Dat is geen fabeltje, dat is de reden dat rechters in nederland niet mogen toetsen aan de grondwet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
D66 wantrouwt de minister. Ze maken zichzelf juist belachelijk om vervolgens toch mee te werken aan zijn plannen
En dat fabeltje dat de EK niet op inhoud oordeeltpls
Alsof van die partijen nog iets overblijft straks. Hier kijkt iedereen toch dwars door heen...quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:44 schreef Shreyas het volgende:
Wel lekker dat het geklit tussen PvdA en GL/SP/D66 nu even over zal zijn
Jouw mening..quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:44 schreef arjan1112 het volgende:
Toch blijf ik er bij dat D66 niet meer met ome Roon kan werken.
D66 is altijd een partij die op de inhoud beoordeeld, dus ook na vandaag zal dat hopelijk gebeuren. Dat is ook altijd de reden geweest dat ze mee hebben gedaan in diverse akkoorden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:44 schreef arjan1112 het volgende:
Toch blijf ik er bij dat D66 niet meer met ome Roon kan werken.
En dan aan de pils. Misschien is Willy ook alweer terug, kan gelijk aanschuiven.quote:
Ja, is terug.En Rutte ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:46 schreef Szura het volgende:
[..]
En dan aan de pils. Misschien is Willy ook alweer terug, kan gelijk aanschuiven.
We zullen zien. Het kan ook zijn dat Pechtold slechts een statement wilde maken en verder gewoon het kabinet blijft steunen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit zal wel gevolgen hebben voor de samenwerking tussen D66 en kabinet. Kan haast niet anders.
Ik hoop nog steeds van niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit zal wel gevolgen hebben voor de samenwerking tussen D66 en kabinet. Kan haast niet anders.
Hij zal het dan verwoorden als voor D66 is de inhoud het belangrijkst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We zullen zien. Het kan ook zijn dat Pechtold slechts een statement wilde maken en verder gewoon het kabinet blijft steunen.
ziggo kanaal 1750quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:48 schreef remlof het volgende:
Nu live interviews op Radio 1 bij WNL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |