Zo'n groot politiekkenner ben ik niet, maar wat als hij nou wel nog wat fout zou doen, wat gebeurt er dan? Want dan nog zie ik VVD en PvdA zo'n motie niet steunen en gebeurt er toch niets?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:47 schreef remlof het volgende:
63 stemmen voor, 87 stemmen tegen de motie van wantrouwen.
Ik denk dat Plasterk blijft, maar dan kan ie echt niets meer fout doen.
Mwah, je kunt geen fouten blijven maken natuurlijk. Het houd op een gegeven moment wel op natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Zo'n groot politiekkenner ben ik niet, maar wat als hij nou wel nog wat fout zou doen, wat gebeurt er dan? Want dan nog zie ik VVD en PvdA zo'n motie niet steunen en gebeurt er toch niets?
VI waarschijnlijk. Genee zit daar ook puur uit ijdelheidquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:51 schreef Szura het volgende:
Pooltje maken waar Plasterk het eerste aanschuift voor een interview?
Komende 4 maanden nergens, denk ik!quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:51 schreef Szura het volgende:
Pooltje maken waar Plasterk het eerste aanschuift voor een interview?
quote:Niels Rigter @Nielsrigter · nu
Hennis vond dat debat met motie van wantrouwen een 'droevig slot' kende. Vooral D66 verbaasde.
profileren voor de verkiezingen dat ze geen kabinet light zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:54 schreef arjan1112 het volgende:
Toch vreemd dat D66 dit steunde.
Wat is D66 van plan.
twitter:YoeriAlbrecht twitterde op woensdag 12-02-2014 om 02:37:47#Plasterk overleeft. Hij zal ook blijven zitten. Maar hij heeft geen millimeter ruimte meer voor grapjes, vergissingen en misstappen. reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |