quote:
Verkapt kijk mij eens ts doorzien en iedereen denkt nu dat ik baas ben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef Sportex het volgende:
verkapt-kijk-mij-gerard joling uittingsdrang-hebben-maar-ik-doe-net-of-ik-hem-niet-ken-door-een-andere-betekenis-te-noemen-topic
verkapt-kijk-mij-nu-uit-een-onmogelijke-hoek-terugkomen-en-zo-een-geniale-baas-denkt-te-dissen-en-iedereen-onderscheidt-mij-nu-van-kutnewbies postquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens ts doorzien en iedereen denkt nu dat ik baas ben.
Verkapt kijk mij eens de blits maken om gewoon nog een keer te reageren dit keer zonder spaties, want misschien denken ze nu dat ik niet over me heen laat lopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:22 schreef Sportex het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-nu-uit-een-onmogelijke-hoek-terugkomen-en-zo-een-geniale-baas-denkt-te-dissen-en-iedereen-onderscheidt-mij-nu-van-kutnewbies post
Postsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij eens de blits maken om gewoon nog een keer te reageren dit keer zonder spaties, want misschien denken ze nu dat ik niet over me heen laat lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |