Lego marvel is heel leuk om samen met een vriendinnetje te spelenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef videonatic het volgende:
Zijn er eigenlijk al leuke offilne multiplayer games die je met z'n twee op de bank kunt spelen? Co-op het liefst. Ik kom niet verder dan de sport games ( fifa, nba )
twitter:PlayStation twitterde op maandag 10-02-2014 om 23:16:02Here's a fun fact: More than 100 PS4 games are planned for release in 2014. Stay tuned for more updates from today's media summit reageer retweet
Ik heb goede hoop dat dat bij de komende DLC zal zitten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben ze helaas ook nog niet tegengekomen.. Had hoop op Resogun maar helaasch..
Ah, je zou Injustice Gods among us kunnen doen, en ik dacht ook die Marvel Lego game?
Hier ook binnen, alleen is er niemand die een headset heeft dus kan niet echt testenquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef VulpX het volgende:
Heb de headset binnen. Mooi dingetje hoor, en het zit ontzettend comfortabel. Geluidskwaliteit is vergelijkbaar met andere headsets in dezelfde prijsklasse.
Welke?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef VulpX het volgende:
Heb de headset binnen. Mooi dingetje hoor, en het zit ontzettend comfortabel. Geluidskwaliteit is vergelijkbaar met andere headsets in dezelfde prijsklasse.
Ik gok die officiele Sony headset.quote:
Zag het ja... Ben je ook van de Gran Turismo reeks?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef Bartcoah het volgende:
Als een kind zo blij met mijn Need for Speed Rivals aankoop.
Vroem vroem beetje scheuren over de wegen!
Linkje met specs toevallig bij de hand? Ben even benieuwd of hij draadloos is etc.quote:
Ik denk dat ie het over NFS Rivals heeft, inderdaad lekker scheuren en politie auto's mollen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Zag het ja... Ben je ook van de Gran Turismo reeks?
Draadloos, 7.1 virtual surround, met plug gewoon stereo voor vita etc, 8 uur accuduur, via bijbehorende app is het geluid te custumizen, mic en sidetone, werkt wireless op PS3 en PS4.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Linkje met specs toevallig bij de hand? Ben even benieuwd of hij draadloos is etc.
Ik vind Sennheiser niet zo goed, dus tja, dat hoop ik ook. Persoonlijke voorkeur overigens, nofi.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:10 schreef poker4lifee het volgende:
Benieuwd of de kwaliteit vergelijkbaar is met een Sennheiser, of dat je het verschil toch wel merkt bij shooters
Ik zit er ook over te twijfelen. Hij is niet al te prijzig, ziet er redelijk uit maar ben vooral benieuwd naar het effect van het 'virtuele' 7.1 geluid.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:04 schreef Pheno het volgende:
Mja, zit er ook aan te denken. Vooral de dolby is nice. Zeker met een game als Thief.
Ik hoop binnenkort iets uit te kunnen testen, maar er ligt nog nergens iets in de winkel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zit er ook over te twijfelen. Hij is niet al te prijzig, ziet er redelijk uit maar ben vooral benieuwd naar het effect van het 'virtuele' 7.1 geluid.
Ik was gisteren even bij de Media Markt langs geweest in R'dam in de hoop dat ze een demosetje hadden staan maar ze hadden hem nog helemaal niet binnen inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort iets uit te kunnen testen, maar er ligt nog nergens iets in de winkel.
Er zit geen echte Dolby support in helaas. Het is een virtuele surround, ik merk al dat het niet kan tippen aan mijn 5.1 boxen die hier staan. Ik vind het persoonlijk niet erg, maar als je dat erg belangrijk vind gaat het je teleurstellen. Het geluid is ook wat minder "vol", als je de virtuele surround aanzet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:04 schreef Pheno het volgende:
Mja, zit er ook aan te denken. Vooral de dolby is nice. Zeker met een game als Thief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |