SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zit je weer te steuken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:50 schreef Jian het volgende:
Ik heb het idee dat er wat in potentie, aardige projecten van de grond aan het komen zijn. Als de directie in staat is om de juiste structuur aan te brengen, hetgeen ook betekent een aantal zaken gewoon schrappen of op een laag pitje zetten en de juiste mensen op de juiste plaatsen dirigeren, dan denk ik dat er eventueel wel wat centjes verdiend kunnen worden.
Hakim zijn kwaliteiten worden nog wat onderschat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En onder de bezielende leiding van Hakim gaat dat zeker lukken, niet waar Jian?
Wat een topmanager toch; daar wordt nu al om gevochten onder de meest vooraanstaande headhunterbureaus. Nu maar hopen dat ze hem voor Nederland kunnen behouden.
Dan gaarne wel een enkele reisquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hakim zijn kwaliteiten worden nog wat onderschat.
Het zou mij niets verbazen als hij ooit door het buitenland benaderd wordt.
Een oliebollenkraam in nepal ofzo?
wordt ze dan een afvallige?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef Flow3r het volgende:
Dre gaat afvallen, vanavond eten ze hamburgers
Ik stem vóórquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Hakim zijn kwaliteiten worden nog wat onderschat.
Het zou mij niets verbazen als hij ooit door het buitenland benaderd wordt.
Een oliebollenkraam in nepal ofzo?
Ze rekt van elke zin de laatste lettergreep van het laatste woordquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef formule het volgende:
Nico vindt dat iedereen moet mee werkennnn
Ze zingt de woorden elke laatste woord in een zin
Ze heeft wel een puntquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef formule het volgende:
Nico vindt dat iedereen moet mee werkennnn
Ze zingt de woorden elke laatste woord in een zin
Mee eensquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef Persefoneia het volgende:
Nicoliens praten vind ik wat vervelend worden. Iedere keer het laatste woord van de zin uitrekkuuuuuuuh.
Mensen als Andrea, Billy, Lot, Rienk en wellicht nog een paar, moet je "kaltstellen" "ja, ja doe maar hoor, prachtig, ga zo door (duimpje omhoog)" er vooral voor zorgen dat ze niet in de weg lopen. Met de rest moet je serieus en gestructureerd aan het werk gaan met de belangrijke projecten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zeker.. ik zou gelijk afdeling kunst op een heeeeel laag pitje zetten.
Uiteraard.Nederland gaat dan te min worden voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan gaarne wel een enkele reis
En het WK van de firma Listig en Bedrog. Die hadden ook al een tribune nodig... wat toevalligquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Voxs het volgende:
Voetbal en bootcamp. Ik ben benieuwd of ze per ongeluk niet gaan dubbelplannen.
Ik wil niet zeuren, maar je komt echt niet zomaar in Oranje hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Buster91 het volgende:
Kan niet wachten om Laura te zien voetballen. 'Prof'
Zoiets als kleine kindjes krijtjes en een schoolbord geven...hmmm ja daar zit wel wat in jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen als Andrea, Billy, Lot, Rienk en wellicht nog een paar, moet je "kaltstellen" "ja, ja doe maar hoor, prachtig, ga zo door (duimpje omhoog)" er vooral voor zorgen dat ze niet in de weg lopen. Met de rest moet je serieus en gestructureerd aan het werk gaan met de belangrijke projecten.
Dat heeft Aikut toch alquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zoiets als kleine kindjes krijtjes en een schoolbord geven...hmmm ja daar zit wel wat in ja
Oranje onder de 16 zeker? Het stelt écht helemaal niks voor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar je komt echt niet zomaar in Oranje hoorEn ja het niveau is idd een stuk minder dan bij de mannen
Hoe je er ook over denkt, het is wel Oranjequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Oranje onder de 16 zeker? Het stelt écht helemaal niks voor.
Ik heb ooit eens een wedstrijd van het Nederland vrouwen elftal gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wil niet zeuren, maar je komt echt niet zomaar in Oranje hoorEn ja het niveau is idd een stuk minder dan bij de mannen
Hoe het niet moet inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
MT-overleg. Elke dag een leerzaam momentje.
ja ze is zelfs naar barcelona geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Buster91 het volgende:
Kan niet wachten om Laura te zien voetballen. 'Prof'
Ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een wedstrijd van het Nederland vrouwen elftal gezien
Voetbalquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een wedstrijd van het Nederland vrouwen elftal gezien
Aikequote:
kunnen ze lezen danquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
NU TE KOOP:
Utopia Boekensteunen
[ afbeelding ]
Pet 2 slechts 200 euro
Zeker, het resultaat is 1000 euries in de kas, dus geen budget meer voor investeringen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aike is daar dringend nodig voor de financiele zaken en de bewaking voor de laptop
Dat moet ze dan maar thuis doen.Alles via internetquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Aike is daar dringend nodig voor de financiele zaken en de bewaking voor de laptop
Hakim is geen manager in de klassieke zin, zoals Aike, Hakim is een "streetwise" ondernemer, die zeker zijn waarde kan hebben binnen het directie-team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En onder de bezielende leiding van Hakim gaat dat zeker lukken, niet waar Jian?
Wat een topmanager toch; daar wordt nu al om gevochten onder de meest vooraanstaande headhunterbureaus. Nu maar hopen dat ze hem voor Nederland kunnen behouden.
Vond ik ook een beetje flauw ja, diezelfde posequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
NU TE KOOP:
Utopia Boekensteunen
[ afbeelding ]
Pet 2 slechts 200 euro
ze geeft binnenkort een winstwaarschuwing afquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zeker, het resultaat is 1000 euries in de kas, dus geen budget meer voor investeringen.
Topmanagement, je ziet het heel veel vandaag de dag.
Meestal komen dat soort mensen er nog goed mee weg ook, da's dan weer jammer.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:03 schreef PeZu het volgende:
NU TE KOOP:
Utopia Boekensteunen
[ afbeelding ]
Pet 2 slechts 200 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |