Ik kan hier wel mee leven. Misschien drie en vier omdraaien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor mij is de volgorde:
1. Down The Way
2. A Book Like This
3. The Memory Machine (Julia)
4. Broken Brights (Angus)
5. By The Horns (Julia)
6. Lady of the Sunshine (Angus)
Ik weet nooit welke ik leuker vind. Down The Way is fantastisch: langgerekte nummers, lome sfeer etc. Maar A Book Like This heeft een paar echt fantastische popnummers maar is minder een geheel. Ach, voor elke situatie zet ik een van de twee op. Wat betreft the best of the rest: Memory Machine -> By The Horns -> sunshine -> Broken brights. Julia > Angus maar Julia + Angus > Angus of Julia.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Voor mij is de volgorde:
1. Down The Way
2. A Book Like This
3. The Memory Machine (Julia)
4. Broken Brights (Angus)
5. By The Horns (Julia)
6. Lady of the Sunshine (Angus)
Klopt, maar deze band kende ik ook niet. Alleen van naam, regelmatig gezien bij bepaalde stands op de platenbeurs. Volgende keer toch eens wat beter bekijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Moody het volgende:
Tss... '90 Britpop was mijn eerste liefde op muziekgebied. Eerste grote concerten waren van Radiohead en Oasis. Veel geniale verwante bands ben ik pas leren kennen toen internet een algemeen goed werd, zoals bij vele hedendaagse muziekliefhebbers. Jij had de mazzel dat je ietsie ouder was in de '90 en wellicht (?) vaker bij platenzaken langs ging voor de laatste trends gok ik. Ik probeer veel in te halen
Leuk hèquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Een van de leukere ontdekkingen van dit jaar tot nu toe is hier toch wel Naive Set:
Maandag in De Melkweg, samen met Crystal Stilts.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk hè
En Ik koos ook dat nummer als leukste
Ik vond het bij de eerste keer luisteren een beetje standaard (indie)rockbandje. Maar ik zal het nog eens beter luisteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:47 schreef Gitaarmat het volgende:
Een van de leukere ontdekkingen van dit jaar tot nu toe is hier toch wel Naive Set:
In het indietopic klagen dat iets als standaard (indie)rockbandje klinkt... dan zou je toch juist juichend moeten zijn?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:21 schreef Felagund het volgende:
Ik vond het bij de eerste keer luisteren een beetje standaard (indie)rockbandje. Maar ik zal het nog eens beter luisteren.
Waarom? Ik wil juist een onderscheidend indierockbandje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:57 schreef ranja het volgende:
[..]
In het indietopic klagen dat iets als standaard (indie)rockbandje klinkt... dan zou je toch juist juichend moeten zijn?
Die wil ik niet starten.quote:
Ok... is net zoiets als ik in het zangeres-met-gitaar topic ga klagen dat iemand een meisje post dat op een gitaar speeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:58 schreef Felagund het volgende:
Waarom? Ik wil juist een onderscheidend indierockbandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |