1 2 | [b]22 juni 2014 - [url=http://www.floweindhoven.nl/]Flow Ladiesrun (Eindhoven)[/url][/b] [*] SEMTEX - 10km |
Dus jij gaat echt naar een hardloop-speeddate?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:48 schreef Devv het volgende:
Wat een takkeweer. Het is vanavond gelukkig maar 5 kilometer.
Morgen blijft het droog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat kutweer momenteel. Ik wil gewoon weer eens in de zon lopen. Temperatuur boeit niet eens, maar gewoon weer eens willen cruisen met een zonnebril op m'n porem en zonder al te veel narigheid in de lucht. Echt, de laatste drie weken is geen enkel loopje echt droog geweest. Alleen maar buien steeds.
Denk ook dat ik morgen maar oversla en zondag ga. Lijkt beter weer dan.
Showen!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Morgen gaat het stormen
Ik heb nieuwe hardloopschoenen!
Ik kleed me er ook wel op, maar ik blijf zeiknat worden. Ik haat dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Quoi het volgende:
Ik heb extreme mazzel. Tot nu toe alles droog gehouden![]()
En: kop op, gewoon je erop kleden en lopen
Wij moeten meeten, ik heb wat voor jequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef mosselmossel het volgende:
Ik word een beetje moe van al dat kutweer momenteel. Ik wil gewoon weer eens in de zon lopen. Temperatuur boeit niet eens, maar gewoon weer eens willen cruisen met een zonnebril op m'n porem en zonder al te veel narigheid in de lucht. Echt, de laatste drie weken is geen enkel loopje echt droog geweest. Alleen maar buien steeds.
Een zonnebrilquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij moeten meeten, ik heb wat voor je
Ik ben morgen in Den Haag...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Wij moeten meeten, ik heb wat voor je
http://www.tennisexpress.(...)-Sneaker-Balls-28732quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben morgen in Den Haag...
Moooierds!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL! Ik ben trouwens helemaal niet in Den Haag morgen. Gogo vertelt me net dat het feestje in Rotterdam is. Maar ik ben over drie weken wel in Den Haag, dan neem ik ze met alle plezier in ontvangst!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:19 schreef YUR het volgende:
[..]
http://www.tennisexpress.(...)-Sneaker-Balls-28732
[ afbeelding ]
Hoe vet!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idem! Meeste ook geluk gehad qua weer!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:59 schreef Quoi het volgende:
Ik heb extreme mazzel. Tot nu toe alles droog gehouden![]()
En: kop op, gewoon je erop kleden en lopen
Ik heb 4 van die ballen voor jequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LOL! Ik ben trouwens helemaal niet in Den Haag morgen. Gogo vertelt me net dat het feestje in Rotterdam is. Maar ik ben over drie weken wel in Den Haag, dan neem ik ze met alle plezier in ontvangst!
[..]
Hoe vet!
CPC!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb 4 van die ballen voor jeBij RW was er een doos vol, dus ik kon ze makkelijk meenemen. Was weer een gezellig middagje daar
Gewoon ff meeten bij CPC?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:41 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb zin in de CPC! En voor het eerst heb ik een doel behalve uitlopen op de 10 km, namelijk onder de 1.15 (PR is nu 1.16.50 ofzo).
Rooooooooozee!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:21 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Perfect valentijnscadeau
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom heb ik ook deze week niet gelopen.. Iedere avond is het herfst.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:54 schreef mosselmossel het volgende:
Cool!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook onder de 1:15 blijven
Herfst... Volgens de voorspellingen wordt het 's ochtends kutweer. Misschien in de middag wat beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
daarom heb ik ook deze week niet gelopen.. Iedere avond is het herfst.
Morgenvroeg weer kijken hoe het is!
Alleen onweer en ijzel zijn redenen om misschien niet te gaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Het regent buiten en ik wil rennen maar ook weer niet
zal ik rennen, yay oder nay?
Yay! Ik ga ook zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
De lelijkheidquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:13 schreef YUR het volgende:
Die Brooks Transcend lopen trouwens echt goddelijk! Ze zijn alleen wat prijzig, 180 euro.
Ik heb vandaag ook ff op deze gedrochten gelopen:
[ afbeelding ]
Ze zien er niet uit en ze zijn nóg duurder. Maar ze lopen stiekem ook best lekker
Dat weet ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Yay! Ik ga ook zo.
Oh enne YUR, die ballen waren om weg te geven bij de speciale ABN AMRO marathon uitvoering van NB
Goed puntquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De lelijkheiddaarmee wil je trouwens ook niet mee in een hondendrol trappen. Lekker tussen al die gaten
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De lelijkheiddaarmee wil je trouwens ook niet mee in een hondendrol trappen. Lekker tussen al die gaten
Helemaal zelf weten. 't Zal mij niet uitmaken of je 'n mietje bent of niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Hier ook morgenochtendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wil morgenochtend nog gaan. Want ik ben donderdag ook al niet geweest… Dus tja.
Ik bij lange na niet zo lang. Maar ik moet 's middags dan ook nog shoppen en sushi etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook morgenochtendWeet nog niet precies hoe lang, maar het zal ergens tussen de 2 en 2,5 uur zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |