Ik was vandaag op school Omar aan het kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
30:43-33:07
Waren moslims en hun leiders vandaag de dag ook maar zo.Tegenwoordig is de instelling vooral 'devletin malı deniz, yemeyen keriz'.
Echt he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
For Fucks sake, kan iedereen nu gewoon ophouden met dat gekut.
Ik ben mad omdat ik nooit aangevallen word hier. Voel me nog steeds een buitenstaander in dit topic.quote:
Je bént een buitenstaander.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben mad omdat ik nooit aangevallen word hier. Voel me nog steeds een buitenstaander in dit topic.
Hater. Met je DM's alles.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bént een buitenstaander.
Het vreemde is, jij hebt als 1 van de weinigen mij nog nooit aangevallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mad omdat ik nooit aangevallen word hier. Voel me nog steeds een buitenstaander in dit topic.
Misschien is dat het. Klote jahudi. Heb je ook zo'n jodenneus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het vreemde is, jij hebt als 1 van de weinigen mij nog nooit aangevallendaarom ben je een buitenstaander
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hater. Met je DM's alles.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet dat je om mn maten?getallen?geenideemeer? vroeg en toen gaf ik die en toen-je mij.
Je was er toch op tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen in me eentje eten en gewoon serie kijken. Ik heb nog nooit een valentijn gehad.
De ultieme troll: Turkse dames in je omgeving, die nog bij papa en mama wonen, een kaartje sturen (anoniem uiteraard).quote:
You sneaky bastardquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
De ultieme troll: Turkse dames in je omgeving, die nog bij papa en mama wonen, een kaartje sturen (anoniem uiteraard).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |