Nou het is meer een kwestie van: I don't give a fuck.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat niet meer over dat andere toch. Echt vermakelijk hoe die nu zo heilig en zielig speeltje bent blijkbaar onbekend met hem
Hahhaha mad?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:17 schreef Weissman het volgende:
Konustukca batiryorsun aq, Che
Vertaling: hoe meer je praat, hoe meer je zakt, zetten op je kut.
Ja man, ik zie hier paars en groen van woede.quote:
dezen chickquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Altijd lache die cyberimams op internet. Geloven in iets waar ze vrede en rust in zouden moeten vinden maar keer op keer bevestigen dat ze hypocriete haatzaaiers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje anderen proberen te beledigen en dan menen dat het een grapje of helemaal niet zo bedoeld was. Chapeau!
Heb je Grave of the Fireflies wel eens gezien? Ik kijk normaal gesproken geen anime, maar omdat deze in de IMDb Top 250 staat gekeken en geen spijt van gehad.quote:
Voor t eerst zijn we het eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Altijd lache die cyberimams op internet. Geloven in iets waar ze vrede en rust in zouden moeten vinden maar keer op keer bevestigen dat ze hypocriete haatzaaiers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje anderen proberen te beledigen en dan menen dat het een grapje of helemaal niet zo bedoeld was. Chapeau!
Je klinkt zo wijs - ben je een buitenaards wezen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Wat grapje. Heb nergens gezegd dat het grapje is of niet zo bedoeld. Ik vroeg waar de aanval was in mijn post.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Was die post voor jou. Bij cyberimam dacht ik aan die andere.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat grapje. Heb nergens gezegd dat het grapje is of niet zo bedoeld. Ik vroeg waar de aanval was in mijn post.
Voor de rest schijt aan. Weissman die jankt om beledingentypische jidde
Ik was vandaag op school Omar aan het kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
30:43-33:07
Waren moslims en hun leiders vandaag de dag ook maar zo.Tegenwoordig is de instelling vooral 'devletin malı deniz, yemeyen keriz'.
Echt he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef Stimorol- het volgende:
For Fucks sake, kan iedereen nu gewoon ophouden met dat gekut.
Ik ben mad omdat ik nooit aangevallen word hier. Voel me nog steeds een buitenstaander in dit topic.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |