Nee niet van drops... 80% maggie wrap 20% van mijzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:15 schreef CREADO het volgende:
[..]
NIce welk patroontje heb je genomenvan drops?
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vorig jaar ergens in de zomer maakte iemand hier Cotton uit de tekenfilm Oblivian Island. Ik besloot de film te zien en Cotton zelf te maken.
Ik begon er ook aan, maar al snel had ik ruzie met het pluisgaren...en gaf het op.
Afgelopen week had ik niets te doen en besloot hem toch maar eens af te maken
Cotton wil niet echt goed op de foto, maar hij is echt leuk en heel zacht
[ afbeelding ]
http://www.ravelry.com/pr(...)from-oblivion-island
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:44 schreef Dottey het volgende:
ik heb ook weer eens wat gemaakt![]()
[ afbeelding ]
het is een vestje die net onder de boobs stopt..
Heel goed gelukt, ik ben slecht met dat soort dingen...altijd te klein....of te groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
je zal (aan een kant) weer moeten minderen, neem ik aan, zodat de voet 'dicht' gemaakt wordt en je een kleiner rondje overhoudt dat uitmondt in het 'been'. wat is de beschrijving na die eerste toeren?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef ellencb het volgende:
@trui, dat klopt, het leek in eerste instantie ook goed te gaan. Maar daarna zou er dus een lange smallere poot aan moeten komen en dat lukt me dus niet. Ik dacht dus dat ik bij het begin al iets fout deed omdat ik zomaar wat deed bij het ' om de lossen haken'. Maar misschien zit de fout dan ergens anders.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
ik zal morgen even voor je gaan kijken
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
als je het niet nodig hebt, breng ik het gewoon weer terug
(als ik het vind natuurlijk)
Open je eigen Zeeman!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een aantal meer mensen die zoeken dus als je dan zsm iets kunt laten weten als je het hebt? Dan heb ik niet 500 bollen creme straks hehe (wel een levensvoorraad).
Die weten niet wat ze binnen krijgen (claimen ze) ik zou daar niet tegen kunnenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die weten niet wat ze binnen krijgen (claimen ze) ik zou daar niet tegen kunnen.
Als ik later groot ben haak ik alleen nog met stylecraft, dan kun je tenminste bestellen wanneer je wilt zonder gezeik![]()
inb4 gerda's met JE KUNT OOK BIJ DE WIBRA BESTELLEN *trauma*![]()
Valt ook tegen, bij echtstudio bv. zijn een aantal kleuren vaak op. Ook bij Deramores is lang niet altijd alles verkrijgbaar. Volgens mij moet Stylecraft nog even wennen aan zijn eigen succesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die weten niet wat ze binnen krijgen (claimen ze) ik zou daar niet tegen kunnen.
Als ik later groot ben haak ik alleen nog met stylecraft, dan kun je tenminste bestellen wanneer je wilt zonder gezeik![]()
inb4 gerda's met JE KUNT OOK BIJ DE WIBRA BESTELLEN *trauma*![]()
Ik kijk altijd bij woolwarehousequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:31 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Valt ook tegen, bij echtstudio bv. zijn een aantal kleuren vaak op. Ook bij Deramores is lang niet altijd alles verkrijgbaar. Volgens mij moet Stylecraft nog even wennen aan zijn eigen succes
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat is niet veel, dat zou ik meteen doen
Als je een groothandel vindt kan ik wel goedkoper bestellen denk ik. trouwens
Dan zou ik het als bedrijf gaan importeren. Ik heb het eens nagevraagd ivm het opstarten van een eigen wolshop (wat nu niet echt doorgaat vanwege startkapitaal haha). Je kan daar alleen maar in balen van 10 per kleur bestellen met een minimumbedrag van 1000 pond. Maar dan heb je wel een bol voor 1 pond, dat is dus iets van 1,20 in Euro's! weet alleen niet hoe het zit met verzendkosten dan, haha!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had uitgerekend wat het zou kosten (inclusief verzenden) als je van alle 59 stylecraft kleuren 10 bollen zou bestellen. Iets minder dan 1500 euro[ afbeelding ]
Dan is het maar 708 euro voor 590 bollen! Dus dan scheelt dat wel minimaal 500 euro want verzenden kost nooit 300 euroquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Dan zou ik het als bedrijf gaan importeren. Ik heb het eens nagevraagd ivm het opstarten van een eigen wolshop (wat nu niet echt doorgaat vanwege startkapitaal haha). Je kan daar alleen maar in balen van 10 per kleur bestellen met een minimumbedrag van 1000 pond. Maar dan heb je wel een bol voor 1 pond, dat is dus iets van 1,20 in Euro's! weet alleen niet hoe het zit met verzendkosten dan, haha!
Ja maar helaas hebben ze dus een minimumbedrag! (of een minimum orderaantal bollen, iig een van die twee was 1000)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het maar 708 euro voor 590 bollen! Dus dan scheelt dat wel minimaal 500 euro want verzenden kost nooit 300 euro
Ohquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ja maar helaas hebben ze dus een minimumbedrag! (of een minimum orderaantal bollen, iig een van die twee was 1000)
Ik heb een volvoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh
Hoeveel bollen wol zouden er in een twingo passen? Naar de UK rijden om het op te halen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt mij ook best geinig. Moet je wel de ruimte voor hebben though..Ik heb ruimte zat en ook personeel/kantoor en de hele rambam dus dat is eigenlijk niet zoveel werk om zoiets erbij op te startenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke webshop is dat! Mooie produkten
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt mij ook best geinig. Moet je wel de ruimte voor hebben though..WAAROM HEEFT ZE MUZIEK. ik klik dan vaak al wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja heb ik ook al eens wat van gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WAAROM HEEFT ZE MUZIEK. ik klik dan vaak al weg
En dan is het nog best onduidelijk om het uit te zetten, want het tekentje is heul klein. Ik ga niet zoeken maar op het kruisje rechtsboven rammenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heb ik ook al eens wat van gezegdIk heb mijn geluid meestal uit, dus hindert het me niet, maar is erg irritant idd..
Tja.. blijkbaar vinden haar klanten het wel prima, het zit er al jaren opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan is het nog best onduidelijk om het uit te zetten, want het tekentje is heul klein. Ik ga niet zoeken maar op het kruisje rechtsboven rammen. En het is marketingcommunicatie technisch ook niet verantwoord
Als ik dat zo mag zeggen dan is het denk ik wel een bepaald type persoon die daar dingen koopt, die zullen dat muziekje wel geweldig vinden denk ik jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. blijkbaar vinden haar klanten het wel prima, het zit er al jaren op
Zijn dr initialen DV? Da's een vriendin van mij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:41 schreef Mord_Sith het volgende:
Mag ik heel even jenken?
Ik word HELEMAAL getikt van al die Gerda's die zitten te zeuren om Nederlandse beschrijvingen van patronen. Al die groepen worden helemaal overspoeld met die shit.
Hebben ze het hele patroon uitgewerkt in het engels voor hun snuit, maar nee, het MOET nederlands zijn.
Doe eens moeite![]()
Oh haha, voor haar heb ik gisteren nog even snel een patroon vertaald.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zijn dr initialen DV? Da's een vriendin van mij.
Ah, was jij dat? Lief van je! Ik begin er niet meer aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:36 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Oh haha, voor haar heb ik gisteren nog even snel een patroon vertaald.
Ja ik was diegene die het zo in de comments heeft gegooidquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ah, was jij dat? Lief van je! Ik begin er niet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |