Het is al sinds 1981 D66, zonder '.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
CDA en D'66 geloof ik niet. Die hebben er helemaal geen belang bij een falende motie te steunen. PVV steunt alles zonder het te lezen, PvdD en SP weet ik niet.
Ik ben van de oude stempel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef Valid het volgende:
[..]
Het is al sinds 1981 D66, zonder '.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef tofastTG het volgende:
Oh en hij verwijt Plasterk dat het zo de hele avond gaat? Een betere wereld begint bij jezelf.
Ja,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef tofastTG het volgende:
Oh en hij verwijt Plasterk dat het zo de hele avond gaat? Een betere wereld begint bij jezelf.
quote:Armen Hakhverdian @hakhverdian · 56 sec.
Hebben Plasterk en Hennis al een motie van wantrouwen tegen deze oppositie ingediend?
Zou ze nog gelijk geven OOKquote:
Andersom inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef tofastTG het volgende:
Ik heb Plasterk vanavond nog niet kunnen betrappen op foutjes, maar volgens van Raak maakt Plasterk constant fouten. Ben ik nou zo dom en is hij zo slim? Of zal het dan toch andersom zijn.
Die grap begint ook ongelofelijk oud te worden zeg. Hahah ja motie tegen oppositie. Eerste dertig keer was het al nauwelijks grappig.quote:
SP zal het ook wel steunen. Maar als het bij die twee of drie clubjes blijft is er niets aan de hand voor Plasterk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
CDA en D'66 geloof ik niet. Die hebben er helemaal geen belang bij een falende motie te steunen. PVV steunt alles zonder het te lezen, PvdD en SP weet ik niet.
Die steunen elke motie van wantrouwen, ongeacht tegen wie en waarover. Als het tegen iets is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
SP zal het ook wel steunen. Maar als het bij die twee of drie clubjes blijft is er niets aan de hand voor Plasterk.
In dit geval vind ik het wel toepasselijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die grap begint ook ongelofelijk oud te worden zeg. Hahah ja motie tegen oppositie. Eerste dertig keer was het al nauwelijks grappig.
Waarover stemmen? Ik zie nog geen motie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef sonnyspek het volgende:
Hoelaat zouden ze gaan stemmen? 2:30 als het zo doorgaat?
Die gaat er natuurlijk komen als je de interviews voor dit debat hebt gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarover stemmen? Ik zie nog geen motie?
twitter:ronfresen twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 22:19:36Nog veel spanning #plasterkdebat in wandelgangen. Na excuses nog steeds de kernvraag: is hij nog geloofwaardig voor kamer en inl. diensten? reageer retweet
Die gaat er wel komen denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarover stemmen? Ik zie nog geen motie?
Zou kunnen, maar ik zie er geen reden toe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Die gaat er natuurlijk komen als je de interviews voor dit debat hebt gezien.
Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zie er geen reden toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |