SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
www.specsavers.nl een optie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is Lot aan het lijnen? Ik zie het aan d'r namelijk.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef formule het volgende:
Ruud heeft meer met dieren dan met mensen
Mensen maken hem onrustig en verdrietig en dat snap ik wel.
Volgens mij ziet hij de ware aard van de mensen.
quote:
Ik hoorde van een tv kijkster dat hij op tv ook aardig scheld etc. ik kijk zelf de tv uitzendingen nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
Volgens mij als je alleen tv zou kijken dan denk je dat hakim een leuke gast is en een lieve jongen voor Paul. Goeie vriend.![]()
Gelukkig zijn er niet meer zo veel mensen die niet ook online gaan.
weetutnie. ken verder niemand die kijkt. en mijn mening is natuurlijk al verfokt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
Volgens mij als je alleen tv zou kijken dan denk je dat hakim een leuke gast is en een lieve jongen voor Paul. Goeie vriend.![]()
Je denkt dat er wel een miljoen streamers zijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
en dat is alleen al nederland. denk nou eens wereldwijd manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je denkt dat er wel een miljoen streamers zijn?
ik werk de hele dag met mensen en haal hoop uit de goede die er wel tussen zittenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vind mensen goed te pruimen maar dan wel online. Kan ik ze uitzetten.
interplanetair gezien zijn er oneindig veel kijkersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is alleen al nederland. denk nou eens wereldwijd man
Ja maar je ziet helemaal niet dat enorme bazige. Dat juist die 3 bepalen wat er gebeurt. Al was er wel ben een scene met Rienk die zei dat Billy ook gewoon zou mogen bestellen maar toch vind ik dat wat ik altijd lees over die 3, niet echt te zien is op tv.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hoorde van een tv kijkster dat hij op tv ook aardig scheld etc. ik kijk zelf de tv uitzendingen niet
geen flauw idee eigenlijk. ken er geen die streamen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Ja hoeveel streamers zouden er zijn??? en niet die alleen van FOK maar landelijk
en zo bezien loopt utopia letterlijk tot in de oneindigheid door. een schrikbarende gedachte.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
interplanetair gezien zijn er oneindig veel kijkers
100.000-150.000quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Ja hoeveel streamers zouden er zijn??? en niet die alleen van FOK maar landelijk
In het begin waren er rond de 150.000 als je de berichten hierover mag geloven. Nu het betaald is, ben ik eigenlijk ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Huh. Wat lul je? Ik denk dat er mensen zijn die soms even lezen online.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Je denkt dat er wel een miljoen streamers zijn?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
interplanetair gezien zijn er oneindig veel kijkers
het geeft inderdaad het gevoel van oneindig ja, brrrquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en zo bezien loopt utopia letterlijk tot in de oneindigheid door. en schrikbarende gedachte.
waarom zou je uberhaupt naar paul luisteren, vrijwillig nog welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik ben de weg kwijt. Vertrekt er nog iemand of zit ik voor jan met de korte lekkende achternaam naar dat geleuter van paul te luisteren ?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
en dat is alleen al nederland. denk nou eens wereldwijd man
Klopt. Niemand die de tv-show kijkt ziet dat het een misogynistische rat is. Dat verhaaltje van hem: "pats pats ik wil aanpakken maar dat gaat hier zo moeilijk boehoe" is wat de mensen meekrijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:50 schreef itsme het volgende:
[..]![]()
![]()
Even over Hakim.
Oke, heb alleen de 1e en de 2e voor de helft gezien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar je ziet helemaal niet dat enorme bazige. Dat juist die 3 bepalen wat er gebeurt. Al was er wel ben een scene met Rienk die zei dat Billy ook gewoon zou mogen bestellen maar toch vind ik dat wat ik altijd lees over die 3, niet echt te zien is op tv.
Hij zat net in mijn foboquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]sorry, ..... zou Barack ook af en toe meekijken, denk het toch wel, toch....
He sees it from beyond :-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]sorry, ..... zou Barack ook af en toe meekijken, denk het toch wel, toch....
Ik lul niet, ik stelde een vraag .....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh. Wat lul je? Ik denk dat er mensen zijn die soms even lezen online.
ik ook niet mar dat las ik ene paar keerquote:
Lol, daar zeg je me wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom zou je uberhaupt naar paul luisteren, vrijwillig nog wel
slachtofferrol of altijd de fout bij jezelf zoeken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef mangalie het volgende:
Isa weer in de slachtofferrol...Ik heb me weer laten kennen...
Vind ze lekker die rol...hoe meer down hoe beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:56 schreef mangalie het volgende:
Isa weer in de slachtofferrol...Ik heb me weer laten kennen...
Beetje jammer dat Rienk en Isa zich daarna verontschuldigden. Alsof ze niet het lef mogen hebben om het ergens niet mee eens te zijn, zo jammer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:53 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar je ziet helemaal niet dat enorme bazige. Dat juist die 3 bepalen wat er gebeurt. Al was er wel ben een scene met Rienk die zei dat Billy ook gewoon zou mogen bestellen maar toch vind ik dat wat ik altijd lees over die 3, niet echt te zien is op tv.
ja zeg wel even je gezonde verstand gebruiken hehquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Lol, daar zeg je me wat.
Klopt, ik kijk meequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
Je zet jezelf te hoog in, oldbie is nog niet slim wezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom opeens dat domme geluk over hoeveel streamers. Begrijpend lezen is voor sommige kut newbies hier een beetje moeilijk.
als ie klaar is met Beyoncé...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Jian het volgende:
Wat een agressie ....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef itsme het volgende:
Ik snap niet waarom opeens dat domme gelul over hoeveel streamers. Begrijpend lezen is voor sommige kut newbies hier een beetje moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |