..]
het is niet of het een of het ander, er leiden meer wegen naar innerlijke rust
Owwww, jaja, trechterenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
trechter. want trechteren is heul belangrijk voor management
rienk doet niet aan seks zonder liefdequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hij wil er gewoon met zijn ongewassen genotsknots haar vulva wijden
liefdevolle plas- poep- en kotsseksquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
rienk doet niet aan seks zonder liefde
dat zal hij zien als duiveluitdrijvingquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
liefdevolle plas- poep- en kotsseks
Bedoelt hij soms dat hij dat hij dat dan zo ervaart? Dus dat is dan ook zo in zijn werkelijkheidquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:11 schreef Grunge. het volgende:
Weet ik niet meer, ik weet wel dat ze steeds moppert over vroeg opstaan enz. En zij kwam toch ook met dat schema-idee?quote:
Dan heeft ie pech, want seks heeft weinig met liefde te maken, dat is gewoon lust!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hahaha ja. schijt je de hemel in. zeikend naar verlossing. kots je zonden er uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat zal hij zien als duiveluitdrijving
ooh ja en al het andere heeft maar 1 pad, stom dat ik dat vergeet johquote:
voortplanting toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech, want seks heeft weinig met liefde te maken, dat is gewoon lust!
precies. ik denk, kom, ik wijs hem even op een euvel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja en al het andere heeft maar 1 pad, stom dat ik dat vergeet joh
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
hahaha ja. schijt je de hemel in. zeikend naar verlossing. kots je zonden er uit
dan heb je gisteravond wat gemist!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Parlay het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik weet wel dat ze steeds moppert over vroeg opstaan enz. En zij kwam toch ook met dat schema-idee?
Sex is om kinderen te maken, liefde is wat je bijelkaar houd om de kinderen te verzorgen,quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan heeft ie pech, want seks heeft weinig met liefde te maken, dat is gewoon lust!
aub géén voortplanting in utopia. genoeg freakshow zoquote:
Isa is misschien wel meer een type voor Rienkquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef Voxs het volgende:
Rienk zit te flirten met Isa. Sloeg haar op haar kont met zijn boek ;-)
Met de Bijbel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef Voxs het volgende:
Rienk zit te flirten met Isa. Sloeg haar op haar kont met zijn boek ;-)
Bijna zeven jaar was het.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Achteraf-8 het volgende:
Ik hoop echt dat Rienk gedurende zijn Utopia tijd nog een keer gaat laaien. 5 jaar zonder sex doet toch geen mens goed
Ze slaakte een kreetje dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef Elzelina het volgende:
[..]
Isa is misschien wel meer een type voor Rienk
er zijn best leuke combi's te makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
aub géén voortplanting in utopia. genoeg freakshow zo
Als seks altijd leidde tot voortplanting dan zou je sommige mensen moeten verbieden om seks te hebben, neem een Billyquote:
Sáái.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Uiteraard, iedereen heeft zijn eigen waarheid. Alleen sommige religekkies slaan daar in door. Ik hoef bijv. niet bekeerd te worden, sterker nog: ik keer me dan nog verder af waar ik het misschien zelfs wel mee eens ben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Elzelina het volgende:
[..]
Bedoelt hij soms dat hij dat hij dat dan zo ervaart? Dus dat is dan ook zo in zijn werkelijkheid
Preventief steriliserenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Als seks altijd leidde tot voortplanting dan zou je sommige mensen moeten verbieden om seks te hebben, neem een Billy
daar hebben ze er al 2 vanquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er zijn best leuke combi's te maken
Rienk-Andrea je krijgt een godaanbiddende psychopaat dan bijvoorbeeld
een brief..quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Preventief steriliseren
Wat steken ze in de hens nu eigenlijk?
Nog erger! En hij masturbeert zeker ook niet? Vraag me af of zijn apparaat na zoveel jaren nog werkt dan..quote:
Emil en Nicoline combi dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
er zijn best leuke combi's te maken
Rienk-Andrea je krijgt een godaanbiddende psychopaat dan bijvoorbeeld
nee dat vraag ik me totaal niet af. verre van me. geen haar op mijn hoofd. geen moment. geen tel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:31 schreef Achteraf-8 het volgende:
[..]
Nog erger! En hij masturbeert zeker ook niet? Vraag me af of zijn apparaat na zoveel jaren nog werkt dan..
Wat is dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:30 schreef PeZu het volgende:
rienk heeft geen schoenen maar wel dit
[ afbeelding ]
naast zijn bed hangen, wtf
Dat heb ik dan idd gemist, ik las wel iets over een machine en dat zij vroeg op was gestaan. Maar verder niet zo over nagedacht.......dat effect heeft zij op mij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan heb je gisteravond wat gemist!
boer klaver heeft der onder kont geskupt, melk machientj erbij en ze stond vanochtend rond 7.30-8.00 al te melken met plezier
sneeuwschoenen, kan je onder je schoenen binden. Voor bejaarden.quote:
snow steps voor onder je schoenen glijd je niet uit in de sneuuw of op het ijsquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:32 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dat is voor als je op ijs loopt.
Vrouwen die veel haar op hun kleding (en benen en tanden) hebben vind ik zeer onsmakelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Grunge. het volgende:
Irritant zijn dat soort vrouwen altijd die aan je lopen te plukken als je wat zegt. Naar pluisjes of haren of zo.
De belastingdienst of een deurwaarder?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik krijg de indruk, dat Paul een brief heeft gehad die hem heel erg naar beneden trok, maar niet van familie..
en voor mensen die gewoon normaal door willen kunnen lopen als het sneeuwt etcquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
sneeuwschoenen, kan je onder je schoenen binden. Voor bejaarden.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
sneeuwschoenen, kan je onder je schoenen binden. Voor bejaarden.
Dank jullie welquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
snow steps voor onder je schoenen glijd je niet uit in de sneuuw of op het ijs
Veel oké, wat haartjes van je kat of hond, och.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vrouwen die veel haar op hun kleding (en benen en tanden) hebben vind ik zeer onsmakelijk.
hehe ik heb ze zelf ook. Ik noem het mijn oma-voorbindijzersquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en voor mensen die gewoon normaal door willen kunnen lopen als het sneeuwt etc![]()
je zou maar als een stakker schuifelen omdat je anders denkt dat een vreemde een mening heeft over 'bejaarde' artikelen
zelfspotquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
hehe ik heb ze zelf ook. Ik noem het mijn oma-voorbindijzers
Hij zit voor te lezen, Rienk: De trilogiequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
sorry, ik vat hem meestal niet
veel ruk plezier nogquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Vrouwen die veel haar op hun kleding (en benen en tanden) hebben vind ik zeer onsmakelijk.
Zet de spelen op Shorttrack teams. heel spectaculair.quote:
Natuurlijke rangorde .....?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Grunge. het volgende:
Waarom vinden mensen als Billy en Isabella het zo lekker om zichzelf een aantal treden lager dan Rienk te zetten? Dat zie ik Nicoline bijvoorbeeld echt niet doen.
dan creëer je een laag verwachtingspatroon zodat je zo min mogelijk hoeft omdat je het toch niet kan!quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Grunge. het volgende:
Waarom vinden mensen als Billy en Isabella het zo lekker om zichzelf een aantal treden lager dan Rienk te zetten? Dat zie ik Nicoline bijvoorbeeld echt niet doen.
Waarom onderwerpen mensen zich aan de wil van een God? Makkelijk, verantwoording afschuiven, ja maar het is Gods wil.........quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Grunge. het volgende:
True.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan creëer je een laag verwachtingspatroon zodat je zo min mogelijk hoeft omdat je het toch niet kan!
Ja, zelfs kanker en auto-ongelukken zijn de wil van God en hun eigen schuld. Ughquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:38 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waarom onderwerpen mensen zich aan de wil van een God? Makkelijk, verantwoording afschuiven, ja maar het is Gods wil.........
Ik hoop dat wij als kijkertjes mee kunnen doen vanachter de computerquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:39 schreef notturna het volgende:
Word trouwens nog leuk aanstaande zaterdag bootcamp, er is windkracht 7 voorspeld.
Klein vlaggetje (middelvinger mag niet)quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zet de spelen op Shorttrack teams. heel spectaculair.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij als kijkertjes mee kunnen doen vanachter de computer. Hoe laat is het?
Voporal als ze de stoep niet aanvegen omdat de sneeuw zo leuk is, totdat 1000 man de sneeuw hebben platgestampt tot een ijzige massa waardoor iedereen op het fietspad gaat lopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
en voor mensen die gewoon normaal door willen kunnen lopen als het sneeuwt etc![]()
je zou maar als een stakker schuifelen omdat je anders denkt dat een vreemde een mening heeft over 'bejaarde' artikelen
Ik hoorde 'm. "Schatje(s)quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud bij de koeien op 4
stream veranderde![]()
Boringggg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
Vanes en lau even een peukje doen.
Straatvoetbal gemekker
met dat argument kwam zo'n preker op straat ook eens, toen zei ik, wat heeft mijn neefje van 6 maanden god dan voor verschrikkelijks aangedaan dat hij nu stervende is aan leukemie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, zelfs kanker en auto-ongelukken zijn de wil van God en hun eigen schuld. Ugh.
Ik weet dat niet alle christenen zo zijn, maar Rienk heeft dit soort dingen wel gezegd en daar houd ik bepaald niet van.
Zinloos projectje, maar zolang het niets of weinig kost,och, het kan ook geen kwaad. Dat is wat ik bedoel, "ja hoor jongens, goed hoor" (duimpje omhoog)quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
Vanes en lau even een peukje doen.
Straatvoetbal gemekker
daarom hendig sjieke dingen die snowstepsquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Voporal als ze de stoep niet aanvegen omdat de sneeuw zo leuk is, totdat 1000 man de sneeuw hebben platgestampt tot een ijzige massa waardoor iedereen op het fietspad gaat lopen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zinloos projectje, maar zolang het niets of weinig kost,och, het kan ook geen kwaad. Dat is wat ik bedoel, "ja hoor jongens, goed hoor" (duimpje omhoog)
Omdat ze perpetueel in een waan leven waarbij ze geen gelijkwaardig contact kunnen hebben maar alleen mensen onder en boven kunnen plaatsten. En dat toneelstukje van Rienk maakt indruk. Omdat ze geen enkel zelfrespect of autonomie hebben kijken ze steeds naar anderen om hun positie in de groep in te schatten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Grunge. het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
met dat argument kwam zo'n preker op straat ook eens, toen zei ik, wat heeft mijn neefje van 6 maanden god dan voor verschrikkelijks aangedaan dat hij nu stervende is aan leukemie?
zegt die koekebakker, god kan je helpen met je pijn_!
Bij iedereen die bedragen ook. Voor die prijs zit je in een pretpark of iets anders leuks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Alleen maar praten over wat het oplevert, amper over of het ook nog leuk moet zijn
Dat is niet te weinig zeg. Wel een beetje veel geld voor mensen met een gezin.quote:
Vermoeiend lijkt me dat. Ik ben gelovig opgevoed, maar wel zo, dat we niemand veroordelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Grunge. het volgende:
[..].
Mijn moeder is zo'n christen, wel in mindere mate hoor, maar die heeft een mening over homoseksuele mensen en abortus waar ik soms kwaad om word. Gewoon maar niet over praten dan, dan gaat het prima tussen ons![]()
.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef community het volgende:
[..]
Omdat ze perpetueel in een waan leven waarbij ze geen gelijkwaardig contact kunnen hebben maar alleen mensen onder en boven kunnen plaatsten. En dat toneelstukje van Rienk maakt indruk. Omdat ze geen enkel zelfrespect of autonomie hebben kijken ze steeds naar anderen om hun positie in de groep in te schatten.
klopt dat is ook het beste, je gaat je zelf alleen maar op zitten vreten door hun onwetendheid, beter niet zonde van de energie, het leven is mooi, genietquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Grunge. het volgende:
[..].
Mijn moeder is zo'n christen, wel in mindere mate hoor, maar die heeft een mening over homoseksuele mensen en abortus waar ik soms kwaad om word. Gewoon maar niet over praten dan, dan gaat het prima tussen ons![]()
.
Krijg je wel een pannenkoek bij en wat te drinkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Achteraf-8 het volgende:
35 euro voor zo'n workshop?! Alweer van die exorbitant hoge prijzen dus.
Goed gezegdquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef community het volgende:
[..]
Omdat ze perpetueel in een waan leven waarbij ze geen gelijkwaardig contact kunnen hebben maar alleen mensen onder en boven kunnen plaatsten. En dat toneelstukje van Rienk maakt indruk. Omdat ze geen enkel zelfrespect of autonomie hebben kijken ze steeds naar anderen om hun positie in de groep in te schatten.
oja. hakim had al min of meer een dealtje met die man gemaakt. Zal de man niet leuk vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Hakim belt over een melkmachine.
De man heeft gister toevallig zitten kijken dat klaver met de melkmachine kwam.
Hakim wilde eea gaan toelichten maar helaas...streamwissel.
Nicolien haar ego is te groot, ze doet alsof ze bescheiden is, maar ze probeert wel te laten blijken dat ze overal wat vanaf weet, en zou nog eens boos kunnen worden als je haar tegenspreektquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:36 schreef Grunge. het volgende:
Ze was wel gewoon jaren bevriend met onze homoseksuele buurmannen vroeger, dat was ook oké, maar wel tegen de levensstijl op zich. Maar vermoeiend inderdaad, de arrogantie van sommige gelovigen, alsof dat onwetenden zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Vermoeiend lijkt me dat. Ik ben gelovig opgevoed, maar wel zo, dat we niemand veroordelen
ergens heb ik het idee dat die man niet echt amused was daarover en vandaar de streamwissel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef notturna het volgende:
Verdikke weer een stream verandering. Ik wil de reactie van die man van de melkmachine horen.
Voor kinderen He, wie stuurt zijn/haar kind naar een clinic voor 35 eurootjes zeg? Nou ja het Gooi he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Achteraf-8 het volgende:
WAT?! Workshop in Utopia, 35¤ lichter én je eigen materialen meenemen?!
Voetbalclinic van anderhalf uur, pannenkoek en drinken. K.G.D.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Achteraf-8 het volgende:
WAT?! Workshop in Utopia, 35¤ lichter én je eigen materialen meenemen?!
Ik kan me dat goed voorstellen, die dacht al min of meer een deal te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ergens heb ik het idee dat die man niet echt amused was daarover en vandaar de streamwissel.
Isa verteld over een vermist persoon..
Lijkt me vrij simpel. We hebben e.e.a. gegund aan onze vaste leverancier en adviseur. Bedankt voor uw aanbieding en wie weet kunnen we in de toekomst nog zaken doen. Al het andere is overbodig in het zakelijk verkeer, mensen hebben daar veel te vaak moeilijkheden mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
Hakim belt over een melkmachine.
De man heeft gister toevallig zitten kijken dat klaver met de melkmachine kwam.
Hakim wilde eea gaan toelichten maar helaas...streamwissel.
Helaas zijn er genoeg 'kijkers' die hun plaat voor dat bedrag wel op de buis willen hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Voor kinderen He, wie stuurt zijn/haar kind naar een clinic voor 35 eurootjes zeg? Nou ja het Gooi he?
Niet mee eens eerst Aikequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:49 schreef Grunge. het volgende:
Eerst Hakim, dat wel natuurlijk. En Paul.
inderdaad, nee is ook gewoon een antwoordquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt me vrij simpel. We hebben e.e.a. gegund aan onze vaste leverancier en adviseur. Bedankt voor uw aanbieding en wie weet kunnen we in de toekomst nog zaken doen. Al het andere is overbodig in het zakelijk verkeer, mensen hebben daar veel te vaak moeilijkheden mee.
Ja soms moet je wel he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Lijkt me vrij simpel. We hebben e.e.a. gegund aan onze vaste leverancier en adviseur. Bedankt voor uw aanbieding en wie weet kunnen we in de toekomst nog zaken doen. Al het andere is overbodig in het zakelijk verkeer, mensen hebben daar veel te vaak moeilijkheden mee.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
inderdaad, nee is ook gewoon een antwoord
moets gelijk hier aan denkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef Grunge. het volgende:
Isabella krijgt een koekje complimentje van Rienk.
Ja vind ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja soms moet je wel he.
Hakim snapt dat gelukkig en neemt die rol goed op zich
Sheldonquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
moets gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
moets gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Dat heeft hij nog lang volgehouden zeg. Dat word veel janken inhalen deze middag.quote:
stress, diep in de schulden, vorderingen, beslagleggingen doen je lijf niet veel goed als je he topkroptquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:54 schreef community het volgende:
Paul weer janken hyperventileren. Begint nu wel pathologisch te worden hoor. Je kan toch niet dagen achtereen janken ?
Damn...die man is serieus fucked upquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef ansjovissie het volgende:
t is al 1 uur en ik heb nog maar 1x gejankt, dus het gaat hartstikke goed
Ja wat een toppertje is het toch ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef ansjovissie het volgende:
t is al 1 uur en ik heb nog maar 1x gejankt, dus het gaat hartstikke goed
Welnee, nog één toneelspelen, en dan is hij er net zo bovenop als zijn holmaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat heeft hij nog lang volgehouden zeg. Dat word veel janken inhalen deze middag.
Prozac, Xanax of wat andere happypills wellicht?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:54 schreef Grunge. het volgende:
Paul wil dit per se overwinnen...
Ik hoop voor hem dat dit niet z'n dood wordt, zou vrij tragisch zijn.
Van wie was die brief van gisteren dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hij wacht op een brief, als dat maar geen teleurstelling wordt
Die heeft Hakim net verbrandtquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Maar hij had gisteren al een brief. Was dus duidelijk geen familiebriefquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik zat je te plagen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, of Niet, ...... maakt niet zoveel uit, het komt aan op duidelijkheid!
Hij heeft toch gister al een brief gehad, hij moet maar ff een weekje wachten voor een brief.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat. achter moeten ze hem in bescherming nemen. Hoe zeer ik hem ook verafschuw, dit is gewoon zielig...quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef marjan64 het volgende:
paul moet kan het beste naar huis gaan
volgens mij komt dit niet goed
Iedereen roept dat steeds maar ik heb nog gene enkele aanwijzing gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
stress, diep in de schulden, vorderingen, beslagleggingen doen je lijf niet veel goed als je he topkropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |