Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Waarom? De OP is zoals deze al honderden delen is. Gewoon dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, de OP is weg.
Hiertegen moet opgetreden worden.
Nou ja, misschien komt het nog. Ooit, hopelijkquote:
''ooit''quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien komt het nog. Ooit, hopelijk
hoeveel staat groningen? ik heb geen zin om een nieuw tabblad te openen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft mijn vraag wel volledig gekaapt. Het is dat ze jarig is.
geilquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch?
Oke... dan moet ik het maar doen
That's what she said
Ik zeg toch niets over jouquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''ooit''
Ik ben fcking awesome
1-0 nog altijd. Volledig terecht. Twente begint wel meer te komen maar Mokthar is scheef.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel staat groningen? ik heb geen zin om een nieuw tabblad te openen.
Hahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
hardlopen in je t-shirtje is niet aan te raden met dit weer
volgens mij moeten mijn armen er af
Laten bezorgenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik loop nu in de regen naar de AH voor alcohol.
Einde bericht.
Doen ze zo laat niet meteen.quote:
Is dat zo? Hier loopt het geloof ik van 7am tot 11pmquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen ze zo laat niet meteen.
Thank you my dearquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
ach
Stu is de laatste tijd aardig
ik heb mijn fles amaretto weer gevondenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik loop nu in de regen naar de AH voor alcohol.
Einde bericht.
Jij hebt ook echt nooit college he, of is dit gewoon een uiting van alcoholisme?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb mijn fles amaretto weer gevonden
ik drink met je mee vanavond
Toch nog wel opgehaald, of wonen ze daar echt te ver voor?quote:
Uurtje rijden. We vieren verjaardagen niet op de dag zelfquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt nooit college he, of is dit gewoon een uiting van alcoholisme?
[..]
Toch nog wel opgehaald, of wonen ze daar echt te ver voor?
En ook jammer dat Toto hier bijna niet meer postquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:13 schreef Stuart het volgende:
Voelt toch altijd een beetje leeg hier zonder Ess
Ah. Nou ja. Als het 20 minuten rijden was hoefde het natuurlijk niet per se als verjaardag door te gaan los van de aanleiding.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Uurtje rijden. We vieren verjaardagen niet op de dag zelf
Misschien moet jij dan ook maar verhuizen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ook jammer dat Toto hier bijna niet meer post
Waarom zou ik verhuizen? Ik post hier al jaren en ga echt niet weg omdat iemand even geen zin heeft om te posten. Overigens begrijp ik jou sowieso niet helemaal, wat heb ik jou misdaan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan ook maar verhuizen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:13 schreef Stuart het volgende:
Voelt toch altijd een beetje leeg hier zonder Ess
Vlakbij Utrechtquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Nou ja. Als het 20 minuten rijden was hoefde het natuurlijk niet per se als verjaardag door te gaan los van de aanleiding.
Maar richting randstad?
Ooh gewoonquote:
In Indonesië? Maar dat zijn wel de mooie persoonlijke cadeausquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Vlakbij Utrecht
Hij heeft een document met dagboekstukken van heel zijn levenoorlog meegemaakt, in dienst geweest
hij stuurt het naar me op
Dat soort verhalen zijn altijd tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh gewoon
Hij vertelde net aan de telefoon hoe hij mijn oma mee uit vroeg enzo, schattig
Weet niet waar hij heen ging toen hij in dienst was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In Indonesië? Maar dat zijn wel de mooie persoonlijke cadeausDie generatie heeft over het algemeen ook een perfect handschrift door de andere basisschool mentaliteit dus makkelijk te lezen
Zo schattigquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat soort verhalen zijn altijd tof.
Oudjes die hand in hand lopen ook. Vaak al decennia bij elkaar enzo
Mijn best vriend op de middelbare school heeft ook met een tokkie. Ik snap het niet helemaal, maar ja hij is heel gelukkig met haar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef badschaap het volgende:
de nieuwe vriendin van een maatje van mij is 100% tokkie
Mijn opa wel. Sprak zelfs nog Indonesisch na al die jaren. Vond ik altijd wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet niet waar hij heen ging toen hij in dienst was.
Ik kan me daar ook nooit zorgen over maken, is niet mijn vriendin.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn best vriend op de middelbare school heeft ook met een tokkie. Ik snap het niet helemaal, maar ja hij is heel gelukkig met haar.
Ja.quote:
Gezellig zulke mensenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef badschaap het volgende:
de nieuwe vriendin van een maatje van mij is 100% tokkie
Wat is er zo tof aan danquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen met een Mac: koop AirMail, tof emailprogramma. Is maar 1,79, no biggie
Smooth, overzichtelijk, snel, mooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |