Zou wel chill zijn. Weet je ook eens hoe je thuiskomtquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gopro met ducktape op je hoofd en gaan. Goed afstudeerborrel materiaal.
Zal ik anders een keer zuurkoolstamppot voor je koken? Volgens mij hou je daar wel van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weet je ook meteen wie precies die muntjes erin stopt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zal ik anders een keer zuurkoolstamppot voor je koken? Volgens mij hou je daar wel van.
nee sorry, is haram.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zal ik anders een keer zuurkoolstamppot voor je koken? Volgens mij hou je daar wel van.
Hier piet wat Forza 5 piccas voor jou.quote:
Een 190E Evo, Een Lancer Evo X, een lelijke paintjobquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier piet wat Forza 5 piccas voor jou.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze moet toch mijn lelijkste paint ooit zijn die ik zelf heb gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
SPA.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef PierreTT het volgende:
Een 190E Evo, Een Lancer Evo X, een lelijke paintjob
Ook dat nog, maakt mijn avond goedquote:
cod.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als "Forza 5" er niet bij stond zou je gewoon zeggen dat het Forza 4 is.
oh wacht...
Voor de screenshots wel jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als "Forza 5" er niet bij stond zou je gewoon zeggen dat het Forza 4 is.
oh wacht...
Maar moneyz, ik betaal elke maand het equivalent van een X1 aan de NS verdommequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
X1 kopen Piet dan kun je lekker Forza doen en met ons ouwehoeren
verdedig ik niet.quote:
alsof je gespeeld hebt, a sabhiquote:
wat dan he? geef je me dan bier?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan nog, moet je hier komen zeggen
Dan bitchslap ik je net zo lang met mijn LCE Forza 4 Steelcase totdat je huilend een Parbo voor me gaat halenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
wat dan he? geef je me dan bier?
ik weet niet of je opleiding je lief is..maar je speelt met vuur, jongeman.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan bitchslap ik je net zo lang met mijn LCE Forza 4 Steelcase totdat je huilend een Parbo voor me gaat halen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef badboynova het volgende:
als pietertje geboren was als Judeska, ging hij zo
[ afbeelding ]
FORZA 5 BITCH
let op die djogo als je die parbo drinkt, hij djog hem zo in je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan bitchslap ik je net zo lang met mijn LCE Forza 4 Steelcase totdat je huilend een Parbo voor me gaat halen
Ik heb niks te vrezen van een neger van 1.65, behalve dat je misschien mn kip jatquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
ik weet niet of je opleiding je lief is..maar je speelt met vuur, jongeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |