Je bént een buitenstaander.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben mad omdat ik nooit aangevallen word hier. Voel me nog steeds een buitenstaander in dit topic.
Hater. Met je DM's alles.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bént een buitenstaander.
Het vreemde is, jij hebt als 1 van de weinigen mij nog nooit aangevallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mad omdat ik nooit aangevallen word hier. Voel me nog steeds een buitenstaander in dit topic.
Misschien is dat het. Klote jahudi. Heb je ook zo'n jodenneus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het vreemde is, jij hebt als 1 van de weinigen mij nog nooit aangevallendaarom ben je een buitenstaander
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hater. Met je DM's alles.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet dat je om mn maten?getallen?geenideemeer? vroeg en toen gaf ik die en toen-je mij.
Je was er toch op tegen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
Ik ga morgen in me eentje eten en gewoon serie kijken. Ik heb nog nooit een valentijn gehad.
De ultieme troll: Turkse dames in je omgeving, die nog bij papa en mama wonen, een kaartje sturen (anoniem uiteraard).quote:
You sneaky bastardquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
De ultieme troll: Turkse dames in je omgeving, die nog bij papa en mama wonen, een kaartje sturen (anoniem uiteraard).
Hhh, klopt ik doe er niet aan. Maar toen ik dat nog wel deed was het ook niet geweldig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je was er toch op tegen.
Trust.
Nee, voor het eerst in jaren niet eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En nog plannen voor morgen?
Hehehe, jij altijd weer met je hosseltricksquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De ultieme troll: Turkse dames in je omgeving, die nog bij papa en mama wonen, een kaartje sturen (anoniem uiteraard).
Jij weet inmiddels ook dat de Turken hier graag gratis naar de film gaan hè?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]TV / [Gratis] Kaartjes voorvertoning Non-Stop![/warning]
Ik heb net die link in meerdere topics gegooidquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij weet inmiddels ook dat de Turken hier graag gratis naar de film gaan hè?![]()
Ik?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Hehehe, jij altijd weer met je hosseltricks
Oh, ik voelde me speciaal...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb net die link in meerdere topics gegooid
Dat ben je ookquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben je ookEen heel speciaal jongetje met speciale gaven. De jongens die je op het schoolplein schele kutautist noemen zijn gewoon jaloers!
Auw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:01 schreef zarGon het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ead-moved-woman.html..
.
.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:10 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.turks.nl/lifes(...)68.html#.Uv35Y9JdWM-
Ik wens gewoon een goede vrijdag in twee woordjes; ga er lekker moeilijk over doen, man man... Het is niet alsof ik hele conversaties voer in het Turks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Hallo ik kan niet lezen maar wil wel graag wat posten
gr gr
quote:Voordat je reageert
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
Ik heb een ticket.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:05 schreef kanovinnie het volgende:
[warning]TV / [Gratis] Kaartjes voorvertoning Non-Stop![/warning]
Er is te (!) vaak een waarschuwing geplaatst. Een topicpointer zelfs. Verder is het de afgelopen tijd/dagen te vaak voorgekomen (o.a. TT's compleet in het Turks). En je hebt ook niet de moeite genomen om het begrijpelijk te maken door de Nederlandse vertaling erbij te posten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wens gewoon een goede vrijdag in twee woordjes; ga er lekker moeilijk over doen, man man... Het is niet alsof ik hele conversaties voer in het Turks.
Snapte een lompe boer uit schubbekutteveen dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wens gewoon een goede vrijdag in twee woordjes; ga er lekker moeilijk over doen, man man... Het is niet alsof ik hele conversaties voer in het Turks.
[..]
quote:
Een lompe boer uit Schubbekutteveen heeft, vermoed ik, ook weinig in dit topic te zoeken. Ik verwijs je vooral naar het gedeelte ''Af en toe een woordje Turks is niet erg''. De doelgroep van mijn zin begrijpt wat ik met die twee woorden bedoel, dus een vertaling achtte ik niet nodig. Damn, ik heb niet eens zin in deze onzin. Nog een goede vrijdag gewenst (hé, een vertaling).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snapte een lompe boer uit schubbekutteveen dat?
Of zet er een vertaling bij. Jou keuze.
[..]
quote:
quote:Voordat je reageert
Kan een lompe boer uit Schubbekutteveen je post lezen en begrijpen? Dan is het goed.Af en toe een woordje Turks is niet erg. Maar maak er geen complete conversaties van. Dank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |