Het gaat met I. gelukkig weer wat beter!

. Vandaag een groot deel van de dag zonder zuurstof gedaan en hij mocht ook los van de monitor zodat hij rond kon lopen (alleen op de eigen kamer, omdat hij in quarantaine zit). Hij was zo blij! Maar daarnaast was alles hem te veel, nu hij niet meer zo heel ziek is, heeft hij besloten dat alles stom is en zijn geduld is ook niet wat het geweest is

. En ik was het grootste deel van de dag alleen, dus helemaal gesloopt en geen tijd voor internet.
Eten gaat wat beter, drinken gek genoeg nog niet zo. Gewoon geen dorst? Wel weer een paar keer aan de borst gedronken gelukkig

. Maar mijn productie is niet zo geweldig momenteel en hij liet vaak weer los na de tsr. Voor de plasluiers schiet dat niet zo op.
Overdag heeft hij niets door de sonde gekregen (om hem de kans te geven het zelf weer te doen), maar ze gaan dat vannacht wel aanvullen.
Vannacht gaan ze ook zonder zuurstof proberen. Dat is een voorwaarde om naar huis te mogen, dus wel spannend. Tijdens de nacht is de saturatie het laagst.
Ik slaap vannacht niet bij hem. Ik merkte ik een beetje kriegel werd na 4 dagen/3 nachten op 9 m2, dus vriend stelde voor om een nachtje te ruilen. Ik had mijn allereerste nacht zonder I. toch wel wat anders voorgesteld

. Maar ook wel fijn om even thuis te zijn.
Omen, hoe is het nu met jou en Riley?
Kyara, poeh. Het is met 1 al lastig als ze midden in de nacht niet meer willen slapen, maar met 2 (of eigenlijk 3) lijkt het me echt heel rot. Sterkte

.