Hoe staat het er voor met je boek?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
Kssst Ets. Niet reageren. Doe het niet.
Dan kan natuurlijk. Ik doe eigenlijk altijd al normaal, dus welcome back vriendquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sorry man, gekkigheid is voorbij.
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hier serieus op moet ingaan of niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor met je boek?
Hahahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor met je boek?
Ja allang godverdommequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over Ezell. Of je haar al mee uit eten hebt genomen, houd je niet zo van de domme.
Serieus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hier serieus op moet ingaan of niet.
Oke. Nog steeds waar ik net gebleven was. Ik ga morgenochtend verder. Heb pas om 15:00 college.quote:
Fijn om te horen Etsu, fijn om te horen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Nog steeds waar ik net gebleven was. Ik ga morgenochtend verder. Heb pas om 15:00 college.
Bedankt voor je interesse.
Zeg dat je zijn bloed wilt drinkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
Ik zit weer even op hot or not
[..]
Sounds like a plan!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn laptopaccu is leeg. Wellicht tot later mis mij niet meer dan ik jullie zou missen.
Ik onthoud dit en zal je slaan, mits nodigquote:
Gefeliciteerd met je verjaardag sof!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Maarja, ik heb nog 20 andere boeken die ik nog niet open heb geslagen, dus moet wel even vaart maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Fijn om te horen Etsu, fijn om te horen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeg dat je zijn bloed wilt drinken
moest jij niet 100 pagina's lezen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maarja, ik heb nog 20 andere boeken die ik nog niet open heb geslagen, dus moet wel even vaart maken.
Noorwegen ook wel ja. Nederland is nogal uniek in zijn soort, geen bergen maar wel een koud klimaat. Daarom is schaatsen hier populair en zijn ze in Duitsland, Scandinavië, Oostenrijk, Zwitserland etc. veel meer geïnteresseerd in skiën.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Noorwegen toch ook wel? En ik las dat de VS tot aan deze OS de meeste gouden medailles ooit hadden met schaatsen op de OS
Waarom zet je mijn naam online?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij heet niet zo.quote:
Van 1 boek, ja. Heb er al 75 gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
moest jij niet 100 pagina's lezen?
Skiën is ook spectaculairderquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Noorwegen ook wel ja. Nederland is nogal uniek in zijn soort, geen bergen maar wel een koud klimaat. Daarom is schaatsen hier populair en zijn ze in Duitsland, Scandinavië, Oostenrijk, Zwitserland etc. veel meer geïnteresseerd in skiën.
jij zit toch op hot or not om vervolgens raar te doen als iemand je nummer vraagt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Lees die andere 25 dan ffquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van 1 boek, ja. Heb er al 75 gehad.
Aha! Nooit zo bij stilgestaan eigenlijk. Dacht dat het in de VS en Canda ook best groot wasquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Noorwegen ook wel ja. Nederland is nogal uniek in zijn soort, geen bergen maar wel een koud klimaat. Daarom is schaatsen hier populair en zijn ze in Duitsland, Scandinavië, Oostenrijk, Zwitserland etc. veel meer geïnteresseerd in skiën.
Nee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij zit toch op hot or not om vervolgens raar te doen als iemand je nummer vraagt?
Nog nooit gedaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Skiën is ook spectaculairder
Vrouwen houden toch van mannen die weten wat ze willen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, nu zit ik aan alcohol. Morgenochtend die andere 25 en dan colleges en morgenavond weer een ander boek erbij pakken.quote:
schaam jequote:
Ik moet zeggen dat het me best leuk lijkt om een keer te proberen, een weekje wintersportquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
schaam je
Ik heb een aantal jaar geleden van die mini ski's aangeschaftheerlijk cruisen zonder stokken en beetje springen enzo
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat je een vampier bent natuurlijk
Zeker doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het me best leuk lijkt om een keer te proberen, een weekje wintersport
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |