Ik vind het sowieso vies, alcoholsmaak. Baco vind ik zonde van m'n cola zeg maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vindt alle alcoholische dranken qua smaak vreselijk, of is het meer het effect van de alcohol wat je tegenstaat?
In sommige drankjes valt alcoholsmaak meer op dan in anderen. In Bailey's enzo valt het voor mijn gevoel helemaal niet op.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso vies, alcoholsmaak. Baco vind ik zonde van m'n cola zeg maar
En ik ben gauw aangeschoten, dus de regie kwijt. Niet handig voor een controlefreak
Ik lust alleen Passoa Jus en Vodka-Redbullquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
In sommige drankjes valt alcoholsmaak meer op dan in anderen. In Bailey's enzo valt het voor mijn gevoel helemaal niet op.Baco ben ik ook niet zo dol op.
Maar voor een controlfreak is het idd niet handig om tipsy te raken nee!
Ja is ook de duurste die ik heb hoor, meeste is tussen de 20 en de (Max) 60. Aantal ervan staan er nog van mijn vrijgezellenfeest 2 jaar geleden, toen kreeg ik een whisky-proef dag van mijn vrienden waarbij ik alle flessen mocht houdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, prijskaartje zeg!
Ja ik heb toevallig laatst een Laphroaig van 2 goede vrienden cadeau gekregen. Voorlopig kan ik het allemaal echt niet meer betalen.Ik zit financieel echt zwaar in de shit door mijn problematiek.
ik ken het.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En een vloek ook, irriteer met mateloos aan scheve lijntjes en dingen die niet in het midden zitten
HEL!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik ken het.
laat een vriend vol trots zijn nieuwe nieuwbouwwoning zien, en het eerste wat mij opvalt is hoe scheef alle raampjes van de wandcontactdozen zitten!
in mijn geval bijna het eerste (een paar zoete dingen als sambuca, baileys en amaretto gaan nog wel) en dankzij overmatig alcoholgebruik door mijn ouders voornamelijk het 2e.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je vindt alle alcoholische dranken qua smaak vreselijk, of is het meer het effect van de alcohol wat je tegenstaat?
ALS er nog iets aan te doen is (vaak is dat helaas niet het geval, doordat de gaten gewoon niet goed geboord zijn) dan DOE ik dat ook werkelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
HEL!
Bij mijn zwager inderdaad, wandcontactdozen boven het aanrechtblad, De linker zit hoger dan de rechter 2m verderop.
Zat daar naar te kijken (had expres nog niets gezegd) en toen vroeg hij al 'okay wat zie je?'
'Je wcd's zitten niet gelijk'
hij gaat nameten; idd er zit 4mm verschil in over 2m50 werkblad.
Ik ben dan echt in staat het los te schroeven en te fixen, dat blijft irriteren
Kabouter naar mijn hartquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ALS er nog iets aan te doen is (vaak is dat helaas niet het geval, doordat de gaten gewoon niet goed geboord zijn) dan DOE ik dat ook werkelijk.
knappe jongen die me tegenhoudt.
O dat herken ik zeker, daarin ben je niet alleenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dankje....... maar wel een kabouter die vaak erg moe wordt van zichzelf![]()
![]()
Nou ik heb sinds vorig jaar begeleiding die me op allerlei terreinen helpt; papierwerk uitzoeken en opsturen, instanties inschakelen als iets moet gebeuren, contact met instanties opnemen als er klachten zijn enz.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef Dactylus het volgende:
Hoeveel controlefreaks zijn hier, die hun eigen controle houden nog weleens zat zijn? Ik begin laatste tijd te merken dat ik best wel zin heb om gewoon controle uit handen te geven. In mijn geval(ik ben christen) zou dat betekenen dat ik het aan God wil geven. Eens kijken of hij dingen voor mij in petto heeft die mij mijn pet te boven gaan haha. Iemand die hier ervaring mee heeft, en zo ja welke? Of verklaren jullie me juist voor gek, en waarom? (Graag geen discussie over mijn omgang met God, daarvoor zijn andere delen hier op het forum!)
Mij vooral niet, vanaf de eerste keer DAF. Vrachtwagengek als ik der benquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:24 schreef ToT het volgende:
Trouwens wat anders: jaren geleden (RUIM voordat ik een diagnose heb gekregen), heb ik dit plaatje van een DAF gemaakt omdat met name in ONZ iedereen altijd zegt dat FOK!kers allemaal autisten zijn!
[ afbeelding ]Ik hoop dat ik niemand hier tegen het zere been schop? All in good fun!
(Overigens is die bus eigenlijk geen DAF, maar heb ik het logo er op geplakt vanwege de afkorting van wat er op staat!)
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:38 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Mij vooral niet, vanaf de eerste keer DAF. Vrachtwagengek als ik der ben
Ach er is vrij weinig over het plaatje te zeggen: Danny's Autisten van FOK! (afkorting DAF).quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef PS1Vet het volgende:
Wordt ToT, maar ik snap dat plaatje echt niet.
Het goede nieuws, kom net terug van 2e sollicitatiegesprek, heb goede indruk, maar het is zo lastig inschatten of ik het wordt, ook al weet ik dat ik 100%, een ander kan 110% zijn.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:24 schreef ToT het volgende:
Trouwens wat anders: jaren geleden (RUIM voordat ik een diagnose heb gekregen), heb ik dit plaatje van een DAF gemaakt omdat met name in ONZ iedereen altijd zegt dat FOK!kers allemaal autisten zijn!
[ afbeelding ]Ik hoop dat ik niemand hier tegen het zere been schop? All in good fun!
(Overigens is die bus eigenlijk geen DAF, maar heb ik het logo er op geplakt vanwege de afkorting van wat er op staat!)
Ahhh ik bedenk me nu ineens dat ik iets heel belangrijks vergeten ben: "Wifi on board!"!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef PS1Vet het volgende:
Het klinkt bijna als een mop: hoe krijg ik 1000 autisten in een bus?
Ik heb een hekel aan wifi, doe mij maar lekker ouderwets bedraadquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ik bedenk me nu ineens dat ik iets heel belangrijks vergeten ben: "Wifi on board!"!
DAN krijg je die bus wel vol!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan wifi, doe mij maar lekker ouderwets bedraad
Dat soort mensen die menen dat er met "hun" kind niks kan zijn...quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, op dat vlak houden ze zich gedeisd tegen mensen, maar bijvoorbeeld, ik had eens een therapeute die het licht uitdeed als we in sessie gingen.
Dit omdat het zonlicht voldoende was, en ik TL licht als zeer stressvol ervaar.
Maar mijn ouders vonden dit niet kunnen, mijn vader heeft zich meerdere malen hierover heftig uit zitten laten tegen mij, heeft die vrouw allerlei nare bijnamen zitten geven.
Omdat ze vonden dat je zo iemand niet behandeld die terug in de maatschappij moet. ( Mijn ouders zijn nog steeds van mening dat op een dag ik wel weer terug in de maatschappij ga, ondanks ik enorme pleinvrees heb, erg veel angsten heb en dat voorlopig gewoon niet lukt.
Oh, en elke leraar die dacht dat ik anders behandeld moest worden "spoorde niet" op zijn zachts gezegd.
Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Je kunt denk ik zelf ook wel raden dat dit onzin is toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:32 schreef summer2bird het volgende:
Zij vertelde mij dat ze geen blad voor de mond ging nemen, en zich dus ook niet ging inhouden.
Verder wou ze hier ineens niet over in discussie.
Oeiiii dat is echt heel naar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:32 schreef summer2bird het volgende:
Update:
Ouders gebeld. moeder nam op.
Verteld hoe het ging, deed vrolijk en opgewerkt, maar ze zei dat ik "boos" was. Ik vertelde dat ik wat stiller was omdat ik vannacht slecht geslapen had.
Waarom vroeg ze. Nou, omdat papa mij dit en dat gezegd had en ik daar best over in zat.
Ze vertelde mij dat ze vond dat ik hier (in dit instituut) niet goed mijn best deed en (blijkbaar?) niet aan mijn behandeling werkte aangezien ik nog steeds terugvallen had en nog steeds depressief was.
Ook vertelde ik, ik zei dat wat hun elke keer zeiden, (de preken en hun gezeur over dat ik het nooit goed doe) dat mij dat heel erg pijn deed.
Zij vertelde mij dat ze geen blad voor de mond ging nemen, en zich dus ook niet ging inhouden.
Morgen moet ik naar hen toe, ik moet wel, want mijn spullen liggen daar nog, en ik wil dit goed doorgesproken hebben met hen.
Maar ik zie er zo tegenop. Ik wil niet. Ik ben bang, dat ze weer hele nare dingen gaan lopen zeggen, en ik weer een periode van nachtmerries, slapeloze nachten en drukte in mijn hoofd tegemoet kan zien.
Ikzelf heb een keer een maand of 4 alle contact verbroken en dat heeft wel voor verbeteringen gezorgd toen ik wel weer contact met hen had. Het was bij lange na nog niet perfect, maar zo'n adempauze was echt even nodig, en zo heb ik ook zeer duidelijk een grens aangegeven. Ze wilden me absoluut niet verliezen (en ik hen uiteraard ook niet, hoewel ik er in die periode misschien wat anders over dacht), dus is er wel het één en ander veranderd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Summer..![]()
Is het een optie om (tijdelijk) afstand te nemen van je ouders? Dit ga je niet trekken. Alles wat je zélf opbouwt wordt gelijk de grond ingeboord. Zo kom je niet verder en blijf je in het negatieve hangen.. terwijl je het zo, zó, ZO goed doet!
Het spijt me om dit allemaal te horen![]()
Ik heb misschien makkelijk praten, omdat ik die stap jaren terug al heb genomen..
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb een keer een maand of 4 alle contact verbroken en dat heeft wel voor verbeteringen gezorgd toen ik wel weer contact met hen had. Het was bij lange na nog niet perfect, maar zo'n adempauze was echt even nodig, en zo heb ik ook zeer duidelijk een grens aangegeven. Ze wilden me absoluut niet verliezen (en ik hen uiteraard ook niet, hoewel ik er in die periode misschien wat anders over dacht), dus is er wel het één en ander veranderd.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Mooi! Zo kan het gelukkig dus ook
Hier niet, mijn vader heeft nog maar 1 dochter zegt'ieDroeftoeter
Ja, dus wie het waagt om met ''JA MAAR HET ZIJN JE OUDERS!!!1111quote:
zeg maar 2quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja, dus wie het waagt om met ''JA MAAR HET ZIJN JE OUDERS!!!1111![]()
![]()
'' aan te komen.. die krijgt een rotschop
Ja bij mijn moeder merk ik dat ze ook wel iets autistisch heeft, misschien ook Asperger. We lijken in veel opzichten echt op elkaar wat de problematiek daarvan betreft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
Herkenbaar dat ouders niet altijd even goed met dingen om kunnen. Vaak is dat niet omdat ze niet willen maar gewoon niet kunnen of niet beter weten.
Die van mij heeft een persoonlijkheidsstoornis en die verschillen leiden juist tot problemen, en mijn vader vond dat dan mijn schuld dat er ruzie was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja bij mijn moeder merk ik dat ze ook wel iets autistisch heeft, misschien ook Asperger. We lijken in veel opzichten echt op elkaar wat de problematiek daarvan betreft.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van mij heeft een persoonlijkheidsstoornis en die verschillen leiden juist tot problemen, en mijn vader vond dat dan mijn schuld dat er ruzie was.
Het verleden is onbespreekbaar. Zij doen of het niet gebeurd is. Ik worstel hier nog mee.
LOLquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:24 schreef ToT het volgende:
Oh dat doen ze ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]Klote is dat. Ja mijn moeder herinnert zich dingen van vroeger ook heel anders dan hoe mijn broer en ik het ons herinneren, maar ze is al 82, dus wil ik haar er niet te veel mee belasten.
Tja ik woon niet echt bij je om de hoek, maar ik wil ook een sociaal leven opbouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat doen ze ook.
Ik wil een sociaal leven opbouwen en waar het mij nu aan ontbreekt is iemand die mijn kan steunen. Die steun kan ik van mijn ouders niet verwachten en ik weet ook niet of ik dat wil.
Dito.quote:
Ik herken dit wel van vroeger. Toen was er nog geen diagnose. En lag het altijd aan mij. Dit is een paar keer goed mis gegaan in de thuis situatie wat het tot absoluut geen prettige periode maakte. Maar daardoor is er uiteindelijk wel een x-aantal onderzoeken gekomen en ook een diagnose. Toen vielen de ontbrekende puzzel stukjes op zijn plek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:32 schreef summer2bird het volgende:
Update:
Ouders gebeld. moeder nam op.
Verteld hoe het ging, deed vrolijk en opgewerkt, maar ze zei dat ik "boos" was. Ik vertelde dat ik wat stiller was omdat ik vannacht slecht geslapen had.
Waarom vroeg ze. Nou, omdat papa mij dit en dat gezegd had en ik daar best over in zat.
Ze vertelde mij dat ze vond dat ik hier (in dit instituut) niet goed mijn best deed en (blijkbaar?) niet aan mijn behandeling werkte aangezien ik nog steeds terugvallen had en nog steeds depressief was.
Ook vertelde ik, ik zei dat wat hun elke keer zeiden, (de preken en hun gezeur over dat ik het nooit goed doe) dat mij dat heel erg pijn deed.
Morgen moet ik naar hen toe, ik moet wel, want mijn spullen liggen daar nog, en ik wil dit goed doorgesproken hebben met hen.
Maar ik zie er zo tegenop. Ik wil niet. Ik ben bang, dat ze weer hele nare dingen gaan lopen zeggen, en ik weer een periode van nachtmerries, slapeloze nachten en drukte in mijn hoofd tegemoet kan zien.
dat moet nooit de reden voor een breuk zijn. in de meeste gevallen vinden ze alleen maar nog sterker dat het aan jou ligt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:48 schreef Gohf046 het volgende:
Als mijn ouders zich nog steeds zo zouden opstellen was ik met ze gebroken. Dan gaan die ogen misschien eindelijk een keer open!
Mijne ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:26 schreef Gohf046 het volgende:
Ik zette het er misschien wat onhandig neer. Maar ik zou er echt geen behoefte aan hebben als mijn ouders zich zo zouden opstellen, dat zou simpelweg alleen maar escaleren.
Het is al zooo lastig om uit te leggen als er iets aan de hand is of waarom je opeens heel boos kan worden na 1 simpele opmerking. Je gevoel uitdrukken in logische zinnen/woorden vind ik gewoon heel erg lastig.
Als mijn ouders daar dus blind voor zouden zijn, had ik de stekker er allang uit getrokken, word je alleen maar zelf de dupe van.
Gelukkig zijn mijn ouders 360 graden gedraaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
180 is beterquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:26 schreef Gohf046 het volgende:
Gelukkig zijn mijn ouders 360 graden gedraaid
O damn!quote:
dat slecht tegen onrecht(matigheid) kunnen hoort volgens mij ook bij ASS.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Overigens heb ik een kort verhaaltje geplaatst in een spoiler in mn vorige post
Ah, weer een groot herkenningspunt hier!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat slecht tegen onrecht(matigheid) kunnen hoort volgens mij ook bij ASS.
niemand is er blij mee natuurlijk, maar volgens mij ligt het bij ASS-ers extra gevoelig!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:18 schreef Nijna het volgende:
Contact met mijn ouders is zoveel beter sinds ik niet meer thuis woon.
En zeker sinds ik mijn diagnose heb is mijn moeder aan het lezen en opzoeken geslagen en snapt ze me veel beter. En is er ook meer begrip voor hoe dingen in het verleden zijn gegaan op school enzo.
Waar ik eerst te horen kreeg dat ik mn best niet deed, ziet ze nu dat het meer onmacht dan gebrek aan inzet was.
Dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
Met je ouders breken is altijd een optie, als zij weigeren te veranderen dan moet je op een gegeven moment voor jezelf kiezen en met ze breken. Je moet iemand accepteren zoals die is en als iemand dat niet kan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet gewoon echt niet waar ik een dame tegen zou kunnen komen waarmee ik langere tijd kan samen zijn zonder dat het gierend mis gaat. Ik ben gewoon (als ik ff veren bij mezelf in de reet mag steken) hartstikke spontaan, begripvol, behulpzaam, geduldig en meer van dat soort dingen, maar als iemand echt onredelijk tegen me doet, gaat het mis.
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 14-02-2014 22:34:48 ]
In plaats van een definitieve breuk kun je ook een time-out inlassen waarin je geen contact meer met hen wenst te hebben "om beide partijen wat tot rust te laten komen" of zo. Gaat het daarna nog niet beter, las een langere time-out in.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:10 schreef Feestkabouter het volgende:
het hoeft natuurlijk niet per se breken te zijn.
maar je moet wel op een heel andere manier met ze omgaan, accepteren dat ze niet beter weten en dat nooit zal veranderen, en al hun uitingen waarin het onbegrip zit langs je heen kunnen laten gaan.
breken of het andere: allebei zijn het ontzettend moeilijke dingen
...of als iemand jou kwa intellect niet kan bijbenen dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:26 schreef ToT het volgende:
Ik ben gewoon (als ik ff veren bij mezelf in de reet mag steken) hartstikke spontaan, begripvol, behulpzaam, geduldig en meer van dat soort dingen, maar als iemand echt onredelijk tegen me doet, gaat het mis.![]()
Nou die 2e had echt vreselijke domme vrienden, en ze wilde graag dat ik met hen naar een apres skihut tent ging enzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
...of als iemand jou kwa intellect niet kan bijbenen dus
Inderdaad jammer, maar had je de breuk met die 2e kunnen voorkomen?
Zelf ga ik vooral om met mensen met een normale intelligentie en dat gaat al jaren goed. Natuurlijk is dat wat anders dan een intieme relatie, maar een vriendschapsrelatie is ook een relatie
Sowieso hoeft iemand niet intellectueel echt hoogstaand te zijn, maar bepaalde basisvaardigheden vind ik toch wel wenselijk ja!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
...of als iemand jou kwa intellect niet kan bijbenen dus
Inderdaad jammer, maar had je de breuk met die 2e kunnen voorkomen?
Zelf ga ik vooral om met mensen met een normale intelligentie en dat gaat al jaren goed. Natuurlijk is dat wat anders dan een intieme relatie, maar een vriendschapsrelatie is ook een relatie
Ik wil niet zeggen dat ik intellectueel hoogstaand ben, maar ik wil toch wel graag op gelijk niveau kunnen discussiëren enzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso hoeft iemand niet intellectueel echt hoogstaand te zijn, maar bepaalde basisvaardigheden vind ik toch wel wenselijk ja!
Precies, en als je steevast schouderophalend " 'k Weet niet!" te horen krijgt van de ene, en bij de andere veel basale dingen niet aan het verstand krijgt, werkt dat bij mij erg frustrerend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat ik intellectueel hoogstaand ben, maar ik wil toch wel graag op gelijk niveau kunnen discussiëren enzo
't vreemde is dat ikzelf daar niet echt problemen mee heb, maar misschien komt dat wel omdat ik het ook gewend ben geraakt??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, en als je steevast schouderophalend " 'k Weet niet!" te horen krijgt van de ene, en bij de andere veel basale dingen niet aan het verstand krijgt, werkt dat bij mij erg frustrerend.
De derde (die autistische dame die elke dag ruzie moest maken) vond het weer erg frustrerend dat ik bij anderen veel opener en spontaner was dan bij haar. Mja als je elke keer een mes in je hart krijgt als je je open stelt, ben je op een gegeven moment wel voorzichtiger tegenover diegene.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Even een luchtig onderwerp
Wat zijn jullie aan het doen op deze mooie lente/herfst dag?
Hier waait het 100km/u en schijnt de zon volop
Ik wacht nu tot m'n koffie klaar is, tv op radio Hard Rock en zo weer verder met verven.
*Vrij weekend!*
Dit zijn serieus de leukste dagenquote:
Kan ik me heel goed iets bij voorstellen, wat liefquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit zijn serieus de leukste dagenGewoon als ze heerlijk samen aan het spelen zijn
Succes!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef Troel het volgende:
Ruben gaat morgen afzwemmen voor zijn B
Om kwart over 8 moet hij het water inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Succes!![]()
(Op zondag? Dat kennen we hier in Friesland niet)
Nou, dan wens ik je er ook nog sterkte bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Om kwart over 8 moet hij het water in
Hehehehequote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou, dan wens ik je er ook nog sterkte bij
Kan je daarna nog mooi naar de kerkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Om kwart over 8 moet hij het water in
Dat is wel de planning jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je daarna nog mooi naar de kerk
Ja ik merk dat omdat ik die 2 vriendinnen niet te veel publiekelijk wil beledigen, dat ik hun niveau ook te veel verbloem hier. Laat ik het zo zeggen: het viel wel meer mensen op dat ze niet echt snugger waren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
't vreemde is dat ikzelf daar niet echt problemen mee heb, maar misschien komt dat wel omdat ik het ook gewend ben geraakt??
Ik ga even hardop denken:
Misschien klik ik meer met mensen met wie ik een praktische klik heb dan met mensen met wie ik een intellectuele klik heb?? Ik heb liever iemand met gelijke interesses dan mensen met wie ik zeg maar kwa intelligentie op gelijke voet sta, geen idee. Intelligentie is voor mij nooit een issue geweest. Hoofdzaak is dat iemand -normaal- kan doen (wat voor mij normaal is dus).
Gewoon even een korte brainstorm hoor!
Edit: Die 3e vriendin van jou, daar was ik dus al snel op afgehaakt btw, mijn psychische gezondheid weegt voor mij nou eenmaal zwaar
Net een FOK!ker op bezoek gehad!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:43 schreef Poesopstokje het volgende:
Even een luchtig onderwerp
Wat zijn jullie aan het doen op deze mooie lente/herfst dag?
Hier waait het 100km/u en schijnt de zon volop
Ik wacht nu tot m'n koffie klaar is, tv op radio Hard Rock en zo weer verder met verven.
*Vrij weekend!*
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef Troel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker knutselen en tekenen enzo
Dat is een groep 3 handschrift. Ik heb inmiddels een groep 30 handschrift ofzoquote:
Whehehe okee dan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is een groep 3 handschrift. Ik heb inmiddels een groep 30 handschrift ofzo
Nee, dat heb ik nog niet voorgesteldquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe okee dan!Maar dus lekker vliegtuigjes in de wind zitten gooien met de kids?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik nog niet voorgesteldZe hebben zo'n 50 vliegtuigjes gemaakt en die liggen nu in de woonkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |