abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136670606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
Ik wil heel erg graag eyelash extensions maar het is haram. :'(
:|W

Iets willen, maar niet (mogen) doen vanwege je geloof. Je zou het helemaal niet moeten willen. ;)
pi_136670764
Inbe4 mensen die mij gavur/jood gaan noemen nu :')

Inbe4 sukkels die m'n vriendin bij deze discussie gaan betrekken :')

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2014 17:05:17 ]
pi_136670904
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:56 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik spoor je niet aan, ik zeg je alleen dat gene te volgen/doen wat al in je zit. Als je je ergens goed bij voelt is dat dan slecht? Waarom zou je je laten tegenhouden?

En als het dan slecht is, waarom heeft Allah je dat gevoel dan gegeven. Mensen martelen en shit 8)7

Oh en begin me niet over ''verleidingen weerstaan'' enzo :')

Je liefde voor Allah > nepwimpers snap ik wel. Maar hoe zit het met de verhouding tussen Allah en je make-up? :*

No offense btw, ieder zijn/haar ding :)
Alles wat mij word verboden is met een geldige reden en als ik het niet er niet mee eens zou zijn dan zou ik geen moslim zijn nee :) Maar dat betekend niet dat ik soms nog de verleiding voel om het wel te doen.

Make-up is inderdaad ook haram. En een zonde van me, ben er mee aan het minderen. Maargoed dat ik het ene doe betekend niet dat ik het andere ook maar moet doen.
pi_136670920
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 mensen die mij gavur/jood gaan noemen nu :')

Inbe4 sukkels die m'n vriendin bij deze discussie gaan betrekken :')
Wat heeft jouw vriendin met deze discussie te maken?
pi_136670946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:07 schreef Crip het volgende:

[..]

Wat heeft jouw vriendin met deze discussie te maken?
Gelukkig niks :')
pi_136670981
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Gelukkig niks :')
Waarom in before dan? :')
pi_136671032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Crip het volgende:
Ik wil heel erg graag eyelash extensions maar het is haram. :'(
Waswas. Bij mij zegt die telkens dat ik jou moet slaan, maar ik luister ook niet. Wees sterk!
pi_136671045
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Crip het volgende:

[..]

Waarom in before dan? :')
Je had zeker geen wifi/bereik onder die steen :')
pi_136671058
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Limburg, daar hebben ze volgens mij nog zelfs geen 2g dekking.
pi_136671110
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Waswas. Bij mij zegt die telkens dat ik jou moet slaan, maar ik luister ook niet. Wees sterk!
Ik ga jou wel slaan.
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik hou mij niet zo veel bezig met andermans zaken. :')
Of doel je op. ''Maar een vriendin hebben is ook haram'' of iets in die trant. Anyways ik heb geen idee aangezien ik nog niet zo lang in dit topic zit. :*
pi_136671161
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Limburg, daar hebben ze volgens mij nog zelfs geen 2g dekking.
Ik heb 4G. Suck it. :6
pi_136671165
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik ga jou wel slaan.

[..]

Of doel je op. ''Maar een vriendin hebben is ook haram'' of iets in die trant. Anyways ik heb geen idee aangezien ik nog niet zo lang in dit topic zit. :*
Weissman heeft een vriendin die volslank is, als ik dat zachtaardig verwoord. Zij struint ook op het FOK!-forum, maar ze komt niet in dit topic. Zij heeft met Weissman een open relatie.

Dat dus
pi_136671169
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:13 schreef Crip het volgende:
Waar denk je dat de eerste 120 reacties in dit topic over ging _O-
pi_136671209
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Weiss, even serieus trouwens.

Vond je dit een belediging jegens jou of je vriendin:"Niet mans genoeg om 1 vrouw te handlen, moet zijn vrouw ook nog naar andere mannen gaan "
pi_136671259
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:14 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Weissman heeft een vriendin die volslank is, als ik dat zachtaardig verwoord. Zij struint ook op het FOK!-forum, maar ze komt niet in dit topic. Zij heeft met Weissman een open relatie.

Dat dus
Boeie, ik ben ook dik. Wat heeft dat nou weer ermee te maken, word hij daarom uitlachen?
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb het niet meegelezen. Zodra ik een ruzie zag stopte ik met lezen, ik hou daar niet van.
pi_136671291
Open relatie, ah apart. Doen best veel tegenwoordig.
pi_136671294
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Crip het volgende:

[..]

Boeie, ik ben ook dik. Wat heeft dat nou weer ermee te maken, word hij daarom uitlachen?

Het ging vooral om het amorele open-relatie. Dat zij dik is is een bijkomende factor waarmee gespot kan worden.
pi_136671311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Crip het volgende:

Make-up is inderdaad ook haram. En een zonde van me, ben er mee aan het minderen. Maargoed dat ik het ene doe betekend niet dat ik het andere ook maar moet doen.
Waarom bedek jij je haar eigenlijk? Oprechte vraag trouwens.
pi_136671312
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het ging vooral om het amorele open-relatie. Dat zij dik is is een bijkomende factor waarmee gespot kan worden.
Waarom word het dik zijn dan als eerste benadrukt?
pi_136671381
Met alle respect, maar jullie gaan er nog steeds mee door. Wellicht is het beter dit verder via DM te bespreken, mocht daar de behoefte voor zijn.
pi_136671432
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Waarom word het dik zijn dan als eerste benadrukt?
Mijn zin was niet chronologisch opgebouwd qua ernst. Het is duidelijk dat volgens Turkse normen en waarden hetgene wat Weiss doet, niet echt caiz is. Daarbij, hij valt vaak zelf mensen aan en ook islam, dus het is een normale reactie van deze mensen. Messy aanvallen is wat ik persoonlijk amoreel vind, los van wat zij doet, vooral omdat zij geen recht heeft om haarzelf zo te verdedigen.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Met alle respect, maar jullie gaan er nog steeds mee door. Wellicht is het beter dit verder via DM te bespreken, mocht daar de behoefte voor zijn.
Noted, ik zal er vanaf nu ook stil over zijn. Mensen mogen me gerust citeren, ik zal er niet in dit topic meer op reageren. Vragen kunnen per DM, tevens lieve woordjes ook.
pi_136671455
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:19 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Waarom bedek jij je haren eigenlijk? Oprechte vraag trouwens.
Waarom ik mijn haren bedek? Ik bedek mijn haren niet zomaar uit het niets natuurlijk ook niet omdat het van thuis uit moest ( mijn moeder was er nogal op tegen aan de ene kant btw). Ik was een tijd terug meer gaan praktiseren en begon steeds meer liefde voor de Islam te krijgen. Ik begon ook meer over de hijaab te lezen en kon me erin vinden. Eerste dag dat ik mijn hijab op had voelde ik me echt vrij, dichter bij god. Klinkt misschien cliché maar ik had een bepaalde rust gevonden en mannen behandelen je ook met meer respect en stappen niet snel op je af( niet dat ik daarvoor veel aangesproken werd). Voelt heel veilig voor me, maar ik ben nog niet waar ik wil zijn met mijn hijaab. Ik wil nog helemaal kappen met make-up bijvoorbeeld en een Ghimaar gaan dragen uiteindelijk. In sha Allah. (:
pi_136671498
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef Crip het volgende:

[..]

Alles wat mij word verboden is met een geldige reden en als ik het niet er niet mee eens zou zijn dan zou ik geen moslim zijn nee :) Maar dat betekend niet dat ik soms nog de verleiding voel om het wel te doen.

Waarom is make up verboden?
pi_136671563
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:23 schreef Crip het volgende:

[..]

Waarom ik mijn haren bedek? Ik bedek mijn haren niet zomaar uit het niets natuurlijk ook niet omdat het van thuis uit moest ( mijn moeder was er nogal op tegen aan de ene kant btw). Ik was een tijd terug meer gaan praktiseren en begon steeds meer liefde voor de Islam te krijgen. Ik begon ook meer over de hijaab te lezen en kon me erin vinden. Eerste dag dat ik mijn hijab op had voelde ik me echt vrij, dichter bij god. Klinkt misschien cliché maar ik had een bepaalde rust gevonden en mannen behandelen je ook met meer respect en stappen niet snel op je af( niet dat ik daarvoor veel aangesproken werd). Voelt heel veilig voor me, maar ik ben nog niet waar ik wil zijn met mijn hijaab. Ik wil nog helemaal kappen met make-up bijvoorbeeld en een Ghimaar gaan dragen uiteindelijk. In sha Allah. (:
Ghimaar?! Waarom in hemelsnaam. Waar staat dat dit beter is.
pi_136671564
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

:|W

Iets willen, maar niet (mogen) doen vanwege je geloof. Je zou het helemaal niet moeten willen. ;)
Je vergeet even dat moslims in de eerste plaats ook mensen zijn met al hun gebreken en dat zij ook beïnvloed worden door hun omgeving. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')