Broscience, omdat het ook afhangt welke soort vet en het afhangt van je persoonlijke behoeftes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:14 schreef Hiatus het volgende:
Hoeveel vet moet je minimaal per dag consumeren? 1g per kg lichaamsgewicht, of is dat broscience?
Ik heb gisteren ook gebenched en de stappen gevolgd en ik was verbaasd. Lag superkut en betwijfelde of ik lekker kon benchen. Ben niet verder gegaan dan 80 (5kg onder pr) maar voelde verrassend goed en vooral heel solide wat me weer vertrouwen gaf. Gisteren ging perfect en kijk ernaar uit om ein-de-lijk progressie te gaan maken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:20 schreef Cataclyst het volgende:
Vandaag heerlijk gebenched, zeker ten opzichte van vorige week. 105 voor 4 reps op laatste setje en zat zeker meer in. Ik dank dit aan het feit dat hier een t nation artikel was gelinked. Hierin stond iets over lats en glutes squeezen en dat ging dit keer dus prima! 110 Next![]()
Leuk trouwens hoe kleine dingetjes best wel een impact kunnen hebben.
Kreeg vandaag nog de klassieke 'vet wordt in spieren omgezet' te horen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter gaan jullie lekkere wijven naar elkaar sturen. Test-boost dit dat.
Ik begin niet eens meer over eten. Brood is slecht, kcal in <=> kcal uit is onzin, meer dan 2 glazen melk per dag is slecht. Van koolhydraten word je dik. Iedere ochtend havermout met kiwi en chiazaad is de shit.
Onmisbaar? Neuh. Maar het is wel een goede borstoefening dus geen verspilde tijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:20 schreef Phlogi2013 het volgende:
Incline benchpress... Meningen? Onmisbaar om je pectoralis minor te stimuleren? Of tijd en energie kwijt die je nooit meer terugkrijgt zonder dat er iets tegenover staat?
En als pectoralis minor stimulant? Meende me te heugen dat je de pectorales niet afzonderlijk kon stimuleren... Maar wellicht heb ik dat verkeerd. Vandaar de vraag eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Onmisbaar? Neuh. Maar het is wel een goede borstoefening dus geen verspilde tijd.
Geheel subjectief maar ik zeg uiteraard met melk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:50 schreef Basxt het volgende:
Ik ben van plan om Whey Perfection te gaan proberen.
Wat is het lekkerste om er bij te drinken?
Nog een link ernaar? Sta ook al een half jaar stil / hink tegen next aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook gebenched en de stappen gevolgd en ik was verbaasd. Lag superkut en betwijfelde of ik lekker kon benchen. Ben niet verder gegaan dan 80 (5kg onder pr) maar voelde verrassend goed en vooral heel solide wat me weer vertrouwen gaf. Gisteren ging perfect en kijk ernaar uit om ein-de-lijk progressie te gaan maken.
Denk dat het deze was. http://www.t-nation.com/workouts/6-week-bench-press-curequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:05 schreef Sokz het volgende:
[..]
Nog een link ernaar? Sta ook al een half jaar stil / hink tegen next aan.
Yep die was het. Succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Denk dat het deze was. http://www.t-nation.com/workouts/6-week-bench-press-cure
Starting strength boek of op elitefts staan altijd wel mooie artikels.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef Cataclyst het volgende:
Zat net de link te zoeken maar jullie waren sneller:). Enige wat ik zelf vooral moeilijk vind is de lats gebruiken.
Iemand trouwens goed artikeltje voor de OHP?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Verbosity het volgende:
Fuck yeah, 140kg squat voor 5 reps gehaald en allemaal ruim onder parallel. Ging lekker, eens bekijken wat de volgende cycles lukt. In ieder geval nog genoeg ruimte tot de 160 verwacht ik.
Andere uiterste:
Voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens biceps getraind. Kwam tot 30kg×5 barbell bicep curlDaarvoor wel weighted pull ups en BOR uitgevoerd.
Deload ga ik per lift uitvoeren. Aangezien de squat zo sterk gaat en nog genoeg ruimte is tot ik mijn 1RM behaal. Deadlift en bench nog een cycle en daarna een deload uitvoeren voor die twee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Geen deload dus hierna?
Die curls zijn niet belangrijk.
Lekker brah!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Verbosity het volgende:
Fuck yeah, 140kg squat voor 5 reps gehaald en allemaal ruim onder parallel. Ging lekker, eens bekijken wat de volgende cycles lukt. In ieder geval nog genoeg ruimte tot de 160 verwacht ik.
Andere uiterste:
Voor het eerst sinds anderhalf jaar weer eens biceps getraind. Kwam tot 30kg×5 barbell bicep curlDaarvoor wel weighted pull ups en BOR uitgevoerd.
Ik las een keer dat de biceps als 'kussens' bij de bench press kunnen functioneren. Wat weet jij hier van?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Geen deload dus hierna?
Die curls zijn niet belangrijk.
Thanks, ff Elitefts doorspitten dan maar!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Starting strength boek of op elitefts staan altijd wel mooie artikels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |