Daar moet ik helaas teveel voor werken de komende wintermaandenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als er nou 2 of 3 ofzo zijn die de rest van de winter ook nog blijven posten in de wintersporttopics in SPT..
Ik moest 1 keer lachen om superniger toen hij in de 500 meter prono 40.45 voorspelde. Maar dat zal aan mij liggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
superniger vind ik nooit getuigen van enige humor. tong80 heeft af en toe een leuke one liner, maar dat mag ook wel de 1000 topics.
40-45 is nog meer uitgemolken dan God.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest 1 keer lachen om superniger toen hij in de 500 meter prono 40.45 voorspelde. Maar dat zal aan mij liggen.
Ik vind tong echt schijtirritantquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
superniger vind ik nooit getuigen van enige humor. tong80 heeft af en toe een leuke one liner, maar dat mag ook wel de 1000 topics.
Ik weet niet hoe oud Mansjester is, maar veel kan het niet schelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel een generatiekloof, als jij mijn posts over een paar jaar terugleest zal jij gieren.
23, bijna even oud dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Mansjester is, maar veel kan het niet schelen.
Ja maar op 1 of andere manier had het hier een lollige kwinkslag waardoor het weer grappig werd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
40-45 is nog meer uitgemolken dan God.
In het begin kon ik er nog wel om lachen maar nu wordt het echt bij ALLES gebruikt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alles en iedereen god noemen, dat is toch leuk. Ik lach me een breuk. Die 40-45 grap mag nu wel stoppen van mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet ook niet hoe oud ik ben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Mansjester is, maar veel kan het niet schelen.
Ik snap het ook niet. Het is een beetje alsof het jongetje uit de klas is, die niet helemaal goed is. Ah joh, laat hem maar, kan er ook niets aan doen. Maar laten we wel hard om hem lachen, dan voelt hij zich goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waarom hij voor elke hersenscheet een nieuwe topc moet en mag openen snap ik dan weer niet.
Valt mee. In maximaal 40-45 procent van de gevallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
In het begin kon ik er nog wel om lachen maar nu wordt het echt bij ALLES gebruikt.
Dan is er helemaal geen generatiekloof, want ik ben 21 en ik snap alle posts van Mani perfect.quote:
Je bent zelf een geval.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee. In maximaal 40-45 procent van de gevallen.
Ik ook, ik dacht dat wel duidelijk was uit mijn postquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind tong echt schijtirritant
Meer een fatsoenskloof dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is er helemaal geen generatiekloof, want ik ben 21 en ik snap alle posts van Mani perfect.
Zo is het ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Het is een beetje alsof het jongetje uit de klas is, die niet helemaal goed is. Ah joh, laat hem maar, kan er ook niets aan doen. Maar laten we wel hard om hem lachen, dan voelt hij zich goed.
Ik vind het niet leuk dat jij dit nu weer insinueert want jij weet best dat ik een IQ heb van 121.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die 89 staat voor je IQ?
Nee, je zegt namelijk:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht dat wel duidelijk was uit mijn post
quote:tong80 heeft af en toe een leuke one liner,
Ja die vind ik ook nog steeds grappig, maar zo ontzettend flauwquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk, die grap is en blijft gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |