Als ik iets IRL voor je kan doen, laat het weten ok !quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Phaidra het volgende:
Dank jullie wel! Echt fijn om even mijn ei kwijt te kunnen hier.
Nog meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik iets IRL voor je kan doen, laat het weten ok !
Ja dat! Het is echt zielig, hij begint bijvoorbeeld al te piepen als iemand van de verpleging binnenkomt, hij is dan echt bangig. Meer verlatingsangst ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het zo sneu Phaidra. Sowieso op zijn leeftijd waarin hij waarschijnlijk heel goed weet dat er iets niet klopt en zich ook nog eens heel beroerd voelt maar nog net te klein om te snappen wat er aan de hand is.Maar gelukkig een lieve mama aan zijn zijde
Sterkte! Ook voor jou want dat ziekenhuis hangen en slapen is ook killing.
Kan je toch gewoon wassen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmorgen poepte Riley voor het eerst tijdens het verschonen. Gelukkig lag er een hydrofiele handdoek onder haar. Die heb ik maar weggegooid.
Ze heeft nog steeds koorts. En ik ben ook niet in orde. Dus maar weer slapen
Phaidra sterkte vannacht
Je weet toch niet hoeveel het was ? Als het nou echt echt echt ranzig is qua poep...dan had die hydrofiel luier bij mij ook in de container beland hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Troeta het volgende:
Gooien jullie kleren en rompers dan ook weg? En de bank, als er poep op komt?
Ik bedoel,het gaat er toch gewoon uit? Snap dat weg gooien niet,sorry.
Ja of de vlek moet er echt niet uitgaan, dan is het logisch.
Dentinox werkt iig niet en op de arm heeft ze ook nergens last van. Ik denk een beetje verlatingsangst. Maar overdag heeft ze nergens last van.quote:
Dat had J. ook, niets leek te helpenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:16 schreef Kyara het volgende:
J. wil de afgelopen nachten na een voeding niet meer slapen. Heel naar want dan gaat ze heel hard huilen. Bij ons op de arm is het weer goed maar is ze wel weer moe, bij ons in bed gaat ze spelen en stoeien, troosten in bed lukt niet want dan blijft ze huilen en wordt ook D wakker en die gaat dan ook huilen
Hopelijk is deze fase snel weer voorbij...
Ik ook niet, maar het bleek (bij toeval ontdekt) het enige te zijn waardoor ie wel gaat slapen. Ik moet af en toe m'n vingers in m'n oren stoppen, anders ga ik meehuilen. De max ligt bij mij op een kwartier hoor, en ga elke 5 minuten kijken, maar dat redt ie dus meestal nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Kyara het volgende:
MM, ik ben geen voorstander van laten huilen maar toen we gister op zoek gingen naar de dentinox beneden was het wel ineens stil.... D heeft volgens mij ook meer last van ons dan van J.
PE, wij hebben al een jaar een peuterbed voor M op zolder staan
haha oeps. Ik was duidelijk nog niet wakker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:26 schreef Phaidra het volgende:
Ongebroken nachten zouden juist fijn zijn Skoap!![]()
Fijn dat je vandaag weer tijd hebt voor Luc. Hoe vindt hij zijn nanny?
Voor je Iquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:54 schreef Phaidra het volgende:
Vannacht de hele tijd zonder zuurstof geslapen en dat is heel goed gegaan. De sonde is er nu ook uit en net ook lekker gegeten en gedronken. Conclusie: we mogen naar huis!!![]()
![]()
Zoë en Loj, wat rot voor jullie dat het slapen steeds zo moeizaam gaat.
Skoap fijn dat het klikt tussen Luc en Nanny! Maar ik kan me voorstellen dat het weggaan even moeilijk is. Hopelijk gaat het snel beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zoë23 op 14-02-2014 12:27:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kyara op 14-02-2014 17:19:15 (foto's toegevoegd) ]
die spreekt helaas 10 woorden Engels. Was niet de afspraak, maar ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
kan de nanny het dan niet vertalen Skoap ?![]()
Ik zag net dat de haartjes ook hetzelfde zitten. Ze deden ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Zo�23 het volgende:
Kyara
ze lijken echt enorm veel op elkaar. Lief zo knutselen voor Valentijn.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef Loj het volgende:
En Ow had vast een goede reden, want hij staat los!!! (Als hij niet op zit te letten )
Hoe is de nacht gegaan? Sliep ze nu wel in het ledikant?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:26 schreef Zo�23 het volgende:
We hebben vanmiddag S haar ledikant terug gezet. Ze sliep vanaf 14/15mnd in een peuterbed maar het omgooien van slaaprituelen helpt vaak wel. S slaapt bij oma en GO ook in een ledikant. Misschien dat het verwarrend is dat ze thuis dan een peuterbed heeft. (eerder had ze echt een afkeer van een ledikant ivm slechte associatie. Pas sinds okt vorig jr. slaap ze bij de GO en vanaf Januari bij oma)
We zullen zien..
Ik ben benieuwd! Het is ook leuk om samen met hem iets te doen. Fijn dat de nanny zo lief is maar het lijkt me ook wel lastig als je amper kunt communiceren. Kunnen jullie zelf ook een beetje je draai vinden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Skoap het volgende:
Maar ik zal binnenkort collega's eens of meer info vragen.
Ze snapten er niks van. Met M ging ik pas verven en knutselen nadat hij dat op het kdv had gedaan dus die had al wat meer ervaring. Scheelde een stuk qua verf happen en alles onder smerenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: Lief knutselen ! Hoezo merk je dat ze niet naar een KDV gaan ?
Fijn dat Riley weer helemaal in orde is. Jijzelf hopelijk ook snel. Gelukkig lekker kunnen slapen dusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:36 schreef Omentielvo het volgende:
Skoap klinkt als een hele leuke dag
Kleinzusje. Riley is weer helemaal in orde en vrolijk (op een paar dreumesdriftbuien na)
Met mij gaat het ook goed. Alleen mijn onderdruk doet zo'n pijn.
Hier lekker uitgeslapen tot 8 uur. We werden tegelijk wakker
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle, hopelijk gaat het beter met het kindje van de go? Op de arm slapen komt bij jou vast ook weer een keer.
Omen bij een dreumes horen ook echte dreumes buien idd. Soms al vanaf het eerste jaar. De mijne is nog lang geen 2 jaar en kan de woordjes "nee" en "mij" ( van mij) al inzetten als een echte peuter.
Zoë balen, dat het ledikant terugzetten niet hielp. Misschien toch een paar nachten de tijd geven? Dankzij jou nu in de apotheek een heleboel testers gehaald.
I en Cristel, diezo goed bezig zijn met kleuren.
Skoap, fijn van de wandeling en het bekijks. Hopelijk weet je via je collega's gauw wat er te doen is in dat centrum voor Luc.
Vanochtend kwam L's kdv vriendje spelen. Dat was echt dolle pret. L's roepen van de naam van zijn vriend toen we de deur open deden waren door het hele huis te horen. En toen zaten ze stralend naast elkaar in de schommelstoel. De ouders waren ooksuper aardig, dus echt voor herhaling vatbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijhoofd as ever![]()
Ja, dat is ook (deels?) zo. En nog niet helemaal fit, weinig afleiding omdat we nog veel thuis (moeten) zitten. Het helpt allemaal niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: ook misschien een reactie op alle gebeurtenissen van afgelopen week ?
Twinkle: Prachtig
Wat balen Zoequote:Op zondag 16 februari 2014 08:00 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Lief dat je t vraagt, het ging echt ruk. Om 22u wakker, toen viel ze snel weer in slaap toen papa naast dr ging zitten. Om 1:30 wakker.. Ik naast t bed. Half uur later..nogsteeds. Toen was ik er wel klaar mee. Koude vloer en zeer bekken. Toen kreeg S pap en wilde ze dicht tegen me aan liggen. 2:30 heb ik nog op de wekker gezien. Om 5u wakker, half7 wakker en uiteindelijk half8 echt wakker.
We maken dr smiddags na 1,5u wakker. Dat leek te helpen. Vaste bedtijd van 20u etc maar 't lijkt een paar dagen te werken en dan is het weer zoals 'altijd'
Vriend gaat eind feb weg, half mrt, begin april. Misschien dat ik t ritme dan om kan gooien als ik alleen ben.
Loj, Zijn julie nachten vanaf het begin zo geweest? Of ook goede periodes?
We zijn net terug gekomen... Ow ligt er net 5 min inquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Kyara het volgende:
Je moet weer op vakantie Loj, misschien slaapt ie daarna wel door.
Hier ging het slapen trouwens na een weekendje weg ook ineens slecht(er). Dan veranderd er iets en dan is het ineens pet. Na jullie weekendje weg dus geen verbetering? (ik weet niet wanneer jullie terug zijn gekomen?) Fijn dat Ow zich goed heeft gedragen! Was het leuk?
Balen Zoe dat het toch niet heeft gewerkt.
Eerder moest ik haar er altijd uithalen en sinds ze ziek is geweest (buikgriep) mag ik dr niet meer uit bed halen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Loj het volgende:
[..]
Wat balen Zoeje haalt haar er niet uit dus? Dat neem ik me hier regelmatig voor, maar dan is Ow helemaal over de rooie!
Ow sliep tussen de 3 en 6 maanden door, toen op vakantie geweest en vanaf dat moment was t dramatisch. Nu sinds een maand of vier is t afwisselend, sommige perioden goed, maar soms echt slecht. (Zoals nu weer ff...)
Trouwens ben verder niet bijgelezen, maar mag ik zeggen dat Ow voorbeeldig is geweest tijdens ons weekendje weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gisteren een leuke dag gehad. samen met mijn moeder en de hondjes naar de winkel gewandeld en op de terug weg stokken gegooid in de vijver die de honden gingen opvissen gestampt in de blubber waarbij de hond haar onderuit duwde zo in de modder. en eendjes gevoerd. ze word al zo groot. nog minder dan 3 maanden en ze is al 2!
FotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Komt allemaal wel goed inderdaad. zitten nog wat onzeker dingen aan te komen maar ook die komen we wel te boven. Ze houdt me echt op de been en laat me ondanks alles elke dag weer genieten. Ik lees hier nog bijna dagelijks maar heb vaak de energie niet om te reageren. plus dat mijn telefoon niet helemaal in orde is en ik dan een uur doe over ergens op te kunnen reageren haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Samdat klinkt alsof je op de goede weg bent!... zowel qua slaapjes als je gewicht. Knap hoor! Houd vol meid!
Toevallig dat C het ook heeft. wat gebeurt er als je wegloopt? Huilt ze dan? en in slaap voeden?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Xanteh het volgende:
Begrijp dat wel van je vriend Zoë, de laatste dagen moet ik in de avond ook een uur zitten voordat C slaapt. Mijn vriend zei al dat ik gewoon na 10 minuten weg moet gaan, maar ja. Moet je zelf ook aan wennen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag bij jullie.
C is nu helemaal into kleuren. Elke ochtend print ik een kleurplaat en dan gaat ze bij haar tafeltje staan kleuren, soms wel een uur lang
Lief van jequote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Xanteh het volgende:
Huilen. In de middag voed ik haar in slaap, in ons bed. Ik wil vanavond proberen niet langer dan 15 min te blijven zitten. Als C later in de avond een keer wakker wordt is een aai over de bol genoeg en dan gaat ze weer slapen, maar dat werkt niet bij S?
Dat slapen bij de GO, wat doen ze daar anders behalve weer in de ledikant? Of toen net als bij Kyara (volgens mij), huilen bij het wassen van de haren, maar toen oma het deed was alles goed. Misschien weet S dat ze bij jullie veel meer mag en dat de grenzen ruimer zijn. Zeg ook maar wat hoor, geen idee in hoeverre die kleintjes dit soort dingen door hebben of begrijpen.
Hey, en je doet het hartstikke goed hoorVoor jullie toch ook nog allemaal nieuw dat ouderschap!
Fokwetquote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef Xanteh het volgende:
Hah, fokwet hè. Die 2 sec gaan hier niet lukken. Ligt nu net te drinken. Misschien is het middagslaapje straks al over idd.
Beterschap met de kleine kuukske
Oei dat is wel echt vroeg jaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
Bij ons wordt het middagslaapje steeds langer. eerst was het 2 uur max, nu soms 3 uur ( enkel keertje langer). s avonds slaapt ze altijd voor 19.00 uur, zelfs als ze 16.00 uur wakker is. Maar de ochtenden zijn dramatisch vroeg. Al weken rond de 5.00 uur.
Iemand tips ?
Sam: Goed bezig ! maar is die melatonine wel ok voor zo'n kleintje ? Ik zou het niet durven.
Beterschap kuukske, overgeven is rot.
Zoe: geen middagslaapje .............. lijkt me erg wennen.
Rest:
Nee, gaat heel goed . Maar dan kan ze niet meer slapen omdat ze moet poepen.quote:
KDV op z'n vroegst donderdag, maar even naar buiten kan wel weer. Gewoon opletten dat we niet te veel op 1 dag plannenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:15 schreef kleinzusje het volgende:
Mag hij al weer naar buiten Phaidra ? en naar het KDV ?
Ik ga mn man vanmiddag ff opdracht geven om het bed in elkaar te zettenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:24 schreef Omentielvo het volgende:
Kleinzusje dat is een fijne nacht O
+
PureEvil het grote bed is dus een succes. Nu nog even slapen erin
Zoë klinkt als een goede nacht
Hier een smeltmomentje vanmorgen. Ik ging mijn schoenen aan doen en Riley hielp me daarbij.
Geen koudenhuis oid in de buurt? Google anders even op Falke anti slip sokken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:30 schreef mousemicky het volgende:
Voorlezen. J. heeft het geduld er nog niet voor. Alleen Nijntje op de boerderij kan op dit moment zijn aandacht houden, omdat ie dan kan voelen aan de schaapjes...
O, groot nieuws trouwens: HIJ KAN STAAN! Jawel, en ook zelf gaan staan, en tegen de bank aanklimmen en op z'n billen vallen. Eindelijk! We hebben het hem wat makkelijk gemaakt door even tijdelijk een kleed in de woonkamer te leggen, laminaat was erg glad, en dit werkt mooi anti-slip. Net zette ie ook al wat stapjes opzij.
Iemand trouwens een tip waar ik anti-slipsokken voor de mini kan krijgen? Hema heeft ze hier pas vanaf maat 30, en ik zoek 18-20 ofzo (hij heeft maat 12-18 maanden van de HEMA gewone sokken aan).
Ja preciesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:21 schreef Phaidra het volgende:
Zoë, die sprong is hier met 20 maanden geloof ik! Wat een boosheid kan er in zo'n ukkie zitten. Het is hier deels grenzen uittesten en deels dingen duidelijk willen maken terwijl dat nog niet goed lukt. Als hij in een driftbui zit dat is ook helemaal niets meer goed. Soms heb ik wel het gevoel dat we op onze tenen lopen, omdat echt alles een driftbui kan veroorzaken. Dan hebben wij geen flauw idee wat we nu weer fout hebben gedaan (in zijn ogen dus).
Hij trekt ook heel erg naar mij toe momenteel. Driftbui als papa hem wil helpen en dan mag ik het wel doen. Zo sneu voor mijn vriend.
Ja, ik twijfel ook nog of het een reactie is op de opname, maar ik denk echt dat dat niet het enige is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja precies
Herkenbaar dus.. Is dat nu al beter? Misschien voor jullie nu ook lastig om te peilen omdat hij ook in het ziekenhuis is geweest natuurlijk..maar duurde deze 'sprong' lang?
Gelukkig is ze nog wel vaak vrolijk en lekker zichzelf maar die boze momenten..pff
Bitterend
Bwuhhniet leuk om te lezen haha.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Kyara het volgende:
Er is eigenlijk niet zo heel veel te vertellen over mijn meisjes. Vooral D is de laatste dagen nogal gefrustreerd omdat ze wil staan maar ze weet niet zo goed hoe (gaan we weer....). J doet wel een poging maar het boeit haar nog niet zoveel. Ze kijkt het bij D af en doet het dan gewoon beter.
Hier heeft vriendlief het J. geleerd, en hij snapte t heel snel
En ik heb zojuist mijn wieg gekocht. Okey, het is een hele tijd geleden dat hij voor het laatst gebruikt is maar toch.... En nu ben ik mijn opbergplek ook kwijt....
Verkocht gok ik... Lastig momentje...
Oh, en we gaan aanstaand weekend een nachtje weg. Even een nacht doorslapen want dat is al heel lang geleden (eerst zwanger van M met 's nachts vaak wakker, toen M en toen hij -al heel snel- doorsliep was ik weer zwanger en dus veel wakker en daarna dus de meiden en die willen echt niet doorslapen). De oma's gaan hier thuis oppassen. Heel dubbel want ik kijk er ontzettend naar uit en ik zie er ook ontzettend tegenop....
Veel plezier!
C had ze in het bruinquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die zijn tof, J. heeft dezelfde in t zwart! (moest wel een beetje stoer he)
Neequote:Op woensdag 19 februari 2014 15:04 schreef PureEvil het volgende:
doet ie t? :
https://www.facebook.com/photo.php?v=593890754036448
Neuh, 't is lekker warm bovenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Leuk PE, heeft ze het trouwens niet koud?
Mijne is over paar dagen 14 maanden en nu rond de 9,5 kilo denk ik, rond de 78 cm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef becky27 het volgende:
Effe een vraagje, hoe zwaar zijn jullie kindjes bij 14 mnd. Isabal was gisteren 8.9 kilo en 77 cm.
Uit jouw beker?quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:13 schreef Olf het volgende:
Hoi! Ik val even met de deur in huis, maar hoop dat hier iemand een geniale tip voor me heeft.
Sinds begin dit jaar weigert dochter de fles. Sowieso was ze al geen ster qua tuit- en rietjesbeker maar dat was niet zo erg omdat we dan gewoon melk in de fles gaven. Het is nu zo dat ze max 100cc per dag drinkt (water of limonade). Daarnaast krijgt ze nog twee keer de borst. Dat wilde ik eigenlijk afbouwen maar dat is nu dus moeilijk.
Ik heb al gekeken wat er gebeurde als ik de borst tijdje niet aanbood maar ze gaat dan niet in plaats daarvan iets anders drinken. We hebben rietjes, harde tuit, zachte tuit, oefenbeker, open beker geprobeerd. Met allerlei soorten drinken.
We geven nu wel wat extra yoghurt aangelengd met water en daar gaat ook wel 150 ml aan op per dag. Ook eet ze goed fruit.
Iemand tips om kind te laten drinken?
E. was met 14 maanden 78 cm & 10.2 kg, met 18 maanden 82 cm en 11.2 kg. Exact gemiddeld!quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef becky27 het volgende:
Effe een vraagje, hoe zwaar zijn jullie kindjes bij 14 mnd. Isabal was gisteren 8.9 kilo en 77 cm.
Nee dat interesseert er allemaal niets. Echt lastig. Maar komende nacht gaan vriend en kind bij opa en oma logeren en ik niet, spannend experiment wat ze dan doet qua drinken...quote:
Anders probeer je haar eens yoghurt te laten drinken uit een gewone beker. Dan krijgt ze dat onder de knie en dan kun je alle andere beker overslaan. Het blijft zoeken he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee dat interesseert er allemaal niets. Echt lastig. Maar komende nacht gaan vriend en kind bij opa en oma logeren en ik niet, spannend experiment wat ze dan doet qua drinken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En even een "toen en nu" plaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:14 schreef Kyara het volgende:
even een egopost:
precies een jaar geleden mocht ik 2 minimeisjes mee naar huis nemen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En even een "toen en nu" plaatje:Ahhhh die te klein pakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze doen het super goed meid! Niet aan twijfelen.Met een meidenkwartet
Ook 8,9 kg maar wat kleiner, 74 cm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef becky27 het volgende:
Pff heftig!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:45 schreef Phaidra het volgende:
Gisteravond had de mini een megadriftbui. Het eten was nog heet (soep) en hij moest even wachten. Daar begon het mee. Eenmaal aan tafel mochten we niet helpen met eten, maar zelf eten lukte niet naar zijn zin (halve lepel belandde op tafel). Nou toen ging het hek van de dam... Ruim een half uur huilen, gillen, krijsen, half hyperventileren en overstrekken, slaan, schoppen, de hele reutemeteut. Niets hielp. Geen idee hoe we het konden doorbreken en alles wat we probeerden maakte het alleen maar erger. Negeren overigens ook
. Pfff na een hele tijd een stukje banaan gegeven en toen kalmeerde meneer. Alles was direct ook weer over (hee! Bloem! Miauw, poes!) en we konden zonder problemen soep eten...
Ik hoop maar dat dit niet al te vaak voorkomt, ik vind deze periode niet zo leuk geloof ik.
Ja he! Ik vraag me soms af waar dat lieve gezellige jongetje is gebleven van 2 maanden terugquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Pff heftig!
Ik vond 1,5jr echt een geweldige leeftijdmaar nu een paar mnd later is het echt ingewikkeld soms. Ben het wel met je eens. Het is niet leuk als je niets kunt doen om je kindje te troosten/op te vrolijken/uit die bui te halen.
Ik ben blij dat S bijna altijd superlief en vrolijk is, maar die buien komen wel hard binnen, begrijp niet waarom dat zo moet gaan. Ik wéét dat het een fase is en hoort bij het grenzen ontdekken, eigen wil/mening etc etc.. maar toch..wil haar het liefst tevreden zien natuurlijk
Ach gos!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:12 schreef Xanteh het volgende:
Oei Phaidra, dat klinkt inderdaad heftig. Voorraad bananen voortaan maar in huis?
Gisteren waren we verstoppetje aan het spelen en toen ze me niet kon vinden ging ze huilen![]()
En ze kan 2 sec los staan bij de bank en paar meter aan 1 hand lopen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja he! Ik vraag me soms af waar dat lieve gezellige jongetje is gebleven van 2 maanden terug.
Hij knijpt en slaat ons ook vaak de laatste dagen. Steeds zeggen dat dat niet mag omdat dat pijn doet en hij beter kan aaien resulteert in het nog een keer doen, gevolgd door een triomfantelijk "au!". Echt hoor, het vergt zoveel wilskracht om dan niet heel boos te worden. En dat vind ik ook stom van mezelf, dat ik zo makkelijk uit de tent te lokken ben. Ik wil helemaal niet 100x per dag op mijn kind mopperen
.
+1 "mama geitetaas!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, verkeerd broodbeleg. Ook zoiets. Eerst heel enthousiast pindakaas roepen en als dat op brood zit, is het plotseling niet goed meer. Het lijken wel vrouwen in de overgang, zoveel stemmigswisselingen!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een deel van de tijd wel mee zitten huilenhij was ziek, dat verklaart het wel een beetje. Ik heb echt alles geprobeerd, eindeloos getroost maar dat hielp niet. Toen mijn ouders onverwacht langskwamen hield het op, dat vond hij zo mal
daarna is het ook nooit meer zo erg geweest gelukkig, het was niet m'n beste dag
Luc doet dit al echt een aantal maand. En hij doet me geregeld echt pijn. Laatst gaf ik bijna een mep terug als reflex. Echt so gênant, gelukkig hield ik mezelf op tijd tegen. Ik vind het ook zo moeilijk om niet enrom boos te wordend en het kost me echt heel veel energie en wilskracht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja he! Ik vraag me soms af waar dat lieve gezellige jongetje is gebleven van 2 maanden terug.
Hij knijpt en slaat ons ook vaak de laatste dagen. Steeds zeggen dat dat niet mag omdat dat pijn doet en hij beter kan aaien resulteert in het nog een keer doen, gevolgd door een triomfantelijk "au!". Echt hoor, het vergt zoveel wilskracht om dan niet heel boos te worden. En dat vind ik ook stom van mezelf, dat ik zo makkelijk uit de tent te lokken ben. Ik wil helemaal niet 100x per dag op mijn kind mopperen
.
Zou ik niet doen. Maar wat dacht je van een blokkenkar of poppenwagen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:37 schreef bellelena het volgende:
Ik hoor hier niet, maar een vraagje waar de mama's hier wellicht meer vanaf weten:
Kun je een wheelybug ook gebruiken als loop/duwkarretje? Ik ben voor Nin opzoek naar een leuk karretje waar ze achter kan lopen, maar ik kan niet echt iets naar m'n zin vinden. Is zo'n wheelybug daar geschikt voor? Ik vind ze zo schattig!
Wij hebben deze:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef bellelena het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
Nu zal ik hier ophouden en weer terug gaan naar m'n eigen topic
Count your blessings, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
Is de mijne wel normaal ? Ze heeft nog geen driftbuien![]()
Ze zegt wel nee
Straks als hij 18 is adoreert hij jou , die van mij gaat dan lastig wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Count your blessings, zou ik zeggenGeniet!!
Jaloers!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef kleinzusje het volgende:
Is de mijne wel normaal ? Ze heeft nog geen driftbuien![]()
Ze zegt wel nee( geen doetje hoor ! maar niet zo als ik hier lees)
Oh en even extra voor C van Xanteh:![]()
![]()
![]()
Straks als hij 18 is adoreert hij jou , die van mij gaat dan lastig wordenquote:
Als het net zo'n moederskind wordt als zijn vader, zit ik goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Straks als hij 18 is adoreert hij jou , die van mij gaat dan lastig worden
Als hij 18 is adoreert hij jouw meisje en dan ga je het pas echt lastig krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Straks als hij 18 is adoreert hij jou , die van mij gaat dan lastig worden
Die hebben wij en hij is echt heel leuk maar als J. er iets teveel op leunt kiept 'ie wel makkelijk om, dat is niet zo handig. Of je moet iets zwaars in de bak leggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:51 schreef bellelena het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
Nu zal ik hier ophouden en weer terug gaan naar m'n eigen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |