SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
www.specsavers.nl een optie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is Lot aan het lijnen? Ik zie het aan d'r namelijk.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef formule het volgende:
Ruud heeft meer met dieren dan met mensen
Mensen maken hem onrustig en verdrietig en dat snap ik wel.
Volgens mij ziet hij de ware aard van de mensen.
quote:
Ik hoorde van een tv kijkster dat hij op tv ook aardig scheld etc. ik kijk zelf de tv uitzendingen nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
Volgens mij als je alleen tv zou kijken dan denk je dat hakim een leuke gast is en een lieve jongen voor Paul. Goeie vriend.![]()
Gelukkig zijn er niet meer zo veel mensen die niet ook online gaan.
weetutnie. ken verder niemand die kijkt. en mijn mening is natuurlijk al verfokt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
Volgens mij als je alleen tv zou kijken dan denk je dat hakim een leuke gast is en een lieve jongen voor Paul. Goeie vriend.![]()
Je denkt dat er wel een miljoen streamers zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
en dat is alleen al nederland. denk nou eens wereldwijd manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je denkt dat er wel een miljoen streamers zijn?
ik werk de hele dag met mensen en haal hoop uit de goede die er wel tussen zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind mensen goed te pruimen maar dan wel online. Kan ik ze uitzetten.
interplanetair gezien zijn er oneindig veel kijkersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is alleen al nederland. denk nou eens wereldwijd man
Ja maar je ziet helemaal niet dat enorme bazige. Dat juist die 3 bepalen wat er gebeurt. Al was er wel ben een scene met Rienk die zei dat Billy ook gewoon zou mogen bestellen maar toch vind ik dat wat ik altijd lees over die 3, niet echt te zien is op tv.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hoorde van een tv kijkster dat hij op tv ook aardig scheld etc. ik kijk zelf de tv uitzendingen niet
geen flauw idee eigenlijk. ken er geen die streamen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Ja hoeveel streamers zouden er zijn??? en niet die alleen van FOK maar landelijk
en zo bezien loopt utopia letterlijk tot in de oneindigheid door. een schrikbarende gedachte.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
interplanetair gezien zijn er oneindig veel kijkers
100.000-150.000quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Ja hoeveel streamers zouden er zijn??? en niet die alleen van FOK maar landelijk
In het begin waren er rond de 150.000 als je de berichten hierover mag geloven. Nu het betaald is, ben ik eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Huh. Wat lul je? Ik denk dat er mensen zijn die soms even lezen online.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je denkt dat er wel een miljoen streamers zijn?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
interplanetair gezien zijn er oneindig veel kijkers
het geeft inderdaad het gevoel van oneindig ja, brrrquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en zo bezien loopt utopia letterlijk tot in de oneindigheid door. en schrikbarende gedachte.
waarom zou je uberhaupt naar paul luisteren, vrijwillig nog welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik ben de weg kwijt. Vertrekt er nog iemand of zit ik voor jan met de korte lekkende achternaam naar dat geleuter van paul te luisteren ?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is alleen al nederland. denk nou eens wereldwijd man
Klopt. Niemand die de tv-show kijkt ziet dat het een misogynistische rat is. Dat verhaaltje van hem: "pats pats ik wil aanpakken maar dat gaat hier zo moeilijk boehoe" is wat de mensen meekrijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
Oke, heb alleen de 1e en de 2e voor de helft gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar je ziet helemaal niet dat enorme bazige. Dat juist die 3 bepalen wat er gebeurt. Al was er wel ben een scene met Rienk die zei dat Billy ook gewoon zou mogen bestellen maar toch vind ik dat wat ik altijd lees over die 3, niet echt te zien is op tv.
Hij zat net in mijn foboquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]sorry, ..... zou Barack ook af en toe meekijken, denk het toch wel, toch....
He sees it from beyond :-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]sorry, ..... zou Barack ook af en toe meekijken, denk het toch wel, toch....
Ik lul niet, ik stelde een vraag .....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh. Wat lul je? Ik denk dat er mensen zijn die soms even lezen online.
ik ook niet mar dat las ik ene paar keerquote:
Lol, daar zeg je me wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt naar paul luisteren, vrijwillig nog wel
slachtofferrol of altijd de fout bij jezelf zoeken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef mangalie het volgende:
Isa weer in de slachtofferrol...Ik heb me weer laten kennen...
Vind ze lekker die rol...hoe meer down hoe beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef mangalie het volgende:
Isa weer in de slachtofferrol...Ik heb me weer laten kennen...
Beetje jammer dat Rienk en Isa zich daarna verontschuldigden. Alsof ze niet het lef mogen hebben om het ergens niet mee eens te zijn, zo jammer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar je ziet helemaal niet dat enorme bazige. Dat juist die 3 bepalen wat er gebeurt. Al was er wel ben een scene met Rienk die zei dat Billy ook gewoon zou mogen bestellen maar toch vind ik dat wat ik altijd lees over die 3, niet echt te zien is op tv.
ja zeg wel even je gezonde verstand gebruiken hehquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Lol, daar zeg je me wat.
Klopt, ik kijk meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
Je zet jezelf te hoog in, oldbie is nog niet slim wezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom opeens dat domme geluk over hoeveel streamers. Begrijpend lezen is voor sommige kut newbies hier een beetje moeilijk.
als ie klaar is met Beyoncé...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
Wat een agressie ....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom opeens dat domme gelul over hoeveel streamers. Begrijpend lezen is voor sommige kut newbies hier een beetje moeilijk.
Ja precies. Ik probeer iedere keer beetje neutraal te kijken maar het gaat er allemaal veel liever aan toe dan in het echt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Rienk en Isa zich daarna verontschuldigden. Alsof ze niet het lef mogen hebben om het ergens niet mee eens te zijn, zo jammer.
Mijn hersencellen sterven langzaam af sinds ik utopia kijk ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeg wel even je gezonde verstand gebruiken heh
Voelde je je aangesproken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zet jezelf te hoog in, oldbie is nog niet slim wezen
dat deden ze sowieso, je bedoelt steeds sneller, het is te merken ook zeg, ik zeg stoppen, en wel directquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Mijn hersencellen sterven langzaam af sinds ik utopia kijk ;-)
ze kan wel heel goed "coûte qui coûte" zeggen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:00 schreef formule het volgende:
Isa ziet wat de andere niet zien of willen zien
De 3 overheersers,maar ze kan het niet verwoorden
Helaas, dat zal je tegenvallen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh. Wat lul je? Ik denk dat er mensen zijn die soms even lezen online.
die ireen is helemaal geen pot joh, voelde haar wel kroelen.quote:
In welk COS topic zijn we begonnen Hakim bokszak te noemen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef SailingDuck het volgende:
Waarom krijgen we nu die bokszak niet te zien als Isa gaat boksen
Slachtofferrol...Ze zoekt de fout altijd bij een ander en roept dan dat ze zelf zo onzeker is van zichzelf als ze een weerwoord krijgt. Ik trek dat mens echt heel slecht..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Ransjih het volgende:
[..]
slachtofferrol of altijd de fout bij jezelf zoeken?
1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
In welk COS topic zijn we begonnen Hakim bokszak te noemen?
Oje leg uit svpquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef R0T29 het volgende:
[..]
ze kan wel heel goed "coûte qui coûte" zeggen...
Wat een vriendelijk woord al niet kan doen. Dag kut!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom opeens dat domme gelul over hoeveel streamers. Begrijpend lezen is voor sommige kut newbies hier een beetje moeilijk.
Wüst lust worst?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die ireen is helemaal geen pot joh, voelde haar wel kroelen.
Hakim zie ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
In welk COS topic zijn we begonnen Hakim bokszak te noemen?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Wat een vriendelijk woord al niet kan doen. Dag kut!
naar mijn idee zoekt ze de fout teveel bij zichzelf, en huilt dan eigenlijk om het feit dat ze niet weerbaar genoeg is op haar leeftijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Slachtofferrol...Ze zoekt de fout altijd bij een ander en roept dan dat ze zelf zo onzeker is van zichzelf als ze een weerwoord krijgt. Ik trek dat mens echt heel slecht..
Ik neem eerst 24 uur :-Dquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat deden ze sowieso, je bedoelt steeds sneller, het is te merken ook zeg, ik zeg stoppen, en wel direct
Ik denk het laatste.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Voxs het volgende:
Nicolien. Zij weet toch wel precies hoe iedereen opereert daar? Is ze zich eerst onmisbaar aan het maken en slaat ze dan toe of kan het haar niets schelen en wil ze gewoon aardig gevonden worden?
Ja het is meer huilen uit frustratie.Ik zou zeggen doe er wat mee! punt 1. Niet meer sorry zeggen tegen Hakim.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef Ransjih het volgende:
[..]
naar mijn idee zoekt ze de fout teveel bij zichzelf, en huilt dan eigenlijk om het feit dat ze niet weerbaar genoeg is op haar leeftijd
als dienstdoende arts kan ik je dat ten zeerste aanbevelen, goed rust houden en veel drinkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik neem eerst 24 uur :-D
De tijd zal het leren, zoals bij Lauraquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Voxs het volgende:
Nicolien. Zij weet toch wel precies hoe iedereen opereert daar? Is ze zich eerst onmisbaar aan het maken en slaat ze dan toe of kan het haar niets schelen en wil ze gewoon aardig gevonden worden?
wie maakt niet er geen foutje?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
die term gebruikte ze gisteren. Probeerde interessant, intelligent over te komen...fail
Echt? Ik heb het idee dat de meeste mensen nu wel online kunnen thuis en omdat ze op tv altijd de site promoten had ik het idee dat er veel kijkers ook wel eens daar lezen. Streamen dat zijn er volgens mij heel weinig en de mensen die dan dreigen om hun abbo af te zeggen moet i erg om lachen. Dat maakt jdm niet zoveel uit. Maar jij denkt dat niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef community het volgende:
[..]
Helaas, dat zal je tegenvallen.
Ja hij moet per direct naar huisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
Iemand al iets gehoord hoe het gesprek met Paul en de psyc is gegaan?
Ik hoop dat ze daarna subtiel de boel gaat manipuleren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef Urb het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, zoals bij Laura![]()
Feit blijft dat ze over een week alweer moeten stemmen en ze weet vast dat "jij krijgt mijn stem omdat je hier het kortste ben"heel makkelijk kan zijn voor de anderen om te zeggen.
Op mijn recept staat ook drank en wiet ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
als dienstdoende arts kan ik je dat ten zeerste aanbevelen, goed rust houden en veel drinken
Nope werd steeds weggedraaid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
Is ontaard in ruzie om drank en peuken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja hij moet per direct naar huis
echte koste wat het kost interessant doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef R0T29 het volgende:
[..]
die term gebruikte ze gisteren. Probeerde interessant, intelligent over te komen...fail
Dat ook ja, maar ze is ook heel snel met klagen/zeuren over wat andere niet goed doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:04 schreef Ransjih het volgende:
[..]
naar mijn idee zoekt ze de fout teveel bij zichzelf, en huilt dan eigenlijk om het feit dat ze niet weerbaar genoeg is op haar leeftijd
Heeft niet geholpen, hij lekt nog steeds.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Dotteke het volgende:
Dat is jammer.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het idee dat de meeste mensen nu wel online kunnen thuis en omdat ze op tv altijd de site promoten had ik het idee dat er veel kijkers ook wel eens daar lezen. Streamen dat zijn er volgens mij heel weinig en de mensen die dan dreigen om hun abbo af te zeggen moet i erg om lachen. Dat maakt jdm niet zoveel uit. Maar jij denkt dat niet?
kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Op mijn recept staat ook drank en wiet ;-)
Bingo daar hebben we er nog eentje. Echt een verse. haphapquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook wat is het probleem?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Echt? Ik heb het idee dat de meeste mensen nu wel online kunnen thuis en omdat ze op tv altijd de site promoten had ik het idee dat er veel kijkers ook wel eens daar lezen. Streamen dat zijn er volgens mij heel weinig en de mensen die dan dreigen om hun abbo af te zeggen moet i erg om lachen. Dat maakt jdm niet zoveel uit. Maar jij denkt dat niet?
Boosheid en frustratie eruit slaan denk ikquote:
En huppekee, daar is de zweefteef.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dat nu gaat ze in een keer janken onder het boksen Isabelleke
ja, sommige hier missen ook wat inlevingsvermogen heequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boosheid en frustratie eruit slaan denk ik
Omdat opgekropte frustratie en zo. Bokszak == uitlaatklep. Goede investering van Jimmy. Ding is dus echt nodig!quote:
Ze staat dr gewoon op te wachtenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
En huppekee, daar is de zweefteef.
Die voelde het weer aankomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Emotionele vampierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ze staat dr gewoon op te wachten
Kon je op wachten hé, viel me al mee dat ze er vanmiddag niet was toen Billy ging huilen vanmiddag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk...en dan in de camera kijken...kijk mij eens een goede moeder zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ze staat dr gewoon op te wachten
energy leechquote:
Voor een oude rot in het vak vind ik het een lausy antwoord ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Bingo daar hebben we er nog eentje. Echt een verse. haphap
Lieve zurige. Er is geen probleem. Gesprek of nu de meeste kijkers wel of niet ook online het nieuws lezen van dit programma.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook wat is het probleem?
Die laat geen tv-momentje voorbijgaan..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hou es op zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Lieve zurige. Er is geen probleem. Gesprek of nu de meeste kijkers wel of niet ook online het nieuws lezen van dit programma.
je snapt het niet kut newbiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook wat is het probleem?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk...en dan in de camera kijken...kijk mij eens een goede moeder zijn
gehaaid hoor, brrquote:
Andrea zou iedereen knuffelen als ze er een tv-momentje mee kan scoren. Zelfs haar eigen dochter.quote:
Ze leeft bij de gratie van andermans emoties.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die laat geen tv-momentje voorbijgaan..
Ook een goedavond of was het niet tegen mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
quote:
Zie je dit Sophie? ZIE JE DIT? Dit kon jij zijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:10 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk...en dan in de camera kijken...kijk mij eens een goede moeder zijn
Oh, jij denkt slecht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zie je dit Sophie? ZIE JE DIT? Dit kon jij zijn!
Ja precies...het ligt er zo dik bovenop bij dat wijf.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja echt wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Oh, jij denkt slecht.
Zou het echt?
Leer mij Andrea eens kennen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Oh, jij denkt slecht.
Zou het echt?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
te veelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef -Datdus- het volgende:
Hoeveel utopia punten hebben jullie?
nee ook dat is een actquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef Injetta het volgende:
Andrea lacht al jaren om zichzelf?
Als er een is die zichzelf ongelofelijk serieus neemt, dan is het Andrea wel.
Iets met spijker en kopquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef Injetta het volgende:
Andrea lacht al jaren om zichzelf?
Als er een is die zichzelf ongelofelijk serieus neemt, dan is het Andrea wel.
ja, hondenpenning is dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
Billy: "Moeten? Ik moet niks. Ja, poepen en belasting betalen..."
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
EN ademhalen, anders ga je doodquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
Haha.. En het is nog waar ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef Rhosyn het volgende:
:-) we kunnen er een kutavond van makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ook een goedavond of was het niet tegen mij
darth veder in zijn ei bijv. en zij buiten de loods.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen uit de duisternis hebben ook zo hun rustmomentjes nodig.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen uit de duisternis hebben ook zo hun rustmomentjes nodig.
als je ademt ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
EN ademhalen, anders ga je dood
Nee we maken het weer ouderwets gezellig hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
:-) we kunnen er een kutavond van maken
maar wel minder snel als dat je het niet doetquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]Dan moeten sommige COSSERS het ook maar eens doen, lees er zitten er tussen die leven alleen maar in de duisternis
:-))quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee we maken het weer ouderwets gezellig hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]Dan moeten sommige COSSERS het ook maar eens doen, lees er zitten er tussen die leven alleen maar in de duisternis
De meeste COSSERS zijn androids, die hoeven niet te slapen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De meeste COSSERS zijn androids, die hoeven niet te slapen.
Kan ook een vorm van overleven zijn..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Injetta het volgende:
Die Aike is echt zo koud en kil als het maar zijn kan.
Geen greintje gevoel voor wie/wat dan ook.
Die blijft maar hangen in haar managementrol. Is ergens ook niet normaal zoals zij daar totaal ongenaakbaar nergens door geraakt wordt in dat gekkenhuis.
hijslaaptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef SailingDuck het volgende:
En hakim is weer van de aardbodem verdwenen :S
Laten we het daar dan maar op houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Kan ook een vorm van overleven zijn..
Hakim 24 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef -sabine- het volgende:
Er lijkt iets te borrelen bij Aike, zo hard heb ik haar nog niet aan een sigaret zien trekken.
Jij snapt mequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Vanuit onze duistere zolderkamertjes he
de hele dag?quote:
O, ben ik altijd voor in!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
:-) we kunnen er een kutavond van maken
Ik moet zo wel ff naar mijn docking station! Ben op!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De meeste COSSERS zijn androids, die hoeven niet te slapen.
als het goed is wel ja maar ik kan niks garanderenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar wel minder snel als dat je het niet doet
Wat had ze gezegd dan, Isa?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Rienk gaat nu tegen Isa zeggen dat ze fout zit![]()
![]()
![]()
Hij was er niet eens bij
Waarom geloven al die gasten die Hakim op zijn bruine ogen![]()
![]()
Helemaal gemist die 24 uur van Hakimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
Hakim 24 uur aangevraagd
dan moet ze de boel alleen draaiende gaan houden
dat vind ze Super Toll, maar dan krijgt ze ook alle shit over zich
keuzes maken ..............
Als het maar mis gaat.quote:
Is ie nou helemaal gek geworden ....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Neemt Rienk het nou voor die luie gluiperd op?
een opmerking tegen hakim dat hij moest gaan huilen om vrouw en kind.quote:
Huh op mijn streams zit hij een boek te lezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ie nou helemaal gek geworden ....
Ja.. hij wil Isa wijs maken dat zij fout zat..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Neemt Rienk het nou voor die luie gluiperd op?
Dat ie maar naar huis moest gaan naar zn vrouw en kind, maar Hakim stelde dat iets bij, dat ze zat te narren van "ga huilen om je vrouw en kind" nadat ze een gesprek hadden aldus hem, maar dat gesprek was eigelijk Hakim die Isa maar door bleef treiteren.quote:
Rienk is van alles, maar hij praat niemand na, hij vormt zijn eigen onafhankelijk mening.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Rienk gaat nu tegen Isa zeggen dat ze fout zit![]()
![]()
![]()
Hij was er niet eens bij
Waarom geloven al die gasten die Hakim op zijn bruine ogen![]()
![]()
rienk is....bekeerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja.. hij wil Isa wijs maken dat zij fout zat..
De wijze Rienk is blijkbaar op zijn spirituele pas nog niet zo ver dat hij weet dat je niet zomaar moet oordelen als je niet weet hoe het exact zit.
Hij gelooft Hakim blijkbaar blindelings. Niet door dat Hakim een rat is en klakkeloos een kant van het verhaal overnemen.
Zat Rienk er niet bij dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
De wijze Rienk is blijkbaar op zijn spirituele pas nog niet zo ver dat hij weet dat je niet zomaar moet oordelen als je niet weet hoe het exact zit.
Hij gelooft Hakim blijkbaar blindelings. Niet door dat Hakim een rat is en klakkeloos een kant van het verhaal overnemen.
Happie gaat niet weg, dat weet Aike allang ....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Capaja het volgende:
[..]
Hakim 24 uur aangevraagd
dan moet ze de boel alleen draaiende gaan houden
dat vind ze Super Toll, maar dan krijgt ze ook alle shit over zich
keuzes maken ..............
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
De wijze Rienk is blijkbaar op zijn spirituele pad nog niet zo ver dat hij weet dat je niet zomaar moet oordelen als je niet weet hoe het exact zit.
nee djo djo zat er wel bijquote:
ja dat waren waarschijnlijk iets andere omstandigheden denk je nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat een boer door 1 van zijn eigen koeien is dood gedrukt..vorig jaar 2x Ruud gaat gewoon tegen een liggende koe zitten en die andere scharrelt rond...
chickies en een zwangere kut. touchdownquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ruud gaat bij de koeien en kippen wonen verstandig
Wel die 24 uur aangevraagd?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Happie gaat niet weg, dat weet Aike allang ....
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Happie gaat niet weg, dat weet Aike allang ....
O, dat nog steeds, dat wist ik al.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een opmerking tegen hakim dat hij moest gaan huilen om vrouw en kind.
maar wel nadat Hakim haar al even treiterde zelfs na praate
Rienk was gewoon binnen en zag en hoorde wat er gebeurdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee djo djo zat er wel bij
Valt best wel mee. Ze ging vanmiddag ook Billy een knuffel geven toen ze verdriet had en gisteren met dat vliegtuig voor Lot zei ze ook dat ze kippenvel had. Ze is over het algemeen wat introvert en in een omgeving van borderliners en manische depressievelingen steekt dat al snel wat af.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Injetta het volgende:
Die Aike is echt zo koud en kil als het maar zijn kan.
Geen greintje gevoel voor wie/wat dan ook.
Die blijft maar hangen in haar managementrol. Is ergens ook niet normaal zoals zij daar totaal ongenaakbaar nergens door geraakt wordt in dat gekkenhuis.
Hij had tegen haar gezegd dat ze niks kon en niemand had in de buitenwereld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
O, dat nog steeds, dat wist ik al.
is ook niksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Helemaal gemist die 24 uur van Hakim
Hakim kan lekker door zuigen als ie je niet -meer - mag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat ie maar naar huis moest gaan naar zn vrouw en kind, maar Hakim stelde dat iets bij, dat ze zat te narren van "ga huilen om je vrouw en kind" nadat ze een gesprek hadden aldus hem, maar dat gesprek was eigelijk Hakim die Isa maar door bleef treiteren.
klopt gore lafbekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Rienk was gewoon binnen en zag en hoorde wat er gebeurde
daarom mag ik die zandhaas ook wel. gaat gewoon tijdje in schuttersputje liggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind Ruud al een winnaar omdat hij fysiek afstand neemt van de leipo's.
Van hem verwacht ik helemaal geen tegengas t.o.v. Hakim.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee djo djo zat er wel bij
ja dat vind ik nou ook en af en toe wat grappen uithalen niet alles te serieus nemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Dan vind ik het nog kwalijker! Hij heeft Hakim dan toch gehoord en gezien hoe achterlijk Hakim Isa aan het treiteren was en dat Isa echt een aantal keren echt gevraagd heeft of hij wilde ophouden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Rienk was gewoon binnen en zag en hoorde wat er gebeurde
Hij schrijft over zijn gevoelens enzo omdat hij stress heeft. Dat vertelde hij Bill.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:26 schreef bull1966 het volgende:
waarom leest ruud nu niet steeds ieder woord twee keer hardop voor zoals bij die grap ???
Ga het nou bagatelliseren. Ze is koud, kil en zonder gevoel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt best wel mee. Ze ging vanmiddag ook Billy een knuffel geven toen ze verdriet had en gisteren met dat vliegtuig voor Lot zei ze ook dat ze kippenvel had. Ze is over het algemeen wat introvert en in een omgeving van borderliners en manische depressievelingen steekt dat al snel wat af.
Yep net als bij Peterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hakim kan lekker door zuigen als ie je niet -meer - mag.
hij zal wel een visioen hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog kwalijker! Hij heeft Hakim dan toch gehoord en gezien hoe achterlijk Hakim Isa aan het treiteren was en dat Isa echt een aantal keren echt gevraagd heeft of hij wilde ophouden.
Rienk zakt punten in mijn achting..
Die momenten heb ik dan net gemist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt best wel mee. Ze ging vanmiddag ook Billy een knuffel geven toen ze verdriet had en gisteren met dat vliegtuig voor Lot zei ze ook dat ze kippenvel had. Ze is over het algemeen wat introvert en in een omgeving van borderliners en manische depressievelingen steekt dat al snel wat af.
Volgens mij wel en ach, fan, ik word gewoon niet zo snel emotioneel van streams, ik heb bijvoorbeeld ook geen hekel aan Ludoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wel die 24 uur aangevraagd?
Jij moet dat weten als Hapfan
yupquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Ohh wacht dat stond niet in de verslagen. Brief van Bramquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef -sabine- het volgende:
Dislect Gio ziet de fouten in de brief van dyslect Bram
Dat kan ik me goed voorstellen van hem. Gisteren gaf hij duidelijk aan dat die negativiteit hem echt wat doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat bedoelde hij natuurlijk heel anders, zo zegt hij dingen nu eenmaal, weetjuh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij had tegen haar gezegd dat ze niks kon en niemand had in de buitenwereld.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Steeds valt me weer op hoe prachtig getekend deze koe isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Vuile vreemdganger!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:21 schreef Voxs het volgende:
Ruud; Ik ben na 2 kilometer buiten adem. Het komt van de stress. Ik ga schrijven. Mijn gevoel en zo. Ik denk dat dat goed is.
Nou Ruud als ik de rest uitkots kijk ik naar jou. Ik denk dat dat goed is. Gewoon een jonge hond die rondjes rent en koetjes knuft.
Nee. In een koe zit geen kwaad. Ze zijn wel heel sterk en zwaar!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat waren waarschijnlijk iets andere omstandigheden denk je niet
en geven hopjesvlaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. In een koe zit geen kwaad. Ze zijn wel heel sterk en zwaar!!
Snel..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, sorry, misschien ook wel ... Beter?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:28 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
daarom mag ik die zandhaas ook wel. gaat gewoon tijdje in schuttersputje liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |