ik heb echt helemaal niks met dat gebrom van Johnny Cashquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:28 schreef Gehenna het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat er überhaupt nog op Christina wordt gestemd, grappig hoe smaak soms zoveel kan verschillen
Het is wel een beetje een 'acquired taste' iddquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:32 schreef ranja het volgende:
[..]
ik heb echt helemaal niks met dat gebrom van Johnny Cash
Dat is omdat keuze 2 dan altijd populairder isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:04 schreef Blogman het volgende:
Waarom staan de volgorde van de linkjes tegenwoordig omgekeerd aan de namen in de stand?
Ah, dat verandert automagisch!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat is omdat keuze 2 dan altijd populairder is
De volgorge van de linkjes is altijd op alfabetische volgorde van artiestennaam, in de stand staat de populairste altijd bovenaan.
Bij dit nummer valt het nog wel wat mee, niet dat ze in elke maat een complete toonladder probeert te proppenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Gehenna het volgende:
Maar zo heb ik dus niets bij die stem-acrobatiek van Christina (of van wie dan ook eigenlijk)
Op basis van sentiment had ik voor Johnny gekozen, op basis van de songs nu voor Christina.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:34 schreef methodmich het volgende:
Wel een knetterharde zege voor Johnny tot dusverre zeg!
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef ranja het volgende:
Ja, dat is niet zo moeilijk he... weinig mis met Blake Babies maar hier ga ik echt voor de Dinosaur.
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef ranja het volgende:
Ja, dat is niet zo moeilijk he... weinig mis met Dinosaur maar hier ga ik echt voor de Blake Babies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |