En ik had een mega vette OP gemaakt en een Fann naam topique ALLEMAAL VEUR NIKS!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry, had niet in de gaten dat ik hem dichtgooide..
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:13 schreef Speedball het volgende:
[..]
En ik had een mega vette OP gemaakt en een Fann naam topique ALLEMAAL VEUR NIKS!
Uiterscht fucking slowchatquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben ik niet zo dol opop naamtopics, hoest verder hier?
Utopia vind ik ook kansloos, zeiken is leuk en af en toe een grove grap. Maar het is pure haat en frustratie in de COS. Zelfs ik vind dit niet kunnen en ik hou van een rel op zn tijd maar doodsbedreigingen aan mensen uit een tv programma is echt triestquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallenmaar dat veranderd wel weer als Utopia afloopt denk ik
Is het zo erg? Ik lees er nooit, dus ik het geen flauw idee, dat is dan wel triest ja...quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Utopia vind ik ook kansloos, zeiken is leuk en af en toe een grove grap. Maar het is pure haat en frustratie in de COS. Zelfs ik vind dit niet kunnen en ik hou van een rel op zn tijd maar doodsbedreigingen aan mensen uit een tv programma is echt triest
yup, tenminste als ik ff mee lees is dat wat mij opvaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik lees er nooit, dus ik het geen flauw idee, dat is dan wel triest ja...
Kijk je dan nog wel het programma of ook niet meer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Speedball het volgende:
[..]
yup, tenminste als ik ff mee lees is dat wat mij opvalt
Ow nee, vind het altijd leuk om de streams te kijken en dan het commentaar te lezen lig in een deuk. Alleen het commentaar slaat door en ik betaal niet voor streams. Dus dan maar geen Utopiaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk je dan nog wel het programma of ook niet meer?
Ah, oké, mijn reactie duurde een beetje lang want ik had mijn beker koffie omgegooidquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ow nee, vind het altijd leuk om de streams te kijken en dan het commentaar te lezen lig in een deuk. Alleen het commentaar slaat door en ik betaal niet voor streams. Dus dan maar geen Utopia
Je hebt dus een baanquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef chufi het volgende:
Ik had een Baanbrekend goed nieuws TT per 3 maart![]()
![]()
Wel tijdelijk voor 8 maand, maar wie weet is het een goede binnenkomer en zit er meer in...quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt dus een baan![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Het is een goed begin in elk gevalquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel tijdelijk voor 8 maand, maar wie weet is het een goede binnenkomer en zit er meer in...
En betaalt nog meer dan mn laatste jobquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is een goed begin in elk geval
Dan heb je helemaal mazzelquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En betaalt nog meer dan mn laatste job
Je hoort me niet klagen ... Het is ook nog redelijk in de buurt (op fiets afstand als het moet )quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal mazzel
Heb je wel een fiets dan? Ik zie jou niet zo snel op de fiets stappen eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef chufi het volgende:
Z
[..]
Je hoort me niet klagen ... Het is ook nog redelijk in de buurt (op fiets afstand als het moet )
Ik heb een fiets, was net nog naar de Praxisquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je wel een fiets dan? Ik zie jou niet zo snel op de fiets stappen eigenlijkmeer een
tramfiguur ofzo...
Zal wel koud geweest zijn danquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een fiets, was net nog naar de Praxis
Was frisjes, maar ik ben niet zo'n watje hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal wel koud geweest zijn dan
Neu... zo zag ik je ook niet hoor...quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Was frisjes, maar ik ben niet zo'n watje hoor
Dank je ER..quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef ElizabethR het volgende:
Proficiat Chuf!!! Wat een geweldig nieuws zegBen superblij voor je!!
![]()
Het gaat hier de laatste tijd inderdaad wel erg sloom. Nu hoef ik niet zover meer terug te lezen als ik weer eens op FOK! kom. Ik heb trouwens nog helemaal niets meegekregen van dat hele Utopia, en ga er ook niet aan beginnen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch Fries bloed? Die waaien idd niet zo snel weg. Stevige en zware botten, goed geaard.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En gefeliciteerd met je baan!quote:
Feli!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef chufi het volgende:
Ik had een Baanbrekend goed nieuws TT per 3 maart![]()
![]()
Fries bloed.. half/half mn vader kwam van de grens tussen Grunn en Fryslan.. Ben geboren en getogen in Groningen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt toch Fries bloed? Die waaien idd niet zo snel weg. Stevige en zware botten, goed geaard.
Dankquote:
Dankquote:
Nice one Chuuf, is het IT weer. Je bent iig onder de pannen voor 2014.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef chufi het volgende:
Z
[..]
Je hoort me niet klagen ... Het is ook nog redelijk in de buurt (op fiets afstand als het moet )
Nee, het is stormachtig weer.quote:
Ga je de gaarkeuken in?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice one Chuuf, is het IT weer. Je bent iig onder de pannen voor 2014.
Net toch weer een sollicitatie de deur uit. In de keuken (waar ik hoor)
La place (kalverstraat) scheelt niet veel. Ik zou ook geen moeite hebben met een gaarkeuken btw.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga je de gaarkeuken in?Ziekenhuis?
Da's niet slecht toch? Nee, bediening lijkt me niet echt iets voor jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
La place (kalverstraat) scheelt niet veel. Ik zou ook geen moeite hebben met een gaarkeuken btw.
Ik werk nu al maar ik ben soms zo kapot van dat werk, dat wil ik geen jaren doen.
Maar ik bedien niemand hoor dan sta ik na een dag al op straat. Dingen voorbereiden enz..
Hobby --.> werk.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, het is stormachtig weer.
Topquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef chufi het volgende:
Mijn job is weer in de IT inderdaad.. Gelukkig iets anders dan het trucje dat ik al jaren deed, dus een uitdaging...
Ik denk dat ze alweer in Utopia zitten want die COS zie ik steeds hier voorbijkomen http://forum.fok.nl/activequote:
ik wacht nog steeds tot het geld op is daroquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alweer in Utopia zitten want die COS zie ik steeds hier voorbijkomen http://forum.fok.nl/active
Ah, ik dacht dat jij ook keek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds tot het geld op is daro
mijn kind heeft het 2 weken volgehouden, toen zei hij: 'die mensen sporen niet!'quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat jij ook keek?
Nog iets van 700 Euro in kas en 1200 op de bankquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds tot het geld op is daro
Ik heb het écht nog nooit gezien, dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind heeft het 2 weken volgehouden, toen zei hij: 'die mensen sporen niet!'![]()
ik lees de streamverslagen en af en toe een cosje
Ik ga gewoon binnenkort werken dus dat helpt...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind heeft het 2 weken volgehouden, toen zei hij: 'die mensen sporen niet!'![]()
ik lees de streamverslagen en af en toe een cosje
dat gaat de goede kant op!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog iets van 700 Euro in kas en 1200 op de bank
Dat je dat überhaupt weet...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En als dat op is moeten ze stoppen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet doen Fann. Ik heb gratis streams tot eind maart, maar denk dat ik daar steeds minder gebruik van ga makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het écht nog nooit gezien, dus ik zou het niet weten![]()
Dus lezen heeft ook weinig zin dan...
Zeker als je binnenkort moet werkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet doen Fann. Ik heb gratis streams tot eind maart, maar denk dat ik daar steeds minder gebruik van ga maken
3 maartquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeker als je binnenkort moet werkenwanneer gaat het in?
Ik hou het ook op de cent na. Dan gaat het leuk worden. Shoot mequote:
maar denk je nou echt, echt, echt dat ze zonder geld komen te zitten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het ook op de cent na. Dan gaat het leuk worden. Shoot me
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
maar denk je nou echt, echt, echt dat ze zonder geld komen te zitten?
Met een beettje mazzel wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi! dat is al snel, kan je nog nét even naar Spanje dus
echt gebeurd enzo...?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beettje mazzel wel ja![]()
Volgend weekend is er feest ... Een Spaanse versie van Romeo en Juliet, maar dan echt gebeurt en zo ..
Komt goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef sacha het volgende:
[..]
met wat ik tot nu toe heb meegekregen van dezen en genen help ik je het hopen
Als Johnny de Mol dat wil, zal hij wel een maniertje vinden denk ik zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 3 dagen of zo en dan stroomt het weer binnen ...
Romeo en Juliet was een Shakespeare fictie ... Los Amantes de Teruel gaat verder het verleden in ..quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt gebeurd enzo...?dat was Romeo en Juliet toch ook?
Of was dat fictie?weet ik niet eens
Ah! weer iets geleerd vandaag, ik dacht altijd dat het echt was gebeurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Romeo en Juliet was een Shakespeare fictie ... Los Amantes de Teruel gaat verder het verleden in ..
het is in ieder geval de langste commercial in de geschiedenis tot nu toequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als Johnny de Mol dat wil, zal hij wel een maniertje vinden denk ik zo
commercial voor wat dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
het is in ieder geval de langste commercial in de geschiedenis tot nu toe
maar dat kan komen omdat ik dus gewoon niet weet waar het over gaat verder of wat er voorbij komt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
commercial voor wat dat?
snap hem niet
het programma is alleen een commercial voor Meneer de Mol, om het te verkopen bedoel ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
commercial voor wat dat?
snap hem niet
Men zegt dat dit wel echt is, er is gewoon een mausoleum..quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah! weer iets geleerd vandaag, ik dacht altijd dat het echt was gebeurdmaar ja weet ik veel
Dit deze is cool, opgenomen in één shot. http://9gag.tv/v/3190quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef sacha het volgende:
[..]
het programma is alleen een commercial voor Meneer de Mol, om het te verkopen bedoel ik
Weet jij nog een goede serie trouwens? Net zoiets als six feet under?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit deze is cool, opgenomen in één shot. http://9gag.tv/v/3190
Ik weet niet of ik dat nou leuk zou vinden, maar om het een keertje te zien lijkt me dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Men zegt dat dit wel echt is, er is gewoon een mausoleum..
Volgend weekend een feestje..
Wie weet zit ik daar volgend weekend
http://www.bodasdeisabel.com
Nou ja Mad men kwam voorbij Mad Men (TV Series 2007– ) - IMDb, Suits Suits (TV Series 2011– ) - IMDb ook er tof. Ik volg ook Rectify.Rectify (TV Series 2013– ) - IMDb Die is balen omdat er maar één seizoen van is.De rest komt nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet jij nog een goede serie trouwens? Net zoiets als six feet under?
Want die was super... en ik zoek weer iets nieuws, wel eentje die compleet is.
Suits ken ik niet, ga ik wel even kijken op You Tube of dat wat voor mij is,quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja Mad men kwam voorbij, Suits is ook er tof. Ik volg ook Rectify. Die is balen omdat er maar één seizoen van is.De rest komt nog.
BLEH voelen is niet goed, Wijn filmpie wat te vreten kan helpen. Ik reauk liever een dikke groene vrind en een glas wijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Suits ken ik niet, ga ik wel even kijken op You Tube of dat wat voor mij is,
en dan ga ik languit bij de TV met een roseetje want ik voel me een beetje bleh...
Thx voor de tip!
Ik heb mijn post even aangepast, ik drukte te snel op enterquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Suits ken ik niet, ga ik wel even kijken op You Tube of dat wat voor mij is,
en dan ga ik languit bij de TV met een roseetje want ik voel me een beetje bleh...
Thx voor de tip!
Ik doe het allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef Speedball het volgende:
[..]
BLEH voelen is niet goed, Wijn filmpie wat te vreten kan helpen. Ik reauk liever een dikke groene vrind en een glas wijn.
Nog nét gezien! Thx!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn post even aangepast, ik drukte te snel op enter
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn post even aangepast, ik drukte te snel op enter
Proostquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe het allemaal [ afbeelding ]
Het komt allemaal tegelijk of er is niks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nog nét gezien! Thx!
Kaasje erbij is ook lekkerquote:
Ik mag je welquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ja, beste combo ever. Wijn Kaas en een dikke Joint. Zo komt een mens tot rust
jeuh! net het echte levenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Het komt allemaal tegelijk of er is niks.
Nou ik heb het over tv seriesquote:
Beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
precies, ik zit midden in Breaking Bad
\hij is goed hequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
precies, ik zit midden in Breaking Bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |