Als ze het bordje missen wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gebruikelijk bij dit onderdeel?
Er zijn ook nog World Cupsquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op WK's 1x gebeurd zover ik zag, in 5 jaar
Dat snap ik, maar WK's zijn een betere vergelijking over het algemeenquote:
Uiteraard heeft ze wel een punt. Maar vier jaar geleden had zij het beste materiaal. En als je het hele seizoen nauwelijks wint van de ander. Kun je ook wat realistischer zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoewel ik geen Hüfner fan ben, heeft ze wel een aantal valide punten. Dat zij als enige niet van het materiaal van Hackl mag profiteren plus dat ze haar persoonlijke trainer er uitgegooid hebben getuigt niet echt van fairplay.
Mooi voor de juryverdeling. Ik doe het eindbordje welquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Hoe het overigens ook kan: Tijdens de laatste World Cup zat (volgens mij) Zöggeler klaar, maar waar ze normaal zo heen en weer gaan voor de start deed hij dat iets te ver en opende hij het poortje al waardoor hij dus een seconde of 2 te vroeg "weg" was
Opletten dus!
Pfff, bij het zwemmen mag je gewoon vrij bewegenquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Hoe het overigens ook kan: Tijdens de laatste World Cup zat (volgens mij) Zöggeler klaar, maar waar ze normaal zo heen en weer gaan voor de start deed hij dat iets te ver en opende hij het poortje al waardoor hij dus een seconde of 2 te vroeg "weg" was
Opletten dus!
Mag je ook op het blok springen ja?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, bij het zwemmen mag je gewoon vrij bewegen
Oh ja hoor, als je denkt dat dat helpt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag je ook op het blok springen ja?
Ja bij het rodelen dus ook, maar je moet bij dat heen en weer glijden gewoon oppassen dat je niet te ver glijdtquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Pfff, bij het zwemmen mag je gewoon vrij bewegen
Spannung und sensationquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja bij het rodelen dus ook, maar je moet bij dat heen en weer glijden gewoon oppassen dat je niet te ver glijdt
Hoewel ik hier helemaal niet zo'n poortje zie waar je dan al doorheen kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en je moet ook zo laat mogelijk omhoog komen, want als je dat direct na de bocht al doet kost het natuurlijk ook weer enorm veel tijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me nog best moeilijk, dat bordje raken
Ik zit nog midden in mijn Duits cursusquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:25 schreef Redefine het volgende:
Er verfehlt das Zeichen. Sie werden disqualifiziert!![]()
Sorry ben alvast aan het voorbereiden op het commentaar
Kay Anker?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen lees ik de Donald Duck.
Raad eens wie de abonnee van de week is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |