Ja hallo, nu maak je het natuurlijk een onmogelijke keuzequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als je mij wilt missen..zoveel melden we niet zeurpietje.. alleen NL
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, nu maak je het natuurlijk een onmogelijke keuze.
Dan moet je mij ook blokkerenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, nu maak je het natuurlijk een onmogelijke keuze.
Ik vind jullie nu niet lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind jullie nu niet lief!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopje sweet apple-thee?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind jullie nu niet lief!.
ik vind jou ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
life goes on.. be proud of yourself!
eet smakelijk bos !!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef Bos81 het volgende:
Pizza is bezorgd, dus ik ben even eten![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat ik OWS uit mijn AT had gegooid.
goed zo!!! niet dat je aan de ketting moet maar wel dat je hier blijftquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik blijf nog maar aan de ketting.
toch wel een sneeuwketting he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik blijf nog maar aan de ketting.
Goed zoquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, Frank wil de juiste sfeer creëren.
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:35 schreef roos85 het volgende:
Hier staat de saus voor de lasagne te pruttelen
Dat haal ik nietquote:
dat haal zelfs ik nu niet meerquote:
[ Bericht 10% gewijzigd door wel.o.k op 12-02-2014 19:51:18 ]nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat haal zelfs ik nu niet meer226 is het nieuwe 182SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
dat haal zelfs ik nu niet meerdat is rijbewijs en auto kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
en wmb nooit meer mogen rijdenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is rijbewijs en auto kwijt
Mwah. Dat ligt er wmb dan weer aan of het 's nachts op de A18 is, of overdag in een woonwijk.quote:
[..]
dat haal zelfs ik nu niet meerWel laag toerental voor zo'n snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En laag brandstof verbruik
Oh
sometimes i forgot what's up and what's down
deze kan echt sneller dan dan de fordquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is rijbewijs en auto kwijt
A28 om een uurtje of 5:30quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwah. Dat ligt er wmb dan weer aan of het 's nachts op de A18 is, of overdag in een woonwijk.
Ja goed hoor lekker rustig!!quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is maar 30 km verschil geloof je je het zelf![]()
Je kunt natuurlijk ook een foto hebben gemaakt met het contact aan![]()
centjesquote:
stuartquote:
JFquote:
Ja goed natuurlijk zoals altijd. We wilden nog richting jullie komen maar is er niet van gekomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
JF
hoe is het met LL en de kids?
ik herken jullie straks niet eens meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja goed natuurlijk zoals altijd. We wilden nog richting jullie komen maar is er niet van gekomen.
Nou ja binnenkort dan maar
Dan word het tijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik herken jullie straks niet eens meer
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dan word het tijd![]()
Nou ja Vaughn ken je sowieso niet
Ik heb het vermoeden dat het best wel eens een reďncarnatie van Sammers zou kunnen zijn..quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog net erin.
En wie de neuk is die nummer 3 nou weer?.
Oei,quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:27 schreef mriekz het volgende:
Nog een half uur... Dan ben ik jaaaarig!!
Kan ik me voorstellen,quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:38 schreef mriekz het volgende:
Ik mag dan 30 worden, maar ik vind het nog nčt zo leuk als toen ik 6 was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |