Dat heeft Che reeds gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Quote de post waar ik haar beledig en geef uitleg hoe ik haar beledig. Zelfs al zou ik dat hebben gedaan, het voelt echt of jullie dat constant doen. Serieus.
Okay. Ik ga geen discussie met je aan. Ik heb mezelf op die post verdedigd, heb kritiek uitgelegd en onderbouwd, doe ermee wat je wiltquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heeft Che reeds gedaan.
Jij mag eerst naar je eigen posts kijken. Alsof jij altijd zo charming bent.
OKe. Wees dan consequent en reageer op iedere zgn bashpost.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay. Ik ga geen discussie met je aan. Ik heb mezelf op die post verdedigd, heb kritiek uitgelegd en onderbouwd, doe ermee wat je wilt
Dan blijf ik bezig. Ik heb het vorige keer gezegd. Het werd genegeerd. Nu merkte zG het op en ik legde het uit. Ik ga alleen op reageren als het te vaak gebeurd, thats all.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
OKe. Wees dan consequent en reageer op iedere zgn bashpost.
30m is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bus rijdt tot station. Moet daarna 30 m lopen
Goede tip. Tnx.
Alsof iemand naar je luistert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan blijf ik bezig. Ik heb het vorige keer gezegd. Het werd genegeerd. Nu merkte zG het op en ik legde het uit. Ik ga alleen op reageren als het te vaak gebeurd, thats all.
Zo voorspelbaar. Woedoende moslims.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Een politiehond had me besnuffeld. Yeniden abdest almak zorunda kaldim. Ik moest opnieuw woedoe nemen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Stimorol- het volgende:
Bus rijdt tot station. Moet daarna 30 m lopen
Zoals ik zei, je doet wat je wilt. Als je vindt dat ik gelijk heb, pas je het aan, anders niet. Een moslim moet het slechte verbieden en het goede toestaan/samenbrengen. Als je iets ziet van mij wat amoreel is, mag je het zeggen. Ik apprecieer het zelfs als je dat doetquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof iemand naar je luistert.
Hahahaha ik was heel rustig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo voorspelbaar. Woedoende moslims.
(. )
Ik heb hier geen zin in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zoals ik zei, je doet wat je wilt. Als je vindt dat ik gelijk heb, pas je het aan, anders niet. Een moslim moet het slechte verbieden en het goede toestaan/samenbrengen. Als je iets ziet van mij wat amoreel is, mag je het zeggen. Ik apprecieer het zelfs als je dat doet
Ja ik vind dat heeel grappig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind je dat grappig. Was politiehond op zoej naar drugs.
Dus wat ik zei was beledigend maar dat van jou niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haar erbij betrekken =/= haar beledigen. Toegegeven je deed Haar nu niet beledigeb, maar eerder dus wel en het zag er naar uit dat het weer die kant op ging.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus wat ik zei was beledigend maar dat van jou niet?
Laat
Wat heb je onderbouwd.. dat erbij betrekken niet per se beledigen is? Dat wat jij zei was niet beledigend?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay. Ik ga geen discussie met je aan. Ik heb mezelf op die post verdedigd, heb kritiek uitgelegd en onderbouwd, doe ermee wat je wilt
Vraag aan Weiss of wat ik in die zin zei beledigend is voor haar of beledigend voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heb je onderbouwd.. dat erbij betrekken niet per se beledigen is? Dat wat jij zei was niet beledigend?
Hhhhhhh, geweldadig jij! Taqillah.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een kind onder je abaaya kruipt en in je been bijt
Stap van je geloof af, problem solved. Kan je doen wat je wil en hoef je er niet eens slecht over te voelen of tovbe te doen ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
Ik wil heel erg graag eyelash extensions maar het is haram.
Nee, ik heb meer liefde voor Allah dan voor nepwimpers. Wel een sneaky bastard jij.. ga mij niet aansporen tot het slechte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Stap van je geloof af, problem solved. Kan je doen wat je wil en hoef je er niet eens slecht over te voelen of tovbe te doen ofzo.
Ik spoor je niet aan, ik zeg je alleen dat gene te volgen/doen wat al in je zit. Als je je ergens goed bij voelt is dat dan slecht? Waarom zou je je laten tegenhouden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer liefde voor Allah dan voor nepwimpers. Wel een sneaky bastard jij.. ga mij niet aansporen tot het slechte.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
Alles wat mij word verboden is met een geldige reden en als ik het niet er niet mee eens zou zijn dan zou ik geen moslim zijn neequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik spoor je niet aan, ik zeg je alleen dat gene te volgen/doen wat al in je zit. Als je je ergens goed bij voelt is dat dan slecht? Waarom zou je je laten tegenhouden?
En als het dan slecht is, waarom heeft Allah je dat gevoel dan gegeven. Mensen martelen en shit![]()
Oh en begin me niet over ''verleidingen weerstaan'' enzo
Je liefde voor Allah > nepwimpers snap ik wel. Maar hoe zit het met de verhouding tussen Allah en je make-up?![]()
No offense btw, ieder zijn/haar ding
Wat heeft jouw vriendin met deze discussie te maken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 mensen die mij gavur/jood gaan noemen nu
Inbe4 sukkels die m'n vriendin bij deze discussie gaan betrekken
Gelukkig niksquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat heeft jouw vriendin met deze discussie te maken?
Waswas. Bij mij zegt die telkens dat ik jou moet slaan, maar ik luister ook niet. Wees sterk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
Limburg, daar hebben ze volgens mij nog zelfs geen 2g dekking.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je had zeker geen wifi/bereik onder die steen
Ik ga jou wel slaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waswas. Bij mij zegt die telkens dat ik jou moet slaan, maar ik luister ook niet. Wees sterk!
Ik hou mij niet zo veel bezig met andermans zaken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je had zeker geen wifi/bereik onder die steen
Ik heb 4G. Suck it.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Limburg, daar hebben ze volgens mij nog zelfs geen 2g dekking.
Weissman heeft een vriendin die volslank is, als ik dat zachtaardig verwoord. Zij struint ook op het FOK!-forum, maar ze komt niet in dit topic. Zij heeft met Weissman een open relatie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga jou wel slaan.
[..]
Ik hou mij niet zo veel bezig met andermans zaken.
Of doel je op. ''Maar een vriendin hebben is ook haram'' of iets in die trant. Anyways ik heb geen idee aangezien ik nog niet zo lang in dit topic zit.
Waar denk je dat de eerste 120 reacties in dit topic over gingquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef Crip het volgende:
Ik hou mij niet zo veel bezig met andermans zaken.
Of doel je op. ''Maar een vriendin hebben is ook haram'' of iets in die trant. Anyways ik heb geen idee aangezien ik nog niet zo lang in dit topic zit.
Weiss, even serieus trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waar denk je dat de eerste 120 reacties in dit topic over ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |