Helemaal met je eens, al werd ik er net hier nog voor gek door verklaard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is vleugellam. Zonder vertrouwen is er weinig constructief te zijn bij de hervormingen die hij moet doorvoeren. Dom van hem als hij blijft
Volkomen verbodigquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:41 schreef Shreyas het volgende:
Wilders vraagt wat iedereen wil weten, maar niemand durft het te vragen
Dat is dus niet waar, het is te hopen dat een partij als bijvoorbeeld D66 wetten op de inhoud beoordeeld. En niet op de persoon.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is vleugellam. Zonder vertrouwen is er weinig constructief te zijn bij de hervormingen die hij moet doorvoeren. Dom van hem als hij blijft
quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:43 schreef Be-Smart het volgende:
De hele oppositie accepteert de excuses maar valt over het niet informeren van de kamer. Hennis had dezelfde informatie en heeft dezelfde afweging gemaakt om de kamer niet te informeren.
Oppositie is niet consequent. Opstappen zou ik zeggen.
Nu nog steeds, ook al is het laat. Inhoud>Personen. Ik verwacht dat dit binnen 2 weken vergeten is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, al werd ik er net hier nog voor gek door verklaard.
D66 wantrouwt de minister. Ze maken zichzelf juist belachelijk om vervolgens toch mee te werken aan zijn plannenquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:42 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, het is te hopen dat een partij als bijvoorbeeld D66 wetten op de inhoud beoordeeld. En niet op de persoon.
Als D66 nu niet meer op de inhoud gaat beoordelen doen ze zichzelf de das om.
Lefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |