SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Ongeacht wie er gelijk had...quote:
verkeerd gelezen hoor,lage streek van ratkimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gemist ben je even weg gebeurd er wat.
Als ik het zo lees een minne streek van Isa, misschien iemand opgenomen?
kijk nog eens?quote:
Oes foutje, idd lage minne streek van Hakim naar Isa moet het zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkeerd gelezen hoor,lage streek van ratkim
Dit ook ja Hakim had daarboven moeten staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ongeacht wie er gelijk had...
Het blijft een beetje bullien van een volwassen vent naar een kleutertje.
Daar dacht ik nog niet eens aan, meer aan niet het pispaaltje willen zijn en dus maar meedoen met de groep in het benoemen van een gezamenlijk pispaaltje. Lekker 'veilig'. En enorm laf.quote:
kalm en beheerst. en onzichtbaar.quote:
jim snapt het, laat lekker praten, laat lekker schelden,gewoon negeren is het meest volwassenquote:
Ze zijn lelijk in gedrag en uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit ook ja Hakim had daarboven moeten staan
ja ook dat kan jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog niet eens aan, meer aan niet het pispaaltje willen zijn en dus maar meedoen met de groep in het benoemen van een gezamenlijk pispaaltje. Lekker 'veilig'. En enorm laf.
En dat harde domme gelach van Hakimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou die stem van Hakim is ook niet echt aangenaam voor je gehoor. Dan heb ik het niet over zijn rare dialect.
de grote monden werken zichzelf meestal wel weg in dit soort programma's. dus jim doetut goed. en lau dan ook. maar dat vind ik een urinemeisje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jim snapt het, laat lekker praten, laat lekker schelden,gewoon negeren is het meest volwassen
Tsja, snap niet hoe Hakim het voor elkaar krijgt dat anderen zich telkens excuseren nadat hij ze uitloktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Voxs het volgende:
Isa is rustig en gaat geen sorry zeggen.
Ik hoop dat ze haar woord houdt.
hij moet meer zichtbaar wordenquote:
Opvallend dat hij nu weer lekker praatjes heeft. Fijne manier om je zelf op te kikken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En dat harde domme gelach van Hakim
Hij zou zijn eigen moeder nog verkopen ...... voor weinig, in en in verrot is ie. Adolf was er een koorknaapje bijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hakim is een grote egoïst! Hij doet leuk tegen je indien hij je nog nodig denkt te gaan hebben. Deze man zou zijn eigen kind nog verraden om zelf ergens ongeschonden uit te komen. Heel naar is deze man!
Ha!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jim snapt het, laat lekker praten, laat lekker schelden,gewoon negeren is het meest volwassen
Ja tenenkrommend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En dat harde domme gelach van Hakim
ik denk dat je daar een punt hebt, ze is een soort bliksemafleiderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog niet eens aan, meer aan niet het pispaaltje willen zijn en dus maar meedoen met de groep in het benoemen van een gezamenlijk pispaaltje. Lekker 'veilig'. En enorm laf.
Het zijn Rienk's woorden, niet de mijnequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt die bril gewoon al die jaren opgehouden..
De rust zelfe. Ik had die vork ergens gestoptquote:
jim doet het heel goed nu, veel wijsheid overbrengen en info verzamlenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
de grote monden werken zichzelf meestal wel weg in dit soort programma's. dus jim doetut goed. en lau dan ook. maar dat vind ik een urinemeisje.
nee verkeerd gehoord, gio zei niks,hakim ging verder toen ze weg liepquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef R0T29 het volgende:
Horen we het! Hakim stopte en Gio was de druppel!
Is niet waar, is niet waar, ..... Hakim heeft het gedaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef R0T29 het volgende:
Horen we het! Hakim stopte en Gio was de druppel!
Tja wat moet je hier mee.quote:
Ik hoor Isa toch net zeggen dat Hakim stopte...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee verkeerd gehoord, gio zei niks,hakim ging verder toen ze weg liep
Ah, deed Gio het niet verkeerd?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is niet waar, is niet waar, ..... Hakim heeft het gedaan
ga eens naar een goede audicienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik hoor Isa toch net zeggen dat Hakim stopte...
Veel hebben daar (net als hier) een hekel aan Isa's stem. En als ze dan een paar keer achter elkaar met dat hoge stemmetje aan Hakim vraagt of hij op wil houden, dan vinden ze het ook wel mooi dat 'het zeikwijf op haar nummer wordt gezet'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Tot nu toe had ik niet veel met hem, want hij is saai, maar hij heeft duidelijk andere kwaliteiten.quote:
gio zat stom te grimassen en bokste hakim, ook uiterst treurigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ah, deed Gio het niet verkeerd?
Isa vindt dat Haks plek in de groep niet ok is. Hij doet nix, zegt Hakim en ze vindt hem sneaky
Hoor je hem lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Liyu het volgende:
En die kabouter ligt in een deuk om jullie![]()
![]()
Dat is wel heel grofquote:
BOOM! Worden we toch nog genoemd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Isa: Hakim had al een publieksstem , die krijgt hij niet voor niets..
Nietus, nietusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik hoor Isa toch net zeggen dat Hakim stopte...
daarom treitert hij haar ook, de bange laffe ratquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe labiel Isa dan ook mag zijn, ze is wel de enige die Hakim doorheeft. Ze slaat precies de spijker op z'n kop: hij is lui en sneaky
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe labiel Isa dan ook mag zijn, ze is wel de enige die Hakim doorheeft. Ze slaat precies de spijker op z'n kop: hij is lui en sneaky
Yep, Jim ziet het schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oke en danx.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gio zat stom te grimassen en bokste hakim, ook uiterst treurig
soort aike met baardgroei dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan de quote niet meer vinden maar jij zei:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is niet waar, is niet waar, ..... Hakim heeft het gedaan
Dat komt omdat jij graag mag schuren aan de 'bad guys'quote:Ik ben het daar niet mee eens.
Ik mag haarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede eigenschappen voor een bewaker/portierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
kalm en beheerst. en onzichtbaar.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nietus, nietusIsa, was er niet bij, ......... oh, shit
Ja zelfs Jim ziet het niet !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij is zijn salaris vandaag dubbel en dwars waard. Geef die man een opslag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Oke en danx.
Fijn dat er Jimmys zijn, los van de schuldvraag
om vervolgens te zeggen dat hij weer doorgaat als ze is weggelopen, en dat is niet het kenmerk van stoppen, nes pasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Heb het nog even terug gespoeld maar ze zegt het echt.
en een wapenstok.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is zijn salaris vandaag dubbel en dwars waard. Geef die man een opslag.
Jim zegt niets over anderen, als enige.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef GekkePoes het volgende:
Als Isa nu zo schaterlacht, en Paul en Hakim lopen in de buurt dan ff roepen "Ja we hadden het over jou Hakim"
Het lijkt de cos welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef formule het volgende:
Wat ik ergelijk vindt is het elkaar niet uit laten praten.
De een wil wat vertellen en de ander praat er dwars doorheen .
Al is het 1 op 1.Ze luisteren niet.
ja hij kabbelt rustig en beschaafd door het leven. tot nu toe gun ik hem de overwinning.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jim zegt niets over anderen, als enige.
Verder zie ik hem niet echt wat boeiends doen, maar zeker weinig verkeerds.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef Voxs het volgende:
Isa: Wil jij de witte of de zwarte?
Jim: De witte ik doe geen zwarte, ik ben al zwart
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oh, dat zal zeker. Is volgens mij ook een soort van groepsbevestiging. Ik bedoek: waar gaat het over? Stemgeluid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Gert het volgende:
Veel hebben daar (net als hier) een hekel aan Isa's stem. En als ze dan een paar keer achter elkaar met dat hoge stemmetje aan Hakim vraagt of hij op wil houden, dan vinden ze het ook wel mooi dat 'het zeikwijf op haar nummer wordt gezet'.
Isa is ook echt irritant daar. Maar niet kwaadaardig, totaal niet. Ze is eerder te lief. Daarom is het, ondanks hun irritatie, toch wel stuitend dat een bloedhond als Hakim hier nog punten mee scoort ook zo'n Gio.
Ik vrees dat 1 de max is, wat erg scheef is want de bewoners kunnen wel meer dan 1 per persoon geven. Elite heeft hierdoor minder invloed ookal worden ze "de 16de bewoner genoemd"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef ZodiaX het volgende:
En deze maand zal Hakim ook minstens 1 stem krijgen van het publiek.
Ik kan me niet voorstellen dat de rest niet ziet hoe vaak en lang hij in zijn nest ligt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
of ruudquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja hij kabbelt rustig en beschaafd door het leven. tot nu toe gun ik hem de overwinning.
Oh dat is een minpunt, dat flik je nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef Dottey het volgende:
isa: vroeger had ik hem aangevallen. Vroeger viel ik iedereen aan. Dan had ik waarschijnlijk zo in zijn gezicht gespuugd
Geen blik, maar een boksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef Urb het volgende:
Jimmy "Wie zat erbij trouwens?"
Isa "Gio, die zat te lachen en toen Hakim stopte gaven ze elkaar een blik"
Goeie vraag Jim!![]()
Bovendien de grote vriend van Aikequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
aan zondebokken geen gebrek daar. een weide vol. maar rustige mensen met beetje oprechte rust en zo, met beetje ontwikkeling, en zo....dáár ontbreekt het aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal zeker. Is volgens mij ook een soort van groepsbevestiging. Ik bedoek: waar gaat het over? Stemgeluid.
Ik kijk te weinig om me aan haar stem te ergeren.
En is Isa weg, dan is het het monotone stemgeluid van Aike. Of het hyperstemmetje van Bil. Elke groep heeft een zondebok nodig en er is altijd wel een 'reden'.
Ze doet dat nu niet meer... ze had het over VROEGER...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is een minpunt, dat flik je niet
Van de mothmanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Portret van Anton?
[ afbeelding ]
je irriteren aan iemands stem puur omdat je het lelijk vind, dan heb je een heel futiel bestaan, waarom aan zoiets irriteren, je kan er niks aan doen en de ander waarschijnlijk ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zal zeker. Is volgens mij ook een soort van groepsbevestiging. Ik bedoek: waar gaat het over? Stemgeluid.
Ik kijk te weinig om me aan haar stem te ergeren.
En is Isa weg, dan is het het monotone stemgeluid van Aike. Of het hyperstemmetje van Bil. Elke groep heeft een zondebok nodig en er is altijd wel een 'reden'.
DAAAAAAR MOOEET EEEN PIEMEL IN, DAAR MOET EEN PIEMEL IN, DAAR MOET EEN PIEMEL, DAAR MOET EEN PIEMEL IN!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef Voxs het volgende:
Isa: Wil jij de witte of de zwarte?
Jim: De witte ik doe geen zwarte, ik ben al zwart
Wie de "bad guys" zijn is natuurlijk slechts jouw interpretatie/jouw waarheidquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef community het volgende:
Dat komt omdat jij graag mag schuren aan de 'bad guys'
Maakt me niet uit, dat doe je nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze doet dat nu niet meer... ze had het over VROEGER...
naastenliefde. en de mediawet denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Injetta het volgende:
Waarom draaien ze steeds het geluid weg bij Hakim en Paul?
Geluid kan nu eenmaal irritant zijn. Stemmen dus ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
je irriteren aan iemands stem puur omdat je het lelijk vind, dan heb je een heel futiel bestaan, waarom aan zoiets irriteren, je kan er niks aan doen en de ander waarschijnlijk ook niet
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
naastenliefde. en de mediawet denk ik.
Ze heeft geleerd.... dat je dat niet moet doen dus ....quote:
Dat weet je bij Jim niet. Jim praat niet over anderen.quote:
Vergeet niet dat ze daar niet ff weg kunnen gaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
je irriteren aan iemands stem puur omdat je het lelijk vind, dan heb je een heel futiel bestaan, waarom aan zoiets irriteren, je kan er niks aan doen en de ander waarschijnlijk ook niet
dat heeft te maken met de Hinderwetvergunning en het verdrag van Genève, is het hier niet toegestaan mensen zo te martelenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Injetta het volgende:
Waarom draaien ze steeds het geluid weg bij Hakim en Paul?
is de duitse versie 'die welle'?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Copycat het volgende:
Op de middelbare school maakte The Wave veel indruk op me. Op de een of andere manier moet ik daar nu aan denken.
na dat akkefietje van net ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Copycat het volgende:
Op de middelbare school maakte The Wave veel indruk op me. Op de een of andere manier moet ik daar nu aan denken.
Is dat op die school waar een soort nazi regime ontstaat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Copycat het volgende:
Ja. Zij en Rienks zijn de enige die soms wel eens kritiek durven te geven over de plannen van de 3 . Hij is al een hele tijd bezig over isa.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Urb het volgende:
Isa lijkt de enige daar te zijn die Hakim doorheeft, daarom wil Hakim haar vast weg.
eens ik snap dat ook niet van Gio viel mij zwaar tegen. degene die er niet bij waren moeten het maar doen met hakims verhaal gekonkel en verdraai daar kan ik dan nog iets van snappen maar als je erbij zit nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Veel hebben daar (net als hier) een hekel aan Isa's stem. En als ze dan een paar keer achter elkaar met dat hoge stemmetje aan Hakim vraagt of hij op wil houden, dan vinden ze het ook wel mooi dat 'het zeikwijf op haar nummer wordt gezet'.
Isa is ook echt irritant daar. Maar niet kwaadaardig, totaal niet. Ze is eerder te lief. Daarom is het, ondanks hun irritatie, toch wel stuitend dat een bloedhond als Hakim hier nog punten mee scoort ook bij zo'n Gio.
Dat is hetzelfde als Die Welle toch? Was wel geinig, op het einde waren er een paar die het serieuzer namen dan anderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, die is van een latere datum en iets anders qua verhaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
is de duitse versie 'die welle'?
klopt maar je kan je er ook niet aan proberen te irriteren, werkt veel beterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geluid kan nu eenmaal irritant zijn. Stemmen dus ook.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze daar niet ff weg kunnen gaan.
Ik krijg ook van een kind de bbbrrribbels en als ik me dan bedenk dat het uur na uur is zoals daar............brrrr
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef Copycat het volgende:
Ach flikker toch op jianquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Wie de "bad guys" zijn is natuurlijk slechts jouw interpretatie/jouw waarheid
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is dat op die school waar een soort nazi regime ontstaat?
Noem jij de rustheidzelve nu Kimmy?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef Mallika het volgende:
Kennelijk heb ik echt wat gemist deze keer. Hakim@Isa
Zit het verhaal nu te luisteren dat ze aan Kimmy verteld.
Ik kan de stem van Isa lastig velen maar wat Hakim nu flikt is ver beneden peil. Ik hoop zo dat die etter heel diep van zijn zelfgecreëerde voetstuk afvalt of nog beter wordt geduwd.
Wat een enorme klootzak.
beschaving is een dun schilletje op de geest van een beest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die is van een latere datum en iets anders qua verhaal.
Wellicht, maar hij praatte wel over Hakim maar dan positief. Zei dat Hakim het goed doet met het geld enzo, of hij het meent is een tweede I guess.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat weet je bij Jim niet. Jim praat niet over anderen.
Yep.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is dat op die school waar een soort nazi regime ontstaat?
Tja, dan zul je een specifieke subset van de internet humor moeten hebben ondervonden. Om het nou uit te gaan leggen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef itsme het volgende:
[..]
waar slaan die plaatjes op? Ik zeik daar nooit over maar zie de humor even niet.
dat zal 'm leren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
Als ik volgend jaar bij zijn kraam een oliebol koop, en Hakim is aan he bakken. betaal ik die, neem er ene hap van, gooi hem op de grond en zeg "Die oliebollen zijn gofferdomme niet te vreten!" en loop boos weg.
hij haalt zijn schouders op en denkt toch weer een euro verdiendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
Als ik volgend jaar bij zijn kraam een oliebol koop, en Hakim is aan he bakken. betaal ik die, neem er ene hap van, gooi hem op de grond en zeg "Die oliebollen zijn gofferdomme niet te vreten!" en loop boos weg.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
Kennelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Noem jij de rustheidzelve nu Kimmy?
Paul zegt net "het was een goed gesprek..." en word onmiddelijk weggedraaid, we mogen er niks over weten in ieder geval.quote:
ja dat is toch de definitie van hakim zoals in de winkler prins?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef djell het volgende:
nogmaals anders beschrijving die heel juist is weergegeven:
Hakim's modus operandi:
• Inlikken bij mensen die goed in de groep liggen
• Stevig aan de poten zagen van mensen die al niet helemaal lekker in de groep liggen
• Habitueel roddelen/samenzweren
• Geniepige opmerkingen maken tussen neus en lippen door
• Sacrale praatjes over groepsgevoel
• Intimidatie bij enige kritiek
• Iemand vertellen dat hij/zij bij de groep niet goed liggen en als vriend opstellen, net voor of net nadat hij die gene volledig heeft zwart gemaakt bij anderen
• Provoceren/uitlokken en vervolgens te kijken zetten in de groep.("ik weet niet waarom die nou zo raar doet hoor")
• En natuurlijk stemlijstjes maken en promoten bij de anderen
Het "grappige" is dat ik iets soortgelijks zag ontstaan toen ik op de middelbare school zat. Veel gabbertjes die zich in begonnen te laten met CP'86quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef Stroom het volgende:
[..]en die eindigt op een podium met een filmpje van Hitler waarin ie het volk toespreekt
Nee, ik blijf, met mijn mening, excuus dat die niet strookt met de jouwequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef community het volgende:
[..]
Ach flikker toch op jian
Jij weet drommels goed hoe de zaken in elkaar steken, daar hoeven we niet over te steggelen.
Maw kappen met die squote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
Tja, dan zul je een subset van de internet humor moeten hebben ondervonden. Om het nou uit te gaan leggen..
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
Tja, dan zul je een subset van de internet humor moeten hebben ondervonden. Om het nou uit te gaan leggen..
MAW Kappen met die shitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
zo'n sfeertje hing ook rond in de tijd van fortuyn. zette je 3 van die aanhangers bij elkaar..jemig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het "grappige" is dat ik iets soortgelijks zag ontstaan toen ik op de middelbare school zat. Veel gabbertjes die zich in begonnen te laten met CP'86
Waarschijnlijk zegt hij dan, je hebt ze betaald dus het zijn jouw oliebollen, doe ermee wat je wiltquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef djell het volgende:
nogmaals anders beschrijving die heel juist is weergegeven:
Hakim's modus operandi:
• Inlikken bij mensen die goed in de groep liggen
• Stevig aan de poten zagen van mensen die al niet helemaal lekker in de groep liggen
• Habitueel roddelen/samenzweren
• Geniepige opmerkingen maken tussen neus en lippen door
• Sacrale praatjes over groepsgevoel
• Intimidatie bij enige kritiek
• Iemand vertellen dat hij/zij bij de groep niet goed liggen en als vriend opstellen, net voor of net nadat hij die gene volledig heeft zwart gemaakt bij anderen
• Provoceren/uitlokken en vervolgens te kijken zetten in de groep.("ik weet niet waarom die nou zo raar doet hoor")
• En natuurlijk stemlijstjes maken en promoten bij de anderen
er is geen een waarheid idd alles is perspectiefquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik blijf, met mijn mening, excuus dat die niet strookt met de jouwe
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij Hakim's oliebollenkraam bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef GekkePoes het volgende:
Verschrikkelijk slecht geacteerd btw. Tenenkrommend soms! Boodschap was echter okay!quote:
die verkoopt hij gewoon weer getuige de AD-testquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij Hakim's oliebollenkraam bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar zijn kraampje waar zo'n kansloos figuur(Hakim dus) oliebollen voor een euro zit te verkopen.
Je gooit een euro naar dat mannetje en koopt een oliebol.
Dan leg je de oliebol op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Hakim helemaal flippen natuurlijk (mijn oliebol wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Eigelijk hetzelfde wat Hakim bij Peter deed "LOSER LOSER LOSER, JIJ KAN NIKS EN ZAL OOK NOOIT IETS KUNNEN!"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Voxs het volgende:
Isa: Hakim wilde grote sterren. Ik stelde voor wat minder bekende omdat het anders teveel geld kost. Toen ging hij me nadoen; Ik ben Isa en ik kan niks Hij bleef doorgaan en zei dat ik niks kon en dat ik niemand buiten had en dat als ik wilde zingen ik dat maar lekker ergens anders moest doen. En ik vroeg hem steeds wil je ophouden, maar hij ging maar door. Dus liep ik weg. toen dacht ik Waarom loop ik weg. Ik kwam terug en toen maakte hij nog een opmerking en toen ging ik schreeuwen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Maw kappen met die s
[..]
Lol, wat een mislukte post zeg.
[..]
MAW Kappen met die shit
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zegt hij dan, je hebt ze betaald dus het zijn jouw oliebollen, doe ermee wat je wilt
het is niet eerlijk mensen uit te lachen om hun handicap hoorquote:
Je bent niet zo grappig/leukquote:
oh. dat was juist mijn utopia. hmm. nu val ik in een gat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is niet eerlijk mensen uit te lachen om hun handicap hoor
Ik voel 1500 euro aankomen....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
Andrea kan beter schilderen dan Billy ...
Ja, die krijgt 1 sticker en een stempeltje in haar schriftje. Meer is het ook niet waard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
Neuhhh Andrea is helemaal uitgescheten bij het publiek...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik voel 1500 euro aankomen....
aanbeveling voor haar cv...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
Het publiek is ook niet de koper ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Neuhhh Andrea is helemaal uitgescheten bij het publiek...
Ik vind er niets grappigs aan en het wordt gewoon een beetje vervelend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef community het volgende:
[..]
Tja, dan zul je een specifieke subset van de internet humor moeten hebben ondervonden. Om het nou uit te gaan leggen..
ja ik ook. in een ontwapende josti-manier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef mangalie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat nog niet zo'n heel slecht schilderij van Andrea (nee ben geen fan van haar)
ik dacht dat ze billy aan het schilderen wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
Dat viel mij ook opquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
Isa: Dan wordt jij mijn nieuwe woefquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Dottey het volgende:
ahhhh isa mist haar woef(knuffel)
Jimmy: Misschien moet je dan maar leren om zonder..
Isa: Met die schattige lange oren!
knap hoorquote:
Ik zou er een tientje voor overhebben om die verf van het canvas te mogen pissen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Neuhhh Andrea is helemaal uitgescheten bij het publiek...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou er een tientje voor overhebben om die verf van het canvas te mogen pissen.
Terwijl Andrea het vasthoud...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou er een tientje voor overhebben om die verf van het canvas te mogen pissen.
kan niet dan kun je niet meer pissenquote:
zelfportretquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:31 schreef mangalie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat nog niet zo'n heel slecht schilderij van Andrea (nee ben geen fan van haar)
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:33 schreef Toverheks het volgende:
Koleertjes best leuk wat Andrea gemaakt heeft
Ze is dus ook een Picasso vervalser?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:33 schreef Toverheks het volgende:
van haar wortie idd wel maatje pinkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan niet dan kun je niet meer pissen
hebbie cap? zit de os te kijkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:33 schreef Toverheks het volgende:
Da's heel apart. Die post is nu leeg( alleen een quote ) , en dat terwijl ik toch echt gezegd heb:quote:
Heb je de mods gebeld ofzo?quote:Wat loop je nou te zeiken?
hij kruipt naar binnen bij 1 blik, brr naar mensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:34 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
van haar wortie idd wel maatje pink
het heeft ook een tweelingzus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij kruipt naar binnen bij 1 blik, brr naar mens
krijg kippenvel as ik er aan denk
Beter dan de Billyquote:
Ze zei net tegen Paul, dat het non figuratief was!quote:
wel inventief van billy. 'kan je niet schilderen of zo?' 'nee dat komt door de golfplaat, die vervormt alles'quote:
Vind het maar een demonische creatie. Hoop dat Ruud dit ook inziet en het vanavond verbrand.quote:
het leven is niet eerlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:36 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
het heeft ook een tweelingzus.
nou bij mij moeten ze weer indalen.
Dat heb ik met "kunst" in het algemeenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef R0T29 het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar die rommel is toch geen kunst. Goed bedoelt geklieder maar meer niet.
Whahahahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind het maar een demonische creatie. Hoop dat Ruud dit ook inziet en het vanavond verbrand.
alles is kunstquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef R0T29 het volgende:
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar die rommel is toch geen kunst. Goed bedoelt geklieder maar meer niet.
ja dat gekladder in de sixtijnse kapel en zo, broddelgraffity.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik met "kunst" in het algemeen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja dat gekladder in de sixtijnse kapel en zo, broddelgraffity.
Ok moderne kunst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja die picasso moest ook eens zijn vingers recht laten zetten.quote:
Fucking lelijk man. Geef mij maar Banksy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
Zuchtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja die picasso moest ook eens zijn vingers recht laten zetten.
Pech. Verder alles goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind er niets grappigs aan en het wordt gewoon een beetje vervelend.
Ik zou ze allebei m'n plafond nog niet eens laten wittenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:30 schreef Jian het volgende:
die dali jongen wat een faalerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja die picasso moest ook eens zijn vingers recht laten zetten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
die dali jongen wat een faaler
en dan die mc escher met zijn hip hop naam en kladwerkjes
of, ook mooi, de vloer van pindakaas van wim t. schippers.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooie fotoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Dit "kunstwerk"noem ik Woest!
[ link | afbeelding ]
ik heb een kunstwerk dat woest heetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Google is your friendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh waar heb jij het over?quote:
nee kleuren ze moeten ontwerpen van de tractor makenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een kunstwerk dat woest heetGromtie ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een kunstwerk dat woest heetIk vind 'm mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is slim!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nicolien likt zich in bij Hakim Jong-Il
als je drugs op hebt welquote:
Leuk, heel erg leuk, leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef sjampoeh het volgende:
Beetje in billy's vaarwater zitten.. wat vindt Billy daarvan ?
Er zijn er hier zeker nog een stuk of 15 voor je ....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil ze echt graag op hun bek slaan met hun gare gelach >>>Hakim, Aike, Paul, Giorgo en Vanessa..![]()
![]()
Dat heb ik normaal nooit...
Ze zijn zo nep, ze haten elkaar maar iets uitspreken is er niet bij. Ik snap je welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik wil ze echt graag op hun bek slaan met hun gare gelach >>>Hakim, Aike, Paul, Giorgo en Vanessa..![]()
![]()
Het is ook best een aimabele ventquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit me net te af te vragen wie van de bewoners heeft nou eigenlijk wel nog mijn sympathie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
denk es aub svp aan de k-i-n-d-e-r-e-nquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Mallika het volgende:
Het lachje van Aike in een spookhuis, wat een topidee
Dat mag niet, hij is in en in slechtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben geen fan van Hakim maar somige opmerkingen lig ik ineen deuk
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ik zit me net te af te vragen wie van de bewoners heeft nou eigenlijk wel nog mijn sympathie.
Ik kan er niet opkomen.
Stuk voor stuk vreselijke mensen.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
weet je wat we moeten mailen als busniess idee?
HAKIEMPJE MEP
Een standje met Hakim erin
Iedereen mag hem meppen voor een euro
Denk dat ze met 1 dag per week al 10k kunnen binnen halen
Dat ismijnUtopia
Ruud.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ik zit me net te af te vragen wie van de bewoners heeft nou eigenlijk wel nog mijn sympathie.
Ik kan er niet opkomen.
jimske roels.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hier sluit ik me volledig bij aan.
huh wat,je as toch pro hakim, mis ik de sarcasme?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat mag niet, hij is in en in slecht
Hij is leuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Yupquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh wat,je as toch pro hakim, mis ik de sarcasme?
Ruud en Jim kan ik wel waarderen. Nicolien heeft me nog niet genoeg geirriteerd om al af te schrijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ik kan er niet opkomen.
kan zij de hartjes makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Aike vraagt wie er een Utopia hart wil maken, ze hebben 6 aanvragen.
Niemand reageert..............
Dan vind ze het ook nog gek dat ze niet afvalt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Lot telkens met dr neus in de koelkast
oh dat spelletje gaat veel geld opleverenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef PeZu het volgende:
weet je wat we moeten mailen als busniess idee?
HAKIEMPJE MEP
Een standje met Hakim erin
Iedereen mag hem meppen voor een euro
Denk dat ze met 1 dag per week al 10k kunnen binnen halen
Dat ismijnUtopia
Ze hep een lam handje jah!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
kan zij de hartjes makendoet ze ook wat dan alleen met haar neus in de laptop hangen of managen van de boel daar
Geen van de 3, ben de tel kwijt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:47 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik was ff laat. Zitten ze nu te lunchen, te ontbijten of aan het diner?
Ruud is gewoon echt een clown ik waardeer het welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:48 schreef Mallika het volgende:
[..]
Ruud is niet vreselijk ok. Maar zijn humor is mijn humor niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |