Ik zie gewoon erg veel overeenkomst met dit draadjequote:Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef mesaana het volgende:
Ik denk dat de kans niet zo heel groot is dat ze als platform omvallen. Maar zeker weten doe je dat natuurlijk niet!
Die topic ook wel eens gelezen ja, eng was dat leek veel op dit topic namelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:50 schreef BartNH het volgende:
[..]
Ik zie gewoon erg veel overeenkomst met dit draadje
WGR / BOOBER Fan topic (investeerders kant)
Bovendien heb ik er moeite mee om losers nog verder in de problemen te brengen met onverantwoorde leningen. Het platform is me iets te veel op die losers gericht en te weinig verantwoorde leners zoals GvE bijvoorbeeld wel is. Maar inderdaad kan je rendement bij isePankur wel behoorlijk oplopen.
brrrrquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:21 schreef Kirov het volgende:
Zit er ook iemand in dat Herbalife project op GvE?
http://daskapital.nl/2014/03/piramidespel_herbalife_eindeli.html
Er staat nu een nieuwe op, maar niet super aantrekkelijk (5-B-60-7%)quote:
Ik begrijp het wel als mvo je doel is met investeren, maar anders. Neuh.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:56 schreef BartNH het volgende:
Maar er staat wel bij dat het duurzaam is en MVO en zo.![]()
Het loopt dus inderdaad nog vol ook met best wel een matige status, weinig rente en langer periode. Ik snap daar nix van. Ik doe dus niet mee.
Edit: Leuke bedankbrief van Monkytown Helmond!
Dat is idd leuk als ze doen ja! Voor velen is het ook wel een soort van ''droom'' en daar heb je wel aan meegeholpen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:56 schreef BartNH het volgende:
Edit: Leuke bedankbrief van Monkytown Helmond!
Ik heb hier ook in geïnvesteerd. Ik heb m'n gegevens (nog) niet gestuurd. Ik twijfel nog of ik dit moet doen. Maar zonder dat weet ik niet wat de aanbieding is. Ik woon aan de andere kant v/h land, en de kans dat ik van die aanbieding gebruik maak is daarom denk ik wat minder. En direct m'n gegevens achterlaten....quote:Op maandag 10 maart 2014 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
Zitten hier mensen die geinvesteerd hebben in Canal Residence Hotel? Mailtje binnen met eventueel korting.
Nog niet gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:20 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Ik heb hier ook in geïnvesteerd. Ik heb m'n gegevens (nog) niet gestuurd. Ik twijfel nog of ik dit moet doen. Maar zonder dat weet ik niet wat de aanbieding is. Ik woon aan de andere kant v/h land, en de kans dat ik van die aanbieding gebruik maak is daarom denk ik wat minder. En direct m'n gegevens achterlaten....
Wat stond er in hun reactie nadat je je aangemeld had?
Ik wil me wel aanmelden als 37e, maar ik kan je nog geen pm sturen, omdat ik hier nog niet genoeg gepost heb. Wil jij mij een pm sturen zodat ik daar op kan reageren?quote:
Donequote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:37 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Ik wil me wel aanmelden als 37e, maar ik kan je nog geen pm sturen, omdat ik hier nog niet genoeg gepost heb. Wil jij mij een pm sturen zodat ik daar op kan reageren?
Heb je al Crowdfund dingen lopen?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:37 schreef pamelala het volgende:
Wil je mij ook even pm'en? Wil ook graag op die lijst als dat mag :-)
Ik zie het, je hebt je 8 jaar geleden geregistreerd en pas 6 keer gepostquote:Op zondag 16 maart 2014 21:32 schreef pamelala het volgende:
Ben toch meer van het meelezen en héél af en toe wat posten :-p
Ja, ik heb me recentelijk ingeschreven voor 3 projecten. Sommige projecten vind ik erg interessant!
Bedankt voor je reactie. Maar,quote:
Werkt het inderdaad toch andersquote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef crowd_funder het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Maar,
Ik dacht dat ik mocht replyen. Maar dat mag ook pas na een x aantal reacties.
Misschien moet ik deze reactie 5 keer neerzetten, dan is het probleem opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |