Nee, dat begreep ik niet, sorryquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misquote begrijp jij ook wel gekkerd.
Such boringquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga weer normaal doen.
Ja echt waar.
Ik word later nooit zo, hoop ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die mensen
Mijn ex was ook zo. En ik ging daar maar een beetje in mee. Achteraf haat ik dat.
Hoe staat het er voor met je boek?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Etsu het volgende:
Kssst Ets. Niet reageren. Doe het niet.
Dan kan natuurlijk. Ik doe eigenlijk altijd al normaal, dus welcome back vriendquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sorry man, gekkigheid is voorbij.
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hier serieus op moet ingaan of niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor met je boek?
Hahahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe staat het er voor met je boek?
Ja allang godverdommequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Over Ezell. Of je haar al mee uit eten hebt genomen, houd je niet zo van de domme.
Serieus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik hier serieus op moet ingaan of niet.
Oke. Nog steeds waar ik net gebleven was. Ik ga morgenochtend verder. Heb pas om 15:00 college.quote:
Fijn om te horen Etsu, fijn om te horen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke. Nog steeds waar ik net gebleven was. Ik ga morgenochtend verder. Heb pas om 15:00 college.
Bedankt voor je interesse.
Zeg dat je zijn bloed wilt drinkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
Ik zit weer even op hot or not
[..]
Sounds like a plan!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn laptopaccu is leeg. Wellicht tot later mis mij niet meer dan ik jullie zou missen.
Ik onthoud dit en zal je slaan, mits nodigquote:
Gefeliciteerd met je verjaardag sof!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
Ik zit weer even op hot or not
[..]
Maarja, ik heb nog 20 andere boeken die ik nog niet open heb geslagen, dus moet wel even vaart maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Fijn om te horen Etsu, fijn om te horen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeg dat je zijn bloed wilt drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |