http://www.faillissements(...)abyspeciaalzaak.aspxquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef bachu5 het volgende:
[..]
Neeneenee. Dat is precies waarom ik voorzichtig wilde zijn met namen noemen. Het is/was Be-dazzled.
tja. juist door zo onduidelijk te zijn veroorzaak je dit soort dingen. Er waren niet al teveel babygedoe geweest natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef bachu5 het volgende:
[..]
Neeneenee. Dat is precies waarom ik voorzichtig wilde zijn met namen noemen. Het is/was Be-dazzled.
Ja, maar ik kan het project op GvE niet vinden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:24 schreef nikao het volgende:
[..]
http://www.faillissements(...)abyspeciaalzaak.aspx
inderdaad failliet
Er is niks geheims aan, dus je kunt het beter gewoon zeggen om verwarring te voorkomenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:11 schreef bachu5 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zie alleen mijn dreumes daar als baby speciaalzaak?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het project op GvE niet vinden.
Hele project zegt mij ook niks, en ook Google vind geen hits op de combinatie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het project op GvE niet vinden.
Uit het verslag blijkt dat de v.o.f., de B.V. en de vennoten allemaal failliet zijn - alleen van meneer Kraak moet nog blijken of zijn faillissementsaanvraag wordt gehonoreerd.quote:Via "geldvoorelkaar" verkreeg de v.o.f. een bedrijfsfinanciering van euro 50.000,-. Deze financier beschikt niet over zakelijke zekerheden (wel over een borgstelling van de heer Kraak).
Goed gevonden!quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef k_man het volgende:
Oh wacht, in het faillissementsverslag staat er wel iets over.
[..]
Uit het verslag blijkt dat de v.o.f., de B.V. en de vennoten allemaal failliet zijn - alleen van meneer Kraak moet nog blijken of zijn faillissementsaanvraag wordt gehonoreerd.
Kortom: daar valt nergens meer iets te halen.
Ja precies, want ik zie geen projectpagina (meer) op GvE?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben wel benieuwd naar een reactie van GvE en de mensen die er geld in hadden zitten.
Ook wel interessant om te weten wat voor een classificatie het project had en tot hoever de betalingen gedaan zijn.
Hmm, stukje vertrouwen wordt zo wel weggepoetst...quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:19 schreef bachu5 het volgende:
Nu snap ik dus wel hoe GVE er mee omgaat : gewoon wegpoetsen. Het was project 1885.
Classificatie: Equote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben wel benieuwd naar een reactie van GvE en de mensen die er geld in hadden zitten.
Ook wel interessant om te weten wat voor een classificatie het project had en tot hoever de betalingen gedaan zijn.
Liep dus 1,5 jaar ongeveer..quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:32 schreef Marquito het volgende:
[..]
Classificatie: E
Dit was de pagina: http://archive-nl.com/pag(...)project.aspx?id=1885
Behoorlijk....quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Hmm, stukje vertrouwen wordt zo wel weggepoetst...
Mjah, de vraag is of communicatie naar iedereen moet of juist naar de mensen die geinvesteerd hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Behoorlijk....
Maar ik geef ze nog even voordeel van de twijfel, geen idee of de investeerders wel goed geinformeerd zijn namelijk. Verwacht wel een dezer dagen een nieuwsbericht.
Het is ansich niet erg dat er 2 failliet zijn, dat zegt niet direct dat je je geld kwijt bent. Maar de communicatie erover moet wel beter.
Ze hoeven van mij niet alles te communiceren, maar ik vind het wel kwalijk dat ze een compleet project wegpoetsen van de website terwijl de projecten die niet vollopen tot in de eeuwigheid in alle overzichtjes laten staan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef nikao het volgende:
[..]
Mjah, de vraag is of communicatie naar iedereen moet of juist naar de mensen die geinvesteerd hebben?
Naar iedereen, je kan en mag je informatie niet achterhouden. Dat is de doodsteek voor het platform. Zoals Martijn v Schelven zegt in een van de links, het is part of the game. Het is ook part of the game om hierover open te zijn. Je kan niet alleen jubelberichtjes van 25 miljoen enzo naar buiten brengen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:21 schreef nikao het volgende:
[..]
Mjah, de vraag is of communicatie naar iedereen moet of juist naar de mensen die geinvesteerd hebben?
Algemene berichtgeving moet naar iedereen in mijn ogen. Dat je daarna het project weghaalt van de site en de investeerders enkel benadert met details en afhandeling lijkt mij logisch.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij niet alles te communiceren, maar ik vind het wel kwalijk dat ze een compleet project wegpoetsen van de website terwijl de projecten die niet vollopen tot in de eeuwigheid in alle overzichtjes laten staan.
Ja ben ik mee eens. Het is not done natuurlijk om die projecten te verwijderen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Naar iedereen, je kan en mag je informatie niet achterhouden. Dat is de doodsteek voor het platform. Zoals Martijn v Schelven zegt in een van de links, het is part of the game. Het is ook part of the game om hierover open te zijn. Je kan niet alleen jubelberichtjes van 25 miljoen enzo naar buiten brengen.
Wat mij betreft niet, met name omdat je alleen de faillissementen gaat communiceren en je zo eigenlijk een negatieve beeldvorming creeert. Volgens jouw redenatie zouden we dan ook berichten moeten krijgen van ieder project dat succesvol is afgerond. Ik heb geen zin in tientallen e-mails van geldvoorelkaar met informatie over projecten waar ik niet in heb geīnvesteerd. Het maakt mij in principe niet uit dat ze geen algemene communicatie hierover uitsturen, ik vind het veel erger dat ze het proberen weg te poetsen door het project te verwijderen en niks hierover te vermeldenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Algemene berichtgeving moet naar iedereen in mijn ogen. Dat je daarna het project weghaalt van de site en de investeerders enkel benadert met details en afhandeling lijkt mij logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |