Als ik iets IRL voor je kan doen, laat het weten ok !quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:47 schreef Phaidra het volgende:
Dank jullie wel! Echt fijn om even mijn ei kwijt te kunnen hier.
Nog meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik iets IRL voor je kan doen, laat het weten ok !
Ja dat! Het is echt zielig, hij begint bijvoorbeeld al te piepen als iemand van de verpleging binnenkomt, hij is dan echt bangig. Meer verlatingsangst ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:35 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het zo sneu Phaidra. Sowieso op zijn leeftijd waarin hij waarschijnlijk heel goed weet dat er iets niet klopt en zich ook nog eens heel beroerd voelt maar nog net te klein om te snappen wat er aan de hand is.Maar gelukkig een lieve mama aan zijn zijde
Sterkte! Ook voor jou want dat ziekenhuis hangen en slapen is ook killing.
Kan je toch gewoon wassen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef Omentielvo het volgende:
Vanmorgen poepte Riley voor het eerst tijdens het verschonen. Gelukkig lag er een hydrofiele handdoek onder haar. Die heb ik maar weggegooid.
Ze heeft nog steeds koorts. En ik ben ook niet in orde. Dus maar weer slapen
Phaidra sterkte vannacht
Je weet toch niet hoeveel het was ? Als het nou echt echt echt ranzig is qua poep...dan had die hydrofiel luier bij mij ook in de container beland hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef Troeta het volgende:
Gooien jullie kleren en rompers dan ook weg? En de bank, als er poep op komt?
Ik bedoel,het gaat er toch gewoon uit? Snap dat weg gooien niet,sorry.
Ja of de vlek moet er echt niet uitgaan, dan is het logisch.
Dentinox werkt iig niet en op de arm heeft ze ook nergens last van. Ik denk een beetje verlatingsangst. Maar overdag heeft ze nergens last van.quote:
Dat had J. ook, niets leek te helpenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:16 schreef Kyara het volgende:
J. wil de afgelopen nachten na een voeding niet meer slapen. Heel naar want dan gaat ze heel hard huilen. Bij ons op de arm is het weer goed maar is ze wel weer moe, bij ons in bed gaat ze spelen en stoeien, troosten in bed lukt niet want dan blijft ze huilen en wordt ook D wakker en die gaat dan ook huilen
Hopelijk is deze fase snel weer voorbij...
Ik ook niet, maar het bleek (bij toeval ontdekt) het enige te zijn waardoor ie wel gaat slapen. Ik moet af en toe m'n vingers in m'n oren stoppen, anders ga ik meehuilen. De max ligt bij mij op een kwartier hoor, en ga elke 5 minuten kijken, maar dat redt ie dus meestal nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Kyara het volgende:
MM, ik ben geen voorstander van laten huilen maar toen we gister op zoek gingen naar de dentinox beneden was het wel ineens stil.... D heeft volgens mij ook meer last van ons dan van J.
PE, wij hebben al een jaar een peuterbed voor M op zolder staan
haha oeps. Ik was duidelijk nog niet wakker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:26 schreef Phaidra het volgende:
Ongebroken nachten zouden juist fijn zijn Skoap!![]()
Fijn dat je vandaag weer tijd hebt voor Luc. Hoe vindt hij zijn nanny?
Voor je Iquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:54 schreef Phaidra het volgende:
Vannacht de hele tijd zonder zuurstof geslapen en dat is heel goed gegaan. De sonde is er nu ook uit en net ook lekker gegeten en gedronken. Conclusie: we mogen naar huis!!![]()
![]()
Zoë en Loj, wat rot voor jullie dat het slapen steeds zo moeizaam gaat.
Skoap fijn dat het klikt tussen Luc en Nanny! Maar ik kan me voorstellen dat het weggaan even moeilijk is. Hopelijk gaat het snel beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Zoë23 op 14-02-2014 12:27:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kyara op 14-02-2014 17:19:15 (foto's toegevoegd) ]
die spreekt helaas 10 woorden Engels. Was niet de afspraak, maar ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef kleinzusje het volgende:
kan de nanny het dan niet vertalen Skoap ?![]()
Ik zag net dat de haartjes ook hetzelfde zitten. Ze deden ook precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef Zo�23 het volgende:
Kyara
ze lijken echt enorm veel op elkaar. Lief zo knutselen voor Valentijn.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef Loj het volgende:
En Ow had vast een goede reden, want hij staat los!!! (Als hij niet op zit te letten )
Hoe is de nacht gegaan? Sliep ze nu wel in het ledikant?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:26 schreef Zo�23 het volgende:
We hebben vanmiddag S haar ledikant terug gezet. Ze sliep vanaf 14/15mnd in een peuterbed maar het omgooien van slaaprituelen helpt vaak wel. S slaapt bij oma en GO ook in een ledikant. Misschien dat het verwarrend is dat ze thuis dan een peuterbed heeft. (eerder had ze echt een afkeer van een ledikant ivm slechte associatie. Pas sinds okt vorig jr. slaap ze bij de GO en vanaf Januari bij oma)
We zullen zien..
Ik ben benieuwd! Het is ook leuk om samen met hem iets te doen. Fijn dat de nanny zo lief is maar het lijkt me ook wel lastig als je amper kunt communiceren. Kunnen jullie zelf ook een beetje je draai vinden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Skoap het volgende:
Maar ik zal binnenkort collega's eens of meer info vragen.
Ze snapten er niks van. Met M ging ik pas verven en knutselen nadat hij dat op het kdv had gedaan dus die had al wat meer ervaring. Scheelde een stuk qua verf happen en alles onder smerenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:50 schreef kleinzusje het volgende:
Kyara: Lief knutselen ! Hoezo merk je dat ze niet naar een KDV gaan ?
Fijn dat Riley weer helemaal in orde is. Jijzelf hopelijk ook snel. Gelukkig lekker kunnen slapen dusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:36 schreef Omentielvo het volgende:
Skoap klinkt als een hele leuke dag
Kleinzusje. Riley is weer helemaal in orde en vrolijk (op een paar dreumesdriftbuien na)
Met mij gaat het ook goed. Alleen mijn onderdruk doet zo'n pijn.
Hier lekker uitgeslapen tot 8 uur. We werden tegelijk wakker
quote:Op zondag 16 februari 2014 13:36 schreef Tinuviel het volgende:
Twinkle, hopelijk gaat het beter met het kindje van de go? Op de arm slapen komt bij jou vast ook weer een keer.
Omen bij een dreumes horen ook echte dreumes buien idd. Soms al vanaf het eerste jaar. De mijne is nog lang geen 2 jaar en kan de woordjes "nee" en "mij" ( van mij) al inzetten als een echte peuter.
Zoë balen, dat het ledikant terugzetten niet hielp. Misschien toch een paar nachten de tijd geven? Dankzij jou nu in de apotheek een heleboel testers gehaald.
I en Cristel, diezo goed bezig zijn met kleuren.
Skoap, fijn van de wandeling en het bekijks. Hopelijk weet je via je collega's gauw wat er te doen is in dat centrum voor Luc.
Vanochtend kwam L's kdv vriendje spelen. Dat was echt dolle pret. L's roepen van de naam van zijn vriend toen we de deur open deden waren door het hele huis te horen. En toen zaten ze stralend naast elkaar in de schommelstoel. De ouders waren ooksuper aardig, dus echt voor herhaling vatbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijhoofd as ever![]()
Ja, dat is ook (deels?) zo. En nog niet helemaal fit, weinig afleiding omdat we nog veel thuis (moeten) zitten. Het helpt allemaal niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: ook misschien een reactie op alle gebeurtenissen van afgelopen week ?
Twinkle: Prachtig
Wat balen Zoequote:Op zondag 16 februari 2014 08:00 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Lief dat je t vraagt, het ging echt ruk. Om 22u wakker, toen viel ze snel weer in slaap toen papa naast dr ging zitten. Om 1:30 wakker.. Ik naast t bed. Half uur later..nogsteeds. Toen was ik er wel klaar mee. Koude vloer en zeer bekken. Toen kreeg S pap en wilde ze dicht tegen me aan liggen. 2:30 heb ik nog op de wekker gezien. Om 5u wakker, half7 wakker en uiteindelijk half8 echt wakker.
We maken dr smiddags na 1,5u wakker. Dat leek te helpen. Vaste bedtijd van 20u etc maar 't lijkt een paar dagen te werken en dan is het weer zoals 'altijd'
Vriend gaat eind feb weg, half mrt, begin april. Misschien dat ik t ritme dan om kan gooien als ik alleen ben.
Loj, Zijn julie nachten vanaf het begin zo geweest? Of ook goede periodes?
We zijn net terug gekomen... Ow ligt er net 5 min inquote:Op zondag 16 februari 2014 22:34 schreef Kyara het volgende:
Je moet weer op vakantie Loj, misschien slaapt ie daarna wel door.
Hier ging het slapen trouwens na een weekendje weg ook ineens slecht(er). Dan veranderd er iets en dan is het ineens pet. Na jullie weekendje weg dus geen verbetering? (ik weet niet wanneer jullie terug zijn gekomen?) Fijn dat Ow zich goed heeft gedragen! Was het leuk?
Balen Zoe dat het toch niet heeft gewerkt.
Eerder moest ik haar er altijd uithalen en sinds ze ziek is geweest (buikgriep) mag ik dr niet meer uit bed halen.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:29 schreef Loj het volgende:
[..]
Wat balen Zoeje haalt haar er niet uit dus? Dat neem ik me hier regelmatig voor, maar dan is Ow helemaal over de rooie!
Ow sliep tussen de 3 en 6 maanden door, toen op vakantie geweest en vanaf dat moment was t dramatisch. Nu sinds een maand of vier is t afwisselend, sommige perioden goed, maar soms echt slecht. (Zoals nu weer ff...)
Trouwens ben verder niet bijgelezen, maar mag ik zeggen dat Ow voorbeeldig is geweest tijdens ons weekendje weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gisteren een leuke dag gehad. samen met mijn moeder en de hondjes naar de winkel gewandeld en op de terug weg stokken gegooid in de vijver die de honden gingen opvissen gestampt in de blubber waarbij de hond haar onderuit duwde zo in de modder. en eendjes gevoerd. ze word al zo groot. nog minder dan 3 maanden en ze is al 2!
FotosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Komt allemaal wel goed inderdaad. zitten nog wat onzeker dingen aan te komen maar ook die komen we wel te boven. Ze houdt me echt op de been en laat me ondanks alles elke dag weer genieten. Ik lees hier nog bijna dagelijks maar heb vaak de energie niet om te reageren. plus dat mijn telefoon niet helemaal in orde is en ik dan een uur doe over ergens op te kunnen reageren haha.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Samdat klinkt alsof je op de goede weg bent!... zowel qua slaapjes als je gewicht. Knap hoor! Houd vol meid!
Toevallig dat C het ook heeft. wat gebeurt er als je wegloopt? Huilt ze dan? en in slaap voeden?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Xanteh het volgende:
Begrijp dat wel van je vriend Zoë, de laatste dagen moet ik in de avond ook een uur zitten voordat C slaapt. Mijn vriend zei al dat ik gewoon na 10 minuten weg moet gaan, maar ja. Moet je zelf ook aan wennen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag bij jullie.
C is nu helemaal into kleuren. Elke ochtend print ik een kleurplaat en dan gaat ze bij haar tafeltje staan kleuren, soms wel een uur lang
Lief van jequote:Op maandag 17 februari 2014 16:03 schreef Xanteh het volgende:
Huilen. In de middag voed ik haar in slaap, in ons bed. Ik wil vanavond proberen niet langer dan 15 min te blijven zitten. Als C later in de avond een keer wakker wordt is een aai over de bol genoeg en dan gaat ze weer slapen, maar dat werkt niet bij S?
Dat slapen bij de GO, wat doen ze daar anders behalve weer in de ledikant? Of toen net als bij Kyara (volgens mij), huilen bij het wassen van de haren, maar toen oma het deed was alles goed. Misschien weet S dat ze bij jullie veel meer mag en dat de grenzen ruimer zijn. Zeg ook maar wat hoor, geen idee in hoeverre die kleintjes dit soort dingen door hebben of begrijpen.
Hey, en je doet het hartstikke goed hoorVoor jullie toch ook nog allemaal nieuw dat ouderschap!
Fokwetquote:Op maandag 17 februari 2014 19:51 schreef Xanteh het volgende:
Hah, fokwet hè. Die 2 sec gaan hier niet lukken. Ligt nu net te drinken. Misschien is het middagslaapje straks al over idd.
Beterschap met de kleine kuukske
Oei dat is wel echt vroeg jaquote:Op maandag 17 februari 2014 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
Bij ons wordt het middagslaapje steeds langer. eerst was het 2 uur max, nu soms 3 uur ( enkel keertje langer). s avonds slaapt ze altijd voor 19.00 uur, zelfs als ze 16.00 uur wakker is. Maar de ochtenden zijn dramatisch vroeg. Al weken rond de 5.00 uur.
Iemand tips ?
Sam: Goed bezig ! maar is die melatonine wel ok voor zo'n kleintje ? Ik zou het niet durven.
Beterschap kuukske, overgeven is rot.
Zoe: geen middagslaapje .............. lijkt me erg wennen.
Rest:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |