Komt dat dagelijks of wekelijks?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, straks ook even doen. Heb geloof ik sinds halverwege vorige week niet meer gekeken.
Zo ongeveer vanaf de vorige keer dat jij er hier iets over zei dus
Dan boeit het je blijkbaar niet en zou ik lekker niet meer kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, straks ook even doen. Heb geloof ik sinds halverwege vorige week niet meer gekeken.
Zo ongeveer vanaf de vorige keer dat jij er hier iets over zei dus
Is wel leuk om een beetje te kijken, maar niet religieusquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan boeit het je blijkbaar niet en zou ik lekker niet meer kijken
Dagelijks, maar niet in het weekend geloof ik. Behalve de livestreams, die zijn 24/7 als ik het in het subforum goed heb gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Komt dat dagelijks of wekelijks?
En je moet nog anderhalve week terugkijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dagelijks, maar niet in het weekend geloof ik. Behalve de livestreams, die zijn 24/7 als ik het in het subforum goed heb gezien.
Ik zie net dat ik minder heb gemist dan gedacht, vrijdag geloof ik de laatste aflevering gezien. Kom er ook net pas achter dat het woensdag is en niet vrijdagquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En je moet nog anderhalve week terugkijken
Dat wordt een volgepropt weekendje.
Soort GTST, als je een half jaar niet kijkt, haak je gewoon weer aanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik minder heb gemist dan gedacht, vrijdag geloof ik de laatste aflevering gezien. Kom er ook net pas achter dat het woensdag is en niet vrijdag
Maar als ik een week mis kijk ik ook niet helemaal terug hoor
Jaaquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PPC daalt harder dan NMC op het moment, aangezien het verschil nog maar 0.1 is.
Mooi zo.
Ik 5.5 en 5.4quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jaawaarom deze: ik zit zit nog met die zooi aangekocht op 5.1
Oprah zegt dat je na 22:00uur niets meer moet eten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb honger gekregen door die Noodles.![]()
Nu heb ik trek in pannenkoeken met spek en stroop en in pannenkoeken met vanillesuiker. Heb alles in huis maar geen zin om te maken.
Pannenkoekenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik heb honger gekregen door die Noodles.![]()
Nu heb ik trek in pannenkoeken met spek en stroop en in pannenkoeken met vanillesuiker. Heb alles in huis maar geen zin om te maken.
Oprah zou voor de gein eens ploegendiensten gaan werkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oprah zegt dat je na 22:00uur niets meer moet eten.
Is een pannenkoekenpan ongeveer hetzelfde als een koekenpannenkoek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Heb er niet voor niets een speciale pan voor
Mailtje sturen of ze een weekje wil ruilen, wie niet waagt wie niet wint.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oprah zou voor de gein eens ploegendiensten gaan werken![]()
Oh no wat doet je vriendin je aanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oprah zegt dat je na 22:00uur niets meer moet eten.
Ik maak ze morgen wel. Zal nu wel gewoon een Amerikaanse TostiCoin minen, dus wel met een pan en niet in het tostidingquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pannenkoeken
Heb er niet voor niets een speciale pan voor
pannenkoekenkoekenpanquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is een pannenkoekenpan ongeveer hetzelfde als een koekenpannenkoek?
Lekker, uit de pan is altijd beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh no wat doet je vriendin je aanOprah
[..]
Ik maak ze morgen wel. Zal nu wel gewoon een Amerikaanse TostiCoin minen, dus wel met een pan en niet in het tostidingdat zijn Europese Tosticoins
Ik wou net zeggen jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:11 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij heeft zelf zat na 22.00uur naar binnen geschoven. Enne, komt die nog op tv dan? Al jaren niet meer toch?
napnekeoknekeoknennapquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leuk woord voor in het galgjetopic.
Je bent zelf een galgjetopicquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Leuk woord voor in het galgjetopic.
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen jaen volgens mij is ze al een tijdje gestopt
Hey dat is mijn tekstquote:
Houdoeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 februari 2014 02:14 schreef edcetera het volgende:
Dames/Heren, ik ga even voor een paar uurtjes mijn eigen Netvliesflix creeren
Truste/houdoe
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.
[ afbeelding ]
Houtschroefquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:14 schreef edcetera het volgende:
Dames/Heren, ik ga even voor een paar uurtjes mijn eigen Netvliesflix creeren
Truste/houdoe
Je was te langzaamquote:
En datquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
inb4: je bent zelf een mijn tekst
tvquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:34 schreef roislecxe het volgende:
Film afgelopen jammer zeg. Gelijk van die domme snollen op tv![]()
Als het nou op Talpa kwam en gepresenteerd werd door Gerard Joling zou je wel elke dag kijkenquote:
Ja, Gerard Jolingquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het nou op Talpa kwam en gepresenteerd werd door Gerard Joling zou je wel elke dag kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |