Weet je wat gruwelijk lekker is? Je neemt een Italiaanse baguette, je besmeert het royaal met pesto, je doet er stukken tonijn op, vervolgens zeer kleine blokjes tomaat en kleine schijfjes groene olijven en tot slot wat kaas over het geheel. Daarna in de tosti-apparaat en je likt je vingers er bij af. Bij ons op school verkopen ze dit en het is echt een aanrader.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:46 schreef Crip het volgende:
Ik heb honger en zin in broodje tonijn.
Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemand vraagt hoe het met mij gaat
Tonijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je wat gruwelijk lekker is? Je neemt een Italiaanse baguette, je besmeert het royaal met pesto, je doet er stukken tonijn op, vervolgens zeer kleine blokjes tomaat en kleine schijfjes groene olijven en tot slot wat kaas over het geheel. Daarna in de tosti-apparaat en je likt je vingers er bij af. Bij ons op school verkopen ze dit en het is echt een aanrader.
Ook goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu al stukken beter![]()
Met jou?
Hmm, combi van mayo en tonijn lijkt me niet heel lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tonijn
Mayo
Mosterd
Uitjes
Roeren
zout
Peper
Beetje meer roeren
Beetje olijven groene.
Broodje opwarmen. Smullen.
Lepeltje. Echt zo lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook goed.Heb vandaag geen verplichtingen als werk of school, dus heb ik mezelf een luierdag gegeven en ik ook even geen zin heb om thuis aan school te werken.
[..]
Hmm, combi van mayo en tonijn lijkt me niet heel lekker.
Insgelijks ja! Maar ik moet straks wel even aan de slag gaan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook goed.Heb vandaag geen verplichtingen als werk of school, dus heb ik mezelf een luierdag gegeven en ik ook even geen zin heb om thuis aan school te werken.
Succes met wat je gaat doen dan maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Insgelijks ja! Maar ik moet straks wel even aan de slag gaan maar.
Dank u wel, mijnheer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Succes met wat je gaat doen dan maar.
Niet meer fietsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef Stimorol- het volgende:
Klinker. Ik sterf vd pijn door t fietsen. Bekken doen zo'n zeer. Tips?
Klinkt heel lekker! yum.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet je wat gruwelijk lekker is? Je neemt een Italiaanse baguette, je besmeert het royaal met pesto, je doet er stukken tonijn op, vervolgens zeer kleine blokjes tomaat en kleine schijfjes groene olijven en tot slot wat kaas over het geheel. Daarna in de tosti-apparaat en je likt je vingers er bij af. Bij ons op school verkopen ze dit en het is echt een aanrader.
Nee. Een politiehond had me besnuffeld. Yeniden abdest almak zorunda kaldim. Ik moest opnieuw woedoe nemenquote:
Haar erbij betrekken =/= haar beledigen. Toegegeven je deed Haar nu niet beledigeb, maar eerder dus wel en het zag er naar uit dat het weer die kant op ging.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik doelde op dingen als dit:
[..]
Of is dit niet haar er bij betrekken?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee. Een politiehond had me besnuffeld. Yeniden abdest almak zorunda kaldim. Ik moest opnieuw woedoe nemen
Bus rijdt tot station. Moet daarna 30 m lopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tram, metro, bus, eventueel lopen.
Ik ben altijd whiteknight. Dat weet je toch onderhandquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is reeds gezegd. En omdat ik Weiss niet hoor zeg ik: zeg er wat van als je het niets vindt. Snap dat whiteknight gedoe van jou niet zo. Temeer omdat meerderen hier hun afkeer duidelijk maken. Afkeer wb Messy dus. Denk aan Triggershot. Dan hoor ik niemand.
Dat deed jij blijkbaar ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haar erbij betrekken =/= haar beledigen. Toegegeven je deed Haar nu niet beledigeb, maar eerder dus wel en het zag er naar uit dat het weer die kant op ging.
Quote de post waar ik haar beledig en geef uitleg hoe ik haar beledig. Zelfs al zou ik dat hebben gedaan, het voelt echt of jullie dat constant doen. Serieus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jij blijkbaar ook.
Hypocriet.
Dat heeft Che reeds gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Quote de post waar ik haar beledig en geef uitleg hoe ik haar beledig. Zelfs al zou ik dat hebben gedaan, het voelt echt of jullie dat constant doen. Serieus.
Okay. Ik ga geen discussie met je aan. Ik heb mezelf op die post verdedigd, heb kritiek uitgelegd en onderbouwd, doe ermee wat je wiltquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heeft Che reeds gedaan.
Jij mag eerst naar je eigen posts kijken. Alsof jij altijd zo charming bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |