SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De verhalen van Niels de OpperdingesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.Half bezopen is weggegooid geld.
Moet wel Gears worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nice.
http://www.titanfall.com/beta
Nick, Gert of de rest van de PC paupers
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach man die goat simulator heeft nog betere graphics.
Komt goat simulator ook op ps4?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)postcode=&distance=0
Exclusivequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Komt goat simulator ook op ps4?
Zijn wel 6 knipbeurten he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_uit_vliegtuig.html
Toch maar eens een gopro aanschaffen.
Duiken, skieën, zeilen. Ohja, ik kan ook nog windsurfen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dan nog monteerspul...
Oh en natuurlijk een hobby.
Mijn hobbies houden op bij zuipen, roken en koffie drinkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Duiken, skieën, zeilen. Ohja, ik kan ook nog windsurfen.
nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:25 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Duiken, skieën, zeilen. Ohja, ik kan ook nog windsurfen.
gopro waardigquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn hobbies houden op bij zuipen, roken en koffie drinken
Gopro met ducktape op je hoofd en gaan. Goed afstudeerborrel materiaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn hobbies houden op bij zuipen, roken en koffie drinken
Zou wel chill zijn. Weet je ook eens hoe je thuiskomtquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gopro met ducktape op je hoofd en gaan. Goed afstudeerborrel materiaal.
Zal ik anders een keer zuurkoolstamppot voor je koken? Volgens mij hou je daar wel van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weet je ook meteen wie precies die muntjes erin stopt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zal ik anders een keer zuurkoolstamppot voor je koken? Volgens mij hou je daar wel van.
nee sorry, is haram.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Zal ik anders een keer zuurkoolstamppot voor je koken? Volgens mij hou je daar wel van.
Hier piet wat Forza 5 piccas voor jou.quote:
Een 190E Evo, Een Lancer Evo X, een lelijke paintjobquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier piet wat Forza 5 piccas voor jou.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze moet toch mijn lelijkste paint ooit zijn die ik zelf heb gemaakt.![]()
[ afbeelding ]
SPA.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef PierreTT het volgende:
Een 190E Evo, Een Lancer Evo X, een lelijke paintjob
Ook dat nog, maakt mijn avond goedquote:
cod.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als "Forza 5" er niet bij stond zou je gewoon zeggen dat het Forza 4 is.
oh wacht...
Voor de screenshots wel jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Als "Forza 5" er niet bij stond zou je gewoon zeggen dat het Forza 4 is.
oh wacht...
Maar moneyz, ik betaal elke maand het equivalent van een X1 aan de NS verdommequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
X1 kopen Piet dan kun je lekker Forza doen en met ons ouwehoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |