En ik had een mega vette OP gemaakt en een Fann naam topique ALLEMAAL VEUR NIKS!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sorry, had niet in de gaten dat ik hem dichtgooide..
Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:13 schreef Speedball het volgende:
[..]
En ik had een mega vette OP gemaakt en een Fann naam topique ALLEMAAL VEUR NIKS!
Uiterscht fucking slowchatquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben ik niet zo dol opop naamtopics, hoest verder hier?
Utopia vind ik ook kansloos, zeiken is leuk en af en toe een grove grap. Maar het is pure haat en frustratie in de COS. Zelfs ik vind dit niet kunnen en ik hou van een rel op zn tijd maar doodsbedreigingen aan mensen uit een tv programma is echt triestquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat was mij ook al opgevallenmaar dat veranderd wel weer als Utopia afloopt denk ik
Is het zo erg? Ik lees er nooit, dus ik het geen flauw idee, dat is dan wel triest ja...quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef Speedball het volgende:
[..]
Utopia vind ik ook kansloos, zeiken is leuk en af en toe een grove grap. Maar het is pure haat en frustratie in de COS. Zelfs ik vind dit niet kunnen en ik hou van een rel op zn tijd maar doodsbedreigingen aan mensen uit een tv programma is echt triest
yup, tenminste als ik ff mee lees is dat wat mij opvaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het zo erg? Ik lees er nooit, dus ik het geen flauw idee, dat is dan wel triest ja...
Kijk je dan nog wel het programma of ook niet meer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef Speedball het volgende:
[..]
yup, tenminste als ik ff mee lees is dat wat mij opvalt
Ow nee, vind het altijd leuk om de streams te kijken en dan het commentaar te lezen lig in een deuk. Alleen het commentaar slaat door en ik betaal niet voor streams. Dus dan maar geen Utopiaquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijk je dan nog wel het programma of ook niet meer?
Ah, oké, mijn reactie duurde een beetje lang want ik had mijn beker koffie omgegooidquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ow nee, vind het altijd leuk om de streams te kijken en dan het commentaar te lezen lig in een deuk. Alleen het commentaar slaat door en ik betaal niet voor streams. Dus dan maar geen Utopia
Je hebt dus een baanquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef chufi het volgende:
Ik had een Baanbrekend goed nieuws TT per 3 maart![]()
![]()
Wel tijdelijk voor 8 maand, maar wie weet is het een goede binnenkomer en zit er meer in...quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je hebt dus een baan![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Het is een goed begin in elk gevalquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel tijdelijk voor 8 maand, maar wie weet is het een goede binnenkomer en zit er meer in...
En betaalt nog meer dan mn laatste jobquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is een goed begin in elk geval
Dan heb je helemaal mazzelquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En betaalt nog meer dan mn laatste job
Je hoort me niet klagen ... Het is ook nog redelijk in de buurt (op fiets afstand als het moet )quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal mazzel
Heb je wel een fiets dan? Ik zie jou niet zo snel op de fiets stappen eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef chufi het volgende:
Z
[..]
Je hoort me niet klagen ... Het is ook nog redelijk in de buurt (op fiets afstand als het moet )
Ik heb een fiets, was net nog naar de Praxisquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je wel een fiets dan? Ik zie jou niet zo snel op de fiets stappen eigenlijkmeer een
tramfiguur ofzo...
Zal wel koud geweest zijn danquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een fiets, was net nog naar de Praxis
Was frisjes, maar ik ben niet zo'n watje hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal wel koud geweest zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |