Moet zeggen dat ik het standaard email programma niet altijd even goed vind reageren. Soms lijkt het wat traag met binnenhalen van mailquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Smooth, overzichtelijk, snel, mooi.
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik durf je niet aan te spreken op fb, mag dat?
JAAAAquote:
Waar komt dit ineens vandaan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het standaard email programma niet altijd even goed vind reageren. Soms lijkt het wat traag met binnenhalen van mail
Daarom het enige irritanten was dat dat mens altijd overal meer naar toe moest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me daar ook nooit zorgen over maken, is niet mijn vriendin.
Waar mijn opmerking 'ineens' vandaan komt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar komt dit ineens vandaan?
En is Sof nou wel berekenbaar of niet? Het KNMI wil doen vermoeden dat het weer juist wel berekenbaar is daar waar ik het juist als onberekenbaar zou omschrijven
#Durftevragen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen met een Mac: koop AirMail, tof emailprogramma. Is maar 1,79, no biggie
Ken alleen dat nummerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vind je die leuk? Zijn album is wel tof.
Doe het dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd.
Volgens mij zouden we beste vriendinnen kunnen worden.
Komt alleen maar omdat Nederland het enige land is met een schaatscultuur.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:26 schreef Stuart het volgende:
Toch wel knap, hoe Nederland presteert op de OS
Die mensenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom het enige irritanten was dat dat mens altijd overal meer naar toe moest.
En het is geen ara, die lebbert hem gewoon af waar je bijstaat.
Waarom weet je dat niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe het dan.
En dat weet ik niet.
Misquote begrijp jij ook wel gekkerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar mijn opmerking 'ineens' vandaan komt?
[..]
Noorwegen toch ook wel? En ik las dat de VS tot aan deze OS de meeste gouden medailles ooit hadden met schaatsen op de OSquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Komt alleen maar omdat Nederland het enige land is met een schaatscultuur.
Beste nummer van het album wel. Misschien ken je Bound 2 ook wel met Kim Kardashian in de video.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beste nummer van het album wel. Misschien ken je Bound 2 ook wel met Kim Kardashian in de video.
Op die motor?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beste nummer van het album wel. Misschien ken je Bound 2 ook wel met Kim Kardashian in de video.
Je weet het nooit met jou.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op die motor?
Ik vind rap best wel wat hebben, maar wat een gedrocht is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |