Welkom in het GRTD Slowchat topic.quote:
Waarom? De OP is zoals deze al honderden delen is. Gewoon dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
Tjacka, de OP is weg.
Hiertegen moet opgetreden worden.
Nou ja, misschien komt het nog. Ooit, hopelijkquote:
''ooit''quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien komt het nog. Ooit, hopelijk
hoeveel staat groningen? ik heb geen zin om een nieuw tabblad te openen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Sof heeft mijn vraag wel volledig gekaapt. Het is dat ze jarig is.
geilquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch?
Oke... dan moet ik het maar doen
That's what she said
Ik zeg toch niets over jouquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''ooit''
Ik ben fcking awesome
1-0 nog altijd. Volledig terecht. Twente begint wel meer te komen maar Mokthar is scheef.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel staat groningen? ik heb geen zin om een nieuw tabblad te openen.
Hahahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Typisch het volgende:
hardlopen in je t-shirtje is niet aan te raden met dit weer
volgens mij moeten mijn armen er af
Laten bezorgenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik loop nu in de regen naar de AH voor alcohol.
Einde bericht.
Doen ze zo laat niet meteen.quote:
Is dat zo? Hier loopt het geloof ik van 7am tot 11pmquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen ze zo laat niet meteen.
Thank you my dearquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
ach
Stu is de laatste tijd aardig
ik heb mijn fles amaretto weer gevondenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik loop nu in de regen naar de AH voor alcohol.
Einde bericht.
Jij hebt ook echt nooit college he, of is dit gewoon een uiting van alcoholisme?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb mijn fles amaretto weer gevonden
ik drink met je mee vanavond
Toch nog wel opgehaald, of wonen ze daar echt te ver voor?quote:
Uurtje rijden. We vieren verjaardagen niet op de dag zelfquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt nooit college he, of is dit gewoon een uiting van alcoholisme?
[..]
Toch nog wel opgehaald, of wonen ze daar echt te ver voor?
En ook jammer dat Toto hier bijna niet meer postquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:13 schreef Stuart het volgende:
Voelt toch altijd een beetje leeg hier zonder Ess
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |